Huh? Begint landelijk pas de 18e?!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef Forgive het volgende:
[..]
nog 62 dagen tot de 1ste speeldag
Nee begint 11 april.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh? Begint landelijk pas de 18e?!
Landelijk:quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
Regio hier begint 10 april hoor.
In de hal neem ik aan ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:25 schreef erkel het volgende:
Van de week eerste toernooi van het jaar. Alleen een dubbel vanwege werk en dure inschrijfprijzen.
verkapte tvp
Jep, in de hal op tapijt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:53 schreef dekouwe het volgende:
[..]
In de hal neem ik aan ?
speel zelf over een klein maandje 1e toernooitje op kunstgras![]()
ben zoals je merkt zelf een gravel speler
Jep vol spanning!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
Maandag staan de competitieschema's op knltb.nl !
En mijn eerste wedstrijd is verzet door het weer vandaagquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en we weten waar we naartoe mogen!
Jazeker ik speel al toernooien. Vorige week eerste gehad en deze week de 2e... Helaas teveel wind dus hebben hem maar verzet naar vrijdagquote:Op zondag 28 februari 2010 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Heb jij al wedstrijden? Wtf?
Reed gisteren even langs ons park maar dat zag er nog uit ala een trieste bende.
ik zou graag willen ruilenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
3x thuis, 4x uit... en op de laatste speeldag uit![]()
![]()
Gelukkig de verste tegenstander thuis.
Daar gaat het bij mij niet om. Met je team zelf is het ten eerste al gezellig genoeg en ten tweede is het veel cooler om uit te spelen, echt een teamuitje. Laatste competitiedag is wel anders hoor, maar daar doelde ik ook niet perse opquote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dan moet jij wel een kutclub hebben als je niet graag thuis speelt
3e klasse wat?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef Drassss het volgende:
4x thuis 3x uit. Prachtig. Iemand enig idee hoe hoog de 3e klasse zaterdagmiddag is ( Brabant ) Ja oke het verschilt per district dat begrijp maar een kleine indicatie mogelijk?
Hmm das dan toevalquote:Op maandag 1 maart 2010 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Daar heb ik vorig jaar gespeeld, regio zuid.
Vooral veel 6'en en 7's, met hier en daar een uitschieter naar de 5.
Eigenlijk 5 jaar in die klasse getennist, afgelopen jaar gedegradeerd helaas... Nu in de kneuzenklasse, alwaar we het alsnog lastig gaan krijgen denk ik
Hahaha, grapjequote:Op maandag 1 maart 2010 10:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een onzin, het programma van District Leiden is nog niet bekendMijn competitie in elk geval nog niet.
Speel je niet tegen Limburgers? Of zit je niet ergens aan de Limburgse grens.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef Drassss het volgende:
Hmm das dan toevalOke Ik ben zelf een 7,0 dus dan heb ik iig een kansje. Nu nog kijken of de rest van het team ook potten kan breken hehe. Dit is voor mij ook de eerste keer dus totaal geen idee hoe het gaat verlopen. Ik ben allang blij als ik om 9u savonds lam als een konijn terug naar huis kan fietsen
Dan is het een geslaagde zaterdag geweest.
Nee regio Eindhoven. Dus wij gaan geen Limburgers tegen komenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speel je niet tegen Limburgers? Of zit je niet ergens aan de Limburgse grens.
Ik nl. wel eens tegen Budel en Maarheeze en dat soort teams moeten spelen.
Zelf moet ik uit 3x op kunstgras en thuis ballen op Dikke stront Red Courtquote:Op maandag 1 maart 2010 11:49 schreef Komakie het volgende:
3 keer uit en 4 keer thuis. Dat is altijd positief. Daarnaast alleen maar ploegen in de buurt. Dat is ook wel eens fijn
Maar 1 keer op een vreemde ondergrond. Dat is ook nog eens Smashcourt wat ook weer een stuk minder erg is dan ku(ns)gras. Niet 100% relaxt, maar er is mee te leven.
Precies hetzelfde hier. Zelfs tegen twee clubs waar ik nog nooit van heb gehoord; jezelf Qravel noemen terwijl je op hardcourt speeltquote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
3x thuis, 4x uit... en op de laatste speeldag uit![]()
![]()
Gelukkig de verste tegenstander thuis.
Wel of Niet ?!?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee regio Eindhoven. Dus wij gaan Limburgers tegen komen
Herkenbaar. Hier precies hetzelfde, alleen mag ik hopen dat we in de kneuzendivisie wel 3e/4e kunnen eindigen.... na zoveel jaren ervaring en bijna promotie 2e klasse. Vooral de vrouwen zijn lekker ongemotiveerdquote:Op maandag 1 maart 2010 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Zelfs tegen twee clubs waar ik nog nooit van heb gehoord; jezelf Qravel noemen terwijl je op hardcourt speelt.
Verwachte eindklassering: 8e. Mijn hele team heeft amper getraind deze winter, de beste speler doet niet mee, we zijn met z'n vieren en ik ben ook nog eens alles behalve conditioneel top terwijl ik drie wedstrijden moet spelen
.
Ons hele eerste team is weggevallen, dus wij spelen nu derde klasse landelijk terwijl we vorig jaar 4e in de vierde klasse werdenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hier precies hetzelfde, alleen mag ik hopen dat we in de kneuzendivisie wel 3e/4e kunnen eindigen.... na zoveel jaren ervaring en bijna promotie 2e klasse. Vooral de vrouwen zijn lekker ongemotiveerd
Ik verlang eigenlijk na 6 jaar wel weer eens naar een herenteam
Ooh Qravel, de Leidse studentenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Zelfs tegen twee clubs waar ik nog nooit van heb gehoord; jezelf Qravel noemen terwijl je op hardcourt speelt.
Verwachte eindklassering: 8e. Mijn hele team heeft amper getraind deze winter, de beste speler doet niet mee, we zijn met z'n vieren en ik ben ook nog eens alles behalve conditioneel top terwijl ik drie wedstrijden moet spelen
.
Hehe tegen een duitser ballen, veel ellendiger kan je zondag nie beginnen denkquote:Op maandag 1 maart 2010 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Studententeams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooit 1x in Maastricht op een zondag tegen Stennis gespeeld..... pffff.
Stond ik in de onderafdeling op zondag tegen een Duitser te ballen om 10:00 'smorgens die de KNLTB als 8 had ingedeelt, maar die een speelsterkte in Duitsland van ongeveer 3/4 had
Kotsend op de baan tegen de Tommy Haas van Maastricht. Gelukkig klaar in 25 minuten met 6-0 6-0
Helaas uit, ik kan sowieso al niet uit de voeten op hardcourt, dus dan zal het nu wel helemaal kut wordenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ooh Qravel, de Leidse studentenHopen dat je thuis tegen ze mag..dat park...er zitten allemaal bobbels op hun hardcourtbanen
dat is niet alleen het geval tegen studententeams hoor...hierdoor afgeven op studententeamsquote:Op maandag 1 maart 2010 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Studententeams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooit 1x in Maastricht op een zondag tegen Stennis gespeeld..... pffff.
Stond ik in de onderafdeling op zondag tegen een Duitser te ballen om 10:00 'smorgens die de KNLTB als 8 had ingedeelt, maar die een speelsterkte in Duitsland van ongeveer 3/4 had
Kotsend op de baan tegen de Tommy Haas van Maastricht. Gelukkig klaar in 25 minuten met 6-0 6-0
De echte chickies lijken altijd in de lagere teams te zittenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien valt er nog wat te neuken onder de douche Chriz?
Ja, het is op de laatste speeldag zodat we ons goed kunnen volgieten om de degradatie te vierenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:37 schreef Norrage het volgende:
b'vo studenten! Supermooi toch. Dat is tenminste goed borrelen
Je geeft me hoopquote:Op maandag 1 maart 2010 12:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De echte chickies lijken altijd in de lagere teams te zitten.
Nee... was ook niet echt de reden dat ik niet echt iets heb met studententeams.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
dat is niet alleen het geval tegen studententeams hoor...hierdoor afgeven op studententeamswij moesten 2 jaar terug ook tegen een gast spelen die 9/9 stond. En het seizoen afsloot als 2.5/3.3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |