Bij 0-2 of 0-3 zou me dat niet eens verbazen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Scoren ze. Kunnen ze Suarez weer wisselen.

quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij 0-2 of 0-3 zou me dat niet eens verbazen.

Volgensmij heeft RTL zelf er meer dan genoeg van en heeft het geluid van Driessen wat gedempt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Ammi het volgende:
Gert Kruijs hoor je beter dan Leo Driessen

En met dat soort spelers dan nog boven Feyenoord staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Anita. Atouba kan toch niet veel slechter zijn toch?

quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hoog niveau inderdaad voor het voetbal in zuid-holland

Hoezo 'dan nog'? Ajax heeft een hoger budget, Feyenoord doet het gewoon netjes nu, dus als er een club zich moet schamen is dat Ajax wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
En met dat soort spelers dan nog boven Feyenoord staan

Budget zegt niet alles. AZ werd ook landskampioen met een laag budget.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Ammi het volgende:
[..]
Hoezo 'dan nog'? Ajax heeft een hoger budget, Feyenoord doet het gewoon netjes nu, dus als er een club zich moet schamen is dat Ajax wel.

Dat is geen excuus, dat is knap van AZ en slecht van Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Budget zegt niet alles. AZ werd ook landskampioen met een laag budget.
Geen excuses verzinnen he

Viel wel mee hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Budget zegt niet alles. AZ werd ook landskampioen met een laag budget.
Geen excuses verzinnen he

Oja tuurlijk, want een elftal kun je kopen en als dat niet altijd lukt dan is dat slechtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef Ammi het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, dat is knap van AZ en slecht van Ajax.

Dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, want een elftal kun je kopen en als dat niet altijd lukt dan is dat slecht

Echt wat een hopeloos bedroevende scheids is het...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
"Hey Enoh, hier komme", nee dat snapt 'ie Liesveld.

Eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt wat een hopeloos bedroevende scheids is het...

Zelfs Leo Driessen is beter dan de scheids, en dat zegt watquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt wat een hopeloos bedroevende scheids is het...

Supporters is kutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef SuperFokker het volgende:
Alsjeblieft, dit is te treurig. Hopelijk is de wedstrijd snel klaar.
Supporters is kut, veld is kut, scheids is helemaal kut.
Snel naar zondag toe!
 Laat ik nu maar wijs me mond houden
 Laat ik nu maar wijs me mond houden  

Dat zeker, ik zal er niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Frederick_Blah het volgende:
Duw d'r nog een tweede in Dordrecht, dat het gedaan is met die kutbeker.
Kutwedstrijden op een kutmoment

Ik pas hem MET ALLE LIEFDE aan.quote:

Jajaaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat zeker, ik zal er niet wakker van liggen.
Raken spelers alleen maar geblesseerd van, en het kost extra energie die niet nodig is.
 !
 !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |