Nee, ik ga altijd op de bonnefooi richting een winkel. Wel met een idee natuurlijk, maar niks op papier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:02 schreef griekjeee het volgende:
Maar jij was het vergeten, schrijf je dan niet even precies op wat je wilt hebben?
Onterechte klacht dan, je kunt niet verwachten dat een ander precies weet wat jij wilt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd op de bonnefooi richting een winkel.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:08 schreef speknek het volgende:
topickaap:
Studenten die op de bonnenfooi naar de winkel gaan en zo in een overvolle supermarkt een kwartier lang naar een rek staan te gapen terwijl je in sneltreinvaart je boodschappen voor de hele week wil doen. Om vervolgens achterin de supermarkt in de rij te staan omdat er honderd studenten voor je staan met alleen een pak rijst een pizza en wat koekjes in hun mandje..
Heul terecht. Op de bonnefooi boodschappen doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:08 schreef speknek het volgende:
topickaap:
Studenten die op de bonnenfooi naar de winkel gaan en zo in een overvolle supermarkt een kwartier lang naar een rek staan te gapen terwijl je in sneltreinvaart je boodschappen voor de hele week wil doen. Om vervolgens achterin de supermarkt in de rij te staan omdat er honderd studenten voor je staan met alleen een pak rijst een pizza en wat koekjes in hun mandje..
Calvinistische mensen die te snel tevreden zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Studenten die denken culinaire hoogstandjes te creëren. Pasta + tomatensaus is goed genoeg.
Gelukkig heb ik nooit geen geld problemen, en hoef ik niks te laten omdat het geld op is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]![]()
Sowieso 'studenten' die met een karig inkomen maar net rond kunnen komen![]()
Er ook mensen die het wel kunnen, behalve vandaag dan. Want normaal gesproken gaat het altijd goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heul terecht. Op de bonnefooi boodschappen doen.Dan kom je echt met rotzooi thuis.
ik las topicaap, toen begreep ik het nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:08 schreef speknek het volgende:
topickaap:
HAHAHAHA!!!1!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit geen geld problemen, en hoef ik niks te laten omdat het geld op is.
Whehe dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:08 schreef speknek het volgende:
topickaap:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |