Eens, maar ik kan de OP nog wijzigenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
HOAX, het zijn er 17!
Dordrecht doet ook nog mee
Zonder Suarez is Ajax niets. Hij zal dan ook wel na de rust ingebracht worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een dramawedstrijd weer, eigenlijk als verwacht dus.
Zonder Suarez moeten ze toch wel van amateurs kunnen winnen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zonder Suarez is Ajax niets. Hij zal dan ook wel na de rust ingebracht worden.
Ik kijk amper, maar dit kan ik niet geloven. Er is maar één manier waarop hij goed bezig kan zijn en dat is door géén commentaar te geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:06 schreef SuperFokker het volgende:
Leo Driessen is vandaag sinds lange tijd gewoon goed bezig
Mag ook wel eens gezegd worden.
Ja echt serieus, hij is helemaal niet negatief bezigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk amper, maar dit kan ik niet geloven. Er is maar één manier waarop hij goed bezig kan zijn en dat is door géén commentaar te geven.
Verschrikkelijk inderdaad.quote:
Nog maar eensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Catch22- het volgende:
wat een ongeloofelijke idioot bij die microfoon
adriaantjuhhh
Welke opmerking?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef sevenjs het volgende:
Dirk-Kuijt, heb je die opmerking helemaal zelf bedacht?
Ze brengen hun joker Suarez wel in straks hoor, wordt gewoon 1-0 of 2-1 voor Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel kut zeg dat ik een redelijk bedrag op Ajax heb gezet vandaag
Laat hem maar snel komen dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze brengen hun joker Suarez wel in straks hoor, wordt gewoon 1-0 of 2-1 voor Ajax.
Moet de bal er wel eerst komenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef SuperFokker het volgende:
Pantelic erin. Dan blijft die bal tenminste voorin hangen.
Ja, dat ging zo goed afgelopen weekend...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef SuperFokker het volgende:
Pantelic erin. Dan blijft die bal tenminste voorin hangen.
Het verschil tussen Gerrard en Suarez is dat Gerrard zich aan de club Liverpool heeft verbonden. Suarez vertrekt deze winter bij Ajax.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Cacciatore het volgende:
wat een bagger, maarja liverpool is ook niks zonder gerrard
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Cacciatore het volgende:
gerrard levert liverpool dus geen kloot op suarez ajax wel.
Die quote ik evenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez vertrekt deze winter bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |