abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74263091
Wat is de titel van dit liedje eigenlijk?
PS4 online: micro_nl
pi_74263294
Laat maar, heb hem al.

PS4 online: micro_nl
pi_74266944
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:53 schreef guitarist het volgende:
Laat maar, heb hem al.

Prachtig..
"Everything we are, we are when we're alone."
pi_74280269
Ik zoek de titel en artiest van het nummer in die RTL 7 oorlogfils reclame... Ik ken die stem ergens van, maar kom er niet op...
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_74280484
Help! ik zoek een liedje dat ik een aantal weken geleden in een winkel in Antwerpen hoorde. Door gewoon de tekst in te tikken bij Google kan ik hem niet vinden dus ik hoop dat iemand hem misschien (her)kent, het liedje werd gezongen door een vrouw..

When you're down, just sing this melody and remember where you're going
The last thing she wants you to do is spend time alone
I'll say it once, twice. Good luck Davey, good luck

Iemand??
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_74280649
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef princess-a het volgende:
Help! ik zoek een liedje dat ik een aantal weken geleden in een winkel in Antwerpen hoorde. Door gewoon de tekst in te tikken bij Google kan ik hem niet vinden dus ik hoop dat iemand hem misschien (her)kent, het liedje werd gezongen door een vrouw..

When you're down, just sing this melody and remember where you're going
The last thing she wants you to do is spend time alone
I'll say it once, twice. Good luck Davey, good luck

Iemand??
Toevallig deze?

Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_74280757
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef SuperRogier het volgende:

Wie weet hem? Kan alvast verklappen, het is house/latinhouse/techno whatever, iig zonder vocals..
Shazam zegt: 'Ink & Needle - Six'

ik kan hem op youtube echter niet vinden
pi_74281130
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef gangsterreus het volgende:

[..]

Dat is wel het goede nummer.

edit: hier kan je hem luisteren.
pi_74281163
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Toevallig deze?

Hoewel ik em erg mooi vind, is het niet het liedje dat ik bedoel
Had het idee dat het over een geliefde of moeder ging die er niet meer was, vandaar ook; the last thing she wants you to do is spend time alone. En het liedje was gericht aan Davey/Davy

Bedankt voor het meedenken
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_74282540
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef gangsterreus het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Dat is wel het goede nummer.

edit: hier kan je hem luisteren.
Thanks, ik had mn iphone er ook bij gehouden, die gaf 2 verschillende nummers waaronder idd deze, maar ik kon hem niet vinden, ook niet op beatport. Maargoed, dat nummer zal het wel zijn dan, ookal klinkt de kwaliteit echt zwaaaar vertyft op die site.

Maargoed, bedankt ik ga hem opzoeken
  zondag 1 november 2009 @ 20:32:12 #61
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_74289434

Er zit hier een bekend riedeltje in, wie weet wat ik bedoel.
Aan het begin hoor ik iets wat mij heel bekend klinkt.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_74290915
Ik zoek een nummer dat in het uitgaansleven regelmatig wordt gedraaid.
Weet zo ff niet wat voor Genre, ik denk Dance of House-achtig, het 'refreintje' is met violen.
De clip is met een Dj Met een grote bos Afro.
Ik heb overal gezocht, kan m nergens vinden, TELL ME.
Verwacht nooit alles, maar ga uit van NIKKS.
  zondag 1 november 2009 @ 20:59:19 #63
167595 mirved
Infobesitas
pi_74291098
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:56 schreef allesofnikks het volgende:
Ik zoek een nummer dat in het uitgaansleven regelmatig wordt gedraaid.
Weet zo ff niet wat voor Genre, ik denk Dance of House-achtig, het 'refreintje' is met violen.
De clip is met een Dj Met een grote bos Afro.
Ik heb overal gezocht, kan m nergens vinden, TELL ME.

Funk d & la fuente - Irish

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74291222
Thank you very much .
Nu herken ik die titel weer inderdaad, maar ik zit al 2 weken te vragen, zoeken, googlen.
Terwijl t best bekend nummer is.

Thanks again, mate.
Verwacht nooit alles, maar ga uit van NIKKS.
pi_74291396
Ik zoek een nummer dat ik 15 jaar niet gehoord heb, en het was toen al oud volgens mij. Het is een vrolijk instrumentaal nummertje, wordt vaak (na)gespeeld op piano of electrisch keyboard. Ik denk dat de titel iets met "toy box" of "music box" of zoiets mierzoets was... Ik kan me de melodie best goed herinneren, maar musipedia kent hem niet. Lekker vage beschrijving, ik weet het, maar iemand een idee?
pi_74295504
Op zoek naar de achtergrondmuziek van BOER ZOEKT VROUW 2009, rustige romantische klassieke tune die op verschillende manieren terugkomt en in verschillende vormen. Hoop dat iemand me verder kan helpen.
op zoek naar achtergrondmuziek bij BOER ZOEKT VROUW 2009
  zondag 1 november 2009 @ 22:12:18 #67
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_74296390
Ik zoek een nummer dat rond 2000 - 2001 regelmatig op Veronica te horen was, het is een nederlands liedje dat nooit werd aan of afgekondigt als ik luisterde, ook niet als het clipje op TV te zien was.

Wat weet ik er dan wel van? Heel weinig..:'(

- de zanger had qua uiterlijk wat weg van de zanger van Volumia, maar met een ruwere en doorleefde stem
- Het clipje speelt zich af in een park (denk ik) beetje in sepia kleuren als ik het mij goed herinner, camera dicht op de zanger
- In het refrein zit een vrij lang gerekte zanglijn met als mogelijke tekst: 'het gaat te snel voorbij, (en daarna korter) het houdt niet meer op'. Na deze lijn volgt een cleane, korte gitaarmelodie.
- de toon is erg melancholisch
- het genre is pop-rock

Die tekst die ik noem is trouwens door mij bedacht als placeholder tot ik ooit ontdekt heb welk nummer het is. ik heb geen idee wat de werkelijke tekst is, google kan mij ook niet verder helpen...

Iemand hier misschien een idee?
pi_74298729
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef Thornado het volgende:
Ik zoek een nummer dat rond 2000 - 2001 regelmatig op Veronica te horen was, het is een nederlands liedje dat nooit werd aan of afgekondigt als ik luisterde, ook niet als het clipje op TV te zien was.

- de zanger had qua uiterlijk wat weg van de zanger van Volumia, maar met een ruwere en doorleefde stem
- Het clipje speelt zich af in een park (denk ik) beetje in sepia kleuren als ik het mij goed herinner, camera dicht op de zanger
- In het refrein zit een vrij lang gerekte zanglijn met als mogelijke tekst: 'het gaat te snel voorbij, (en daarna korter) het houdt niet meer op'. Na deze lijn volgt een cleane, korte gitaarmelodie.
- het genre is pop-rock

Die tekst die ik noem is trouwens door mij bedacht als placeholder tot ik ooit ontdekt heb welk nummer het is. ik heb geen idee wat de werkelijke tekst is, google kan mij ook niet verder helpen...

Een hele erge wilde gok
  zondag 1 november 2009 @ 22:50:15 #69
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_74298869
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef kvd het volgende:

[..]

Een hele erge wilde gok

Nee, er zit volgens mij geen piano in.
En ik weet zeker dat het Abel niet is, die stem is gewoon te bekend (toen )

Maar bedankt voor je suggestie!
Iemand anders?
pi_74299192
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Curiosity het volgende:

Er zit hier een bekend riedeltje in, wie weet wat ik bedoel.
Aan het begin hoor ik iets wat mij heel bekend klinkt.
Ja, ik denk dat ik het ok hoor, maar waar is dat ook alweer van?

Ik heb dat wel eens meer. Achteraf blijkt vaak dat het gewoon erg clichématige melodietjes zijn waar je vanalles in kan herkennen.
"Everything we are, we are when we're alone."
pi_74299517
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef Thornado het volgende:

- het genre is pop-rock

misschien iets van IOS ?

pi_74299658
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Pulsy het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik 15 jaar niet gehoord heb, en het was toen al oud volgens mij. Het is een vrolijk instrumentaal nummertje, wordt vaak (na)gespeeld op piano of electrisch keyboard. Ik denk dat de titel iets met "toy box" of "music box" of zoiets mierzoets was... Ik kan me de melodie best goed herinneren, maar musipedia kent hem niet. Lekker vage beschrijving, ik weet het, maar iemand een idee?
Ik moest meteen aan deze denken
maar daar zit dan weer tekst in
plaats hem toch ff misschien is er ooit een instrumentale versie van gemaakt ?
Gokje dus

zondag 1 november 2009 @ 23:08:20 #73
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_74299860
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef Prixie het volgende:

[..]

misschien iets van IOS ?

Het is het niet, maar qua sfeer (muziek en zangstem en ook het clipje) sluit aan bij mijn herinnering. Morgen eens meer van IOS zoeken...
pi_74300316
Hehe, leuk nummer met nog leukere video, maar dat is m niet nee. Wat ik zoek heeft echt geen tekst, en is veel klassieker. De versie die toen op de radio werd gespeeld, had meerdere instrumenten, maar ik heb m ook nog in een muziekinstrumentenwinkel op piano en synthesizer gehoord, en dat klonk heel gelijkaardig. Het is dus bijna klassiek, maar met een iets moderner tintje.

Qua stijl moet je aan iets als dit denken:
Enkel is dat m dus ook niet Het deuntje was geen pure piano zoals in het voorbeeld maar een soort muziekdoosachtige sample. Daar komt waarschijnlijk ook de titel vandaan.
  zondag 1 november 2009 @ 23:30:14 #75
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_74300941
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef Prixie het volgende:

[..]

misschien iets van IOS ?

Even googelen, fragmentjes beluisteren op wat duistere sites en...het is inderdaad Is Ook Schitterend
Het nummer wat ik zocht heet: 'Als ik mijn ogen sluit'.

Dank voor het zetje de goede richting in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')