Ik speel nog lager dan jouquote:
Ruilen?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik speel nog lager dan jou![]()
![]()
![]()
Helaas weet ik al 1 team waar een 60'er vrouw in speelt die vorig jaar een hartaanval kreeg op de baan![]()
![]()
Ik vind het soms best leuk om uit te spelen, maar als ik weet dat er een kunstgras wedstrijd aan zit te komen heb ik er eigenlijk al geen zin meer in.Tenminste, dan zou ik liever thuis spelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Norrage het volgende:
Waarom vind iedereen uitspelen toch zo erg? Ik zou het liefst 7x uit spelen! Leuk teamuitje, andere clubs zien, lekker reizen. Lekker dan stappen of uit eten waar je dan hebt gespeeld..etc.etc. veel leuker dan suf thuis spelen waar je je eigen team niet eens ziet omdat je ook naar andere teams wilt kijken en zo.
Ik vind thuis relaxter, omdat wij thuis altijd half 10 beginnen. Dan zijn we 's middags op tijd klaar om lekker een biertje te doen. Het baanmanagement is thuis best geregeld, want 's ochtends krijgen we voor de singels 2 banen zodat ik als 4e singel niet hoef te wachten tot 14 uur eer ik eindelijk mag tennissen. En mijn team is juist super gezellig dus dat is het probleem nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Norrage het volgende:
Waarom vind iedereen uitspelen toch zo erg? Ik zou het liefst 7x uit spelen! Leuk teamuitje, andere clubs zien, lekker reizen. Lekker dan stappen of uit eten waar je dan hebt gespeeld..etc.etc. veel leuker dan suf thuis spelen waar je je eigen team niet eens ziet omdat je ook naar andere teams wilt kijken en zo.
quote:Enkel rating 6,9538
Dubbel rating 7,5755
Oja, dat is wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien leuk als iedereen hier zijn BEGINRATING post van 2010 en dat dit in de OP verwerkt wordt?
Ik trap wel af
Rating de_boswachter
[..]
quote:Enkel Rating 6,0564
Dubbel Rating 5,7411
Dat is een paar pagina's terug ook al gepostquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien leuk als iedereen hier zijn BEGINRATING post van 2010 en dat dit in de OP verwerkt wordt?
Ik trap wel af
Rating de_boswachter
[..]
Zoals ik toen al zei, een kleine verbetering tov vorig jaarquote:Rating enkel 4,8508
Rating dubbel 4,3116
Beter dan ik dacht eigenlijk, ik dacht dat ik met enkel nog in de 7,x stondquote:Enkel rating: 6,9505
Dubbel rating: 5,9862
Ik kan de OP niet meer aanpassen, dus ik vraag het wel aan een lieftallig modje zodra de meesten hebben gepost.quote:Enkel rating 3,925
Dubbel rating 4,2993
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |