Eens, maar ik kan de OP nog wijzigenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
HOAX, het zijn er 17!
Dordrecht doet ook nog mee
Zonder Suarez is Ajax niets. Hij zal dan ook wel na de rust ingebracht worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een dramawedstrijd weer, eigenlijk als verwacht dus.
Zonder Suarez moeten ze toch wel van amateurs kunnen winnen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zonder Suarez is Ajax niets. Hij zal dan ook wel na de rust ingebracht worden.
Ik kijk amper, maar dit kan ik niet geloven. Er is maar één manier waarop hij goed bezig kan zijn en dat is door géén commentaar te geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:06 schreef SuperFokker het volgende:
Leo Driessen is vandaag sinds lange tijd gewoon goed bezig
Mag ook wel eens gezegd worden.
Ja echt serieus, hij is helemaal niet negatief bezigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk amper, maar dit kan ik niet geloven. Er is maar één manier waarop hij goed bezig kan zijn en dat is door géén commentaar te geven.
Verschrikkelijk inderdaad.quote:
Nog maar eensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Catch22- het volgende:
wat een ongeloofelijke idioot bij die microfoon
adriaantjuhhh
Welke opmerking?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef sevenjs het volgende:
Dirk-Kuijt, heb je die opmerking helemaal zelf bedacht?
Ze brengen hun joker Suarez wel in straks hoor, wordt gewoon 1-0 of 2-1 voor Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel kut zeg dat ik een redelijk bedrag op Ajax heb gezet vandaag
Laat hem maar snel komen dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze brengen hun joker Suarez wel in straks hoor, wordt gewoon 1-0 of 2-1 voor Ajax.
Moet de bal er wel eerst komenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef SuperFokker het volgende:
Pantelic erin. Dan blijft die bal tenminste voorin hangen.
Ja, dat ging zo goed afgelopen weekend...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef SuperFokker het volgende:
Pantelic erin. Dan blijft die bal tenminste voorin hangen.
Het verschil tussen Gerrard en Suarez is dat Gerrard zich aan de club Liverpool heeft verbonden. Suarez vertrekt deze winter bij Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Cacciatore het volgende:
wat een bagger, maarja liverpool is ook niks zonder gerrard
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Cacciatore het volgende:
gerrard levert liverpool dus geen kloot op suarez ajax wel.
Die quote ik evenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez vertrekt deze winter bij Ajax.
Bij 0-2 of 0-3 zou me dat niet eens verbazen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Scoren ze. Kunnen ze Suarez weer wisselen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij 0-2 of 0-3 zou me dat niet eens verbazen.
Volgensmij heeft RTL zelf er meer dan genoeg van en heeft het geluid van Driessen wat gedempt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Ammi het volgende:
Gert Kruijs hoor je beter dan Leo Driessen
En met dat soort spelers dan nog boven Feyenoord staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Anita. Atouba kan toch niet veel slechter zijn toch?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hoog niveau inderdaad voor het voetbal in zuid-holland
Hoezo 'dan nog'? Ajax heeft een hoger budget, Feyenoord doet het gewoon netjes nu, dus als er een club zich moet schamen is dat Ajax wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
En met dat soort spelers dan nog boven Feyenoord staan
Budget zegt niet alles. AZ werd ook landskampioen met een laag budget.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Ammi het volgende:
[..]
Hoezo 'dan nog'? Ajax heeft een hoger budget, Feyenoord doet het gewoon netjes nu, dus als er een club zich moet schamen is dat Ajax wel.
Dat is geen excuus, dat is knap van AZ en slecht van Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Budget zegt niet alles. AZ werd ook landskampioen met een laag budget.
Geen excuses verzinnen he
Viel wel mee hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Budget zegt niet alles. AZ werd ook landskampioen met een laag budget.
Geen excuses verzinnen he
Oja tuurlijk, want een elftal kun je kopen en als dat niet altijd lukt dan is dat slechtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef Ammi het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, dat is knap van AZ en slecht van Ajax.
Dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, want een elftal kun je kopen en als dat niet altijd lukt dan is dat slecht
Echt wat een hopeloos bedroevende scheids is het...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
"Hey Enoh, hier komme", nee dat snapt 'ie Liesveld.
Eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt wat een hopeloos bedroevende scheids is het...
Zelfs Leo Driessen is beter dan de scheids, en dat zegt watquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt wat een hopeloos bedroevende scheids is het...
Supporters is kutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef SuperFokker het volgende:
Alsjeblieft, dit is te treurig. Hopelijk is de wedstrijd snel klaar.
Supporters is kut, veld is kut, scheids is helemaal kut.
Snel naar zondag toe!
Dat zeker, ik zal er niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Frederick_Blah het volgende:
Duw d'r nog een tweede in Dordrecht, dat het gedaan is met die kutbeker.
Kutwedstrijden op een kutmoment
Ik pas hem MET ALLE LIEFDE aan.quote:
Jajaaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat zeker, ik zal er niet wakker van liggen.
Raken spelers alleen maar geblesseerd van, en het kost extra energie die niet nodig is.
En er valt feitelijk geen eer meer aan te behalen... die beker heeft toch 0,0 uitstraling in tegenstelling tot in Engeland bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat zeker, ik zal er niet wakker van liggen.
Raken spelers alleen maar geblesseerd van, en het kost extra energie die niet nodig is.
Dat Dordt een opportunistische schopploeg is jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Blinker het volgende:
Geweldig! Die Jupiler League clubs laten maar mooi zien wat ze waard zijn!
Denk je nou echt dat ajax er uit ligt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Ritmo het volgende:
Haha Ajax ligt er bijna uit en de beker is opeens niets meer waard voor ze.
Ik vind de beker met dat shoot out systeem en alle amateurclubs er bij wel degelijk charme hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En er valt feitelijk geen eer meer aan te behalen... die beker heeft toch 0,0 uitstraling in tegenstelling tot in Engeland bijvoorbeeld...
Duh, dat zijn de wetten bij dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ajax er uit ligt?
Die winnen echt wel hoor.
Ik vind het altijd hoogst oninteressant. Tuurlijk heb ik graag dat ze dat ding winnen, maar niet als ze er een handvol van dit soort klotepotjes voor moeten spelen die gruwelijk slecht uitkomen met het oog op de véél belangrijkere competitie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Ritmo het volgende:
Haha Ajax ligt er bijna uit en de beker is opeens niets meer waard voor ze.
Ik zeg ook 'bijna', want ze maken nog wel een onterechte mazzelgoal in de 93e minuut.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ajax er uit ligt?
Die winnen echt wel hoor.
Zeker, 2 dagen en nog wat meer rust en minder voetbal in de benen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef Ammi het volgende:
Mario Been lacht zich vast dood als ze zo gaan verlengen.
Helemaal omdat het voor dat soort ploegen de pot van het jaar is....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Ammi het volgende:
Vanaf halve finale wordt het interessant is mijn mening, zie echter maar de discipline op te brengen om ook tegen mindere tegenstanders goed te presteren, das nog t moeilijkste..
Nee hoor, al zal ie nu een klein beetje geruster zijn dan als Ajax met 8-0 won.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef Ammi het volgende:
Mario Been lacht zich vast dood als ze zo gaan verlengen.
Maakt geen drol uit, want voor hetzelfde geld winnen ze zondag met 5-0 van Feyenoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, al zal ie nu een klein beetje geruster zijn dan als Ajax met 8-0 won.
Volgens mij gaat hij compleet stuk, en terecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef Adelante het volgende:
Mag Van de Gijp ajb nog even wat zeggen nu, RTL?
Eensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb deze scheids nog nooit live zien fluiten maar het is de grootste kwal sinds tijden die ik op een voetbalveld heb zien lopen....
haha zeker terechtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij compleet stuk, en terecht.
Was hij dat ja?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Ammi het volgende:
[..]
Bij VVV-ADO 2 rood en 9 geel of zo, hij gaf geef als je iemand omver blies
Ik ben er bang voorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef L0t.. het volgende:
Die vent mag hierna toch zeker nooit meer fluiten he?
Is al geweest, hèquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:52 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
hebben we dat ook een keer gehad
hoe kun je dat na een bekerwedstrijd zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Ritmo het volgende:
Zo, nu kan het fabeltje dat Ajax de beste ploeg is ook weer de kast in. PSV en Twente zijn gewoon veel en veel verder.
PSV voetbalt gemiddeld nou niet bepaald beter dan dat Ajax doet hoor... integendeelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Ritmo het volgende:
Zo, nu kan het fabeltje dat Ajax de beste ploeg is ook weer de kast in. PSV en Twente zijn gewoon veel en veel verder.
volgens jou is dan Real Madrid ook de slechtste ploeg van de Primera Division na het 4-0 verlies tegen een derde klasser.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Ritmo het volgende:
Niet eens de bekerwedstrijden, maar het is nu toch wel duidelijk dat Ajax niet zo goed is als Suarez ontbreekt of uit vorm is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:58 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
hoe kun je dat na een bekerwedstrijd zeggen
Precies, kijk naar Real Madrid.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:58 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ajax staat toch nog steeds gelijk MET suarez, dus ik snap je niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet eens de bekerwedstrijden, maar het is nu toch wel duidelijk dat Ajax niet zo goed is als Suarez ontbreekt of uit vorm is?
klinkt lasgo achtigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Ritmo het volgende:
Hoe heet dat cheapy trance-nummertje dat ze de hele tijd draaien ook alweer?
Gelijk tegen Dordrecht ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ajax staat toch nog steeds gelijk MET suarez, dus ik snap je niet.
maar je redenering klopte dus van geen kanten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gelijk tegen Dordrecht ja.En nog onterecht ook.
Een bekerwedstrijd zegt niet zoveel nee, maar Twente en PSV zijn idd allebei een stuk beter dan Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:58 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een bekerwedstrijd zegt niet zoveel nee, maar Twente en PSV zijn idd allebei een stuk beter dan Ajax.
Thxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef x69 het volgende:
Hele tijd dat nummer van Cascade -.-
Ahum Cascade - fever dus
Wat een argumentquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:05 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Maar nog wel een lange weg te gaan. Vind ik niet echt rood.
Als je strikt de regels volgt wel, maar dit was eerder donkergeel. Je kan er over discussiërenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een argument, rukker kan niet.
Al was het nog 90 meter en hij was doorgebroken, rood.
Dat het 1-1 staat is volkomen verdiend door Dordrecht hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:09 schreef SuperFokker het volgende:
Scheids maakt er echt een potje van zeg
Echt zo onverdiend allemaal
Geen idee, maar maak je geen illusie. We hebben voldoende middenveldersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij mag nu zondag tegen Feyenoord niet mee doen toch?
Liever wat domme dravers zoals Enoh en Aissati dan Gabri.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:11 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Geen idee, maar maak je geen illusie. We hebben voldoende middenvelders
Ja die kerel word je toch gestoord van..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
Op wie liep ie zich vast hier vanavond Suarez? Op...ehhh.. Westerduin.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef L0t.. het volgende:
NOU HEH HEH, en dan staan juichen, ga je schamen verdomme.
Pardon, wie had de OP ook al weer gemaakt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik was de eerste met m'n voorspellende blik
had nu rood moeten krijgen, aanstellerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
Wat een sneue scheids zeg. Pantelic ook nog geel.
Het enige sneu vanavond is dat Ajax weer 100 % onterecht wint.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
Wat een sneue scheids zeg. Pantelic ook nog geel.
Hetzelfde potje als waar PSV het al jaren koopt... of vind je die wel indrukwekkend voetbal spelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:14 schreef Ritmo het volgende:
Voorspelbaar.Ajax, waar kun je dat geluk kopen?
Bullshit, maar deze was zeker niet perfect genomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef NoMercy285 het volgende:
zeggen dat een keeper HELEMAAL NIKS kan doen aan een vrije trap die wordt binnengeschoten.. is gewoon onzin. Moet ie zich maar anders posteren, de muur anders zetten óf gewoon beter de hoek in gaan.. van die afstand is elke vrije trap op de een of andere manier tegen te houden
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Pardon, wie had de OP ook al weer gemaakt?
En waar jullie al jaren op lopen zeiken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hetzelfde potje als waar PSV het al jaren koopt... of vind je die wel indrukwekkend voetbal spelen?
Ik het slechtste Ajaxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
Ik heb vandaag echt de slechtste scheidsrechter ooit aan het werk gezien
net als de afgelopen 2 jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef Blinker het volgende:
Nou Ajax mag zichzelf wel op de schouders kloppen dat ze Dordrecht hebben verslagen.
Echt toppie! Die komen er wel. Volgend jaar gewoon weer Champions League
Ajax heeft geen kans gehad in de eerste helftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
als je dat gelooft,
helaas in ieder geval
Dan heb je nog niet zoveel wedstrijdn gezien als ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
Ik eis een DNA-test... dit moet een zoon van Luinge zijn... wat een complete mafketelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
Ajax was beter wil je zeggen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
als je dat gelooft,
helaas in ieder geval
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax heeft geen kans gehad in de eerste helft
Urby, Umberto en Gijpie delen mijn mening ook nog evenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
als je dat gelooft,
helaas in ieder geval
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Wel grappig hoe vaak het woordje "scheidsrechter" opeens voorbij komt als Ajax slecht speelt/verliest.
zondag is niet meer verquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef SuperFokker het volgende:
Hopelijk loten we Feyenoord. Die verdien nog wel een afdroging dit seizoen
we hebben zelfs gewonnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Wel grappig hoe vaak het woordje "scheidsrechter" opeens voorbij komt als Ajax slecht speelt/verliest.
We zijn het eens over iets vandaagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef SuperFokker het volgende:
Die scheids is echt een ongelofelijk grafmongool!
Ja idd, allemaal!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:21 schreef HaagsPietje het volgende:
hahahahaha alle dordrecht supporters staan met een halve ajax sjaal en willen met de ajacieden op de foto....
agossie, wel aandoenlijk hoor
Mijn club speelde kut, en de scvheids was ook kut. Met een goede scheids hadden we niet makkelijker gewonnnen dan nu denk ik, had hoogstens wat kaarten gescheeld aan beide kanten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Ja, want dat gebeurt bij andere clubs NOOIT.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Had je verwacht dat ie ging zeggen dat het van een leien dakje ging?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond Urbi erg realistisch en eerlijk voor de camera. Verraste me positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |