Rise Against - Hero Of War.quote:Op zondag 1 november 2009 16:06 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van het nummer in die RTL 7 oorlogfils reclame... Ik ken die stem ergens van, maar kom er niet op...
poging tweequote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef Pulsy het volgende:
Hehe, leuk nummer met nog leukere video, maar dat is m niet nee. Wat ik zoek heeft echt geen tekst, en is veel klassieker. De versie die toen op de radio werd gespeeld, had meerdere instrumenten, maar ik heb m ook nog in een muziekinstrumentenwinkel op piano en synthesizer gehoord, en dat klonk heel gelijkaardig. Het is dus bijna klassiek, maar met een iets moderner tintje.
Qua stijl moet je aan iets als dit denken:
Enkel is dat m dus ook nietHet deuntje was geen pure piano zoals in het voorbeeld maar een soort muziekdoosachtige sample. Daar komt waarschijnlijk ook de titel vandaan.
Toch IOS goed dat je hem zelf hebt gevondenquote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef Thornado het volgende:
[..]
Even googelen, fragmentjes beluisteren op wat duistere sites en...het is inderdaad Is Ook Schitterend
Het nummer wat ik zocht heet: 'Als ik mijn ogen sluit'.
Dank voor het zetje de goede richting in
OMG dat is 'm!! Hier zoek ik echt al tijden naarquote:
Direct linken werkt niet..quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Livinho het volgende:
Ik zoek een dance nummer wat precies op 30:00 gedurende 10 seconden te horen is geweest bij 3 op reis. Het betreft onderstaande aflevering, waarbij Dennis Storm in San Diego is. Volgens mij is het een redelijk recent nummer. Wie kan mij helpen? Thanks!![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10272800&md5=dea4240f6b2893a1582b3a4f9a084373
Geen dank!quote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Pulsy het volgende:
[..]
OMG dat is 'm!! Hier zoek ik echt al tijden naarEcht zo ontzettend bedankt! Kan ik m eindelijk leren spelen op piano
Thanks!!
Van de site van 3 op reis:quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Livinho het volgende:
Ik zoek een dance nummer wat precies op 30:00 gedurende 10 seconden te horen is geweest bij 3 op reis. Het betreft onderstaande aflevering, waarbij Dennis Storm in San Diego is. Volgens mij is het een redelijk recent nummer. Wie kan mij helpen? Thanks!![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10272800&md5=dea4240f6b2893a1582b3a4f9a084373
quote:Two culture clash, Save me
Doctor Rockit, Café de Flor
Rouge Rouge, Decide-toi
Manhed ft. Christian Kreuz, Birth school work death
Da Grassroots ft. Remy Rezzin, Pylar Sanchez
John Thomas, Working night
Greens Keepers, Should I sing like this?
Etienne de Crecy, Relax
HardKandy, Kelly Reid
Metro Area, Tonky Pumpz
Baxter Dury, Ginham Smalls 2
Romuald, A strange light in your eyes
Tommy Guerrero, Gadget; Mechanisms
Aaron Carl, Homoerotic
Howie B, Duet
Renauld Papillon Paravel, Les chats couches
Phantom Planet, California
Lenny Kravitz , California
Ik moest hieraan denken.. (quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Tamashii het volgende:
Help. Ik zoek een nummer maar ik weet er niks van. Ik weet alleen de eerste tonen en dat is een soort variatie van dit liedje:
Kan iemand me helpen? Het is wel een heel beroemd liedje momenteel, zeg maar erg in en populair!
Dan eerder just dancequote:
Nee, is 'm niet. Even denken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:13 schreef Meursault het volgende:
Leek me ook sterk dat 't 'm was.Ze lijken allemaal op elkaar..
Maar serieus, dat deuntje en het akkoordenschema overlapt wel redelijk, volgens mij.
Zou het ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Tamashii het volgende:
Help. Ik zoek een nummer maar ik weet er niks van. Ik weet alleen de eerste tonen en dat is een soort variatie van dit liedje:
Kan iemand me helpen? Het is wel een heel beroemd liedje momenteel, zeg maar erg in en populair!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht ook dat het Let it rock zou zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Tamashii het volgende:
Het is de aflevering van 18 oktober, ik zie dat direct linking niet werkt ja. Bedankt voor de info.quote:
http://www.radio538.nl/web/show/id=1387903/contentid=109107quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:36 schreef Louterman het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vandaag in de sportschool hoorde. De muziek die aanstond was een stream van 538 dance department. Het was een man, klonk een beetje als uit het midden oosten, die heel vrolijk er door de muziek zong. Op het moment dat hj zong was de muziek heel rustig en zacht. Zijn zang werd steeds sneller. Volgens mij heb ik het nummer deze zomer ook wel is op een festival gehoord. Ik weet dat het een hele vage omschrijving is, maar iedereen die maar een idee heeft mag het posten. En ja ik heb ook al gezocht voor een playlist, maar kan die nergens vinden.
BVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |