Prachtig..quote:
Toevallig deze?quote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef princess-a het volgende:
Help! ik zoek een liedje dat ik een aantal weken geleden in een winkel in Antwerpen hoorde. Door gewoon de tekst in te tikken bij Google kan ik hem niet vinden dus ik hoop dat iemand hem misschien (her)kent, het liedje werd gezongen door een vrouw..
When you're down, just sing this melody and remember where you're going
The last thing she wants you to do is spend time alone
I'll say it once, twice. Good luck Davey, good luck
Iemand??
Shazam zegt: 'Ink & Needle - Six'quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef SuperRogier het volgende:
Wie weet hem? Kan alvast verklappen, het is house/latinhouse/techno whatever, iig zonder vocals..
Dat is wel het goede nummer.quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Shazam zegt: 'Ink & Needle - Six'
ik kan hem op youtube echter niet vinden
Hoewel ik em erg mooi vind, is het niet het liedje dat ik bedoelquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Shazam zegt: 'Ink & Needle - Six'
ik kan hem op youtube echter niet vinden
Thanks, ik had mn iphone er ook bij gehouden, die gaf 2 verschillende nummers waaronder idd deze, maar ik kon hem niet vinden, ook niet op beatport. Maargoed, dat nummer zal het wel zijn dan, ookal klinkt de kwaliteit echt zwaaaar vertyft op die site.quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat is wel het goede nummer.
edit: hier kan je hem luisteren.
Funk d & la fuente - Irishquote:Op zondag 1 november 2009 20:56 schreef allesofnikks het volgende:
Ik zoek een nummer dat in het uitgaansleven regelmatig wordt gedraaid.
Weet zo ff niet wat voor Genre, ik denk Dance of House-achtig, het 'refreintje' is met violen.
De clip is met een Dj Met een grote bos Afro.
Ik heb overal gezocht, kan m nergens vinden, TELL ME.
Een hele erge wilde gokquote:Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef Thornado het volgende:
Ik zoek een nummer dat rond 2000 - 2001 regelmatig op Veronica te horen was, het is een nederlands liedje dat nooit werd aan of afgekondigt als ik luisterde, ook niet als het clipje op TV te zien was.
Wat weet ik er dan wel van? Heel weinig..:'(
- de zanger had qua uiterlijk wat weg van de zanger van Volumia, maar met een ruwere en doorleefde stem
- Het clipje speelt zich af in een park (denk ik) beetje in sepia kleuren als ik het mij goed herinner, camera dicht op de zanger
- In het refrein zit een vrij lang gerekte zanglijn met als mogelijke tekst: 'het gaat te snel voorbij, (en daarna korter) het houdt niet meer op'. Na deze lijn volgt een cleane, korte gitaarmelodie.
- de toon is erg melancholisch
- het genre is pop-rock
Die tekst die ik noem is trouwens door mij bedacht als placeholder tot ik ooit ontdekt heb welk nummer het is. ik heb geen idee wat de werkelijke tekst is, google kan mij ook niet verder helpen...
Iemand hier misschien een idee?
Nee, er zit volgens mij geen piano in.quote:
Ja, ik denk dat ik het ok hoor, maar waar is dat ook alweer van?quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Curiosity het volgende:
Er zit hier een bekend riedeltje in, wie weet wat ik bedoel.
Aan het begin hoor ik iets wat mij heel bekend klinkt.
misschien iets van IOS ?quote:Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef Thornado het volgende:
Ik zoek een nummer dat rond 2000 - 2001 regelmatig op Veronica te horen was, het is een nederlands liedje dat nooit werd aan of afgekondigt als ik luisterde, ook niet als het clipje op TV te zien was.
Wat weet ik er dan wel van? Heel weinig..:'(
- de zanger had qua uiterlijk wat weg van de zanger van Volumia, maar met een ruwere en doorleefde stem
- Het clipje speelt zich af in een park (denk ik) beetje in sepia kleuren als ik het mij goed herinner, camera dicht op de zanger
- In het refrein zit een vrij lang gerekte zanglijn met als mogelijke tekst: 'het gaat te snel voorbij, (en daarna korter) het houdt niet meer op'. Na deze lijn volgt een cleane, korte gitaarmelodie.
- de toon is erg melancholisch
- het genre is pop-rock
Die tekst die ik noem is trouwens door mij bedacht als placeholder tot ik ooit ontdekt heb welk nummer het is. ik heb geen idee wat de werkelijke tekst is, google kan mij ook niet verder helpen...
Iemand hier misschien een idee?
Ik moest meteen aan deze denkenquote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Pulsy het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik 15 jaar niet gehoord heb, en het was toen al oud volgens mij. Het is een vrolijk instrumentaal nummertje, wordt vaak (na)gespeeld op piano of electrisch keyboard. Ik denk dat de titel iets met "toy box" of "music box" of zoiets mierzoets was... Ik kan me de melodie best goed herinneren, maar musipedia kent hem niet. Lekker vage beschrijving, ik weet het, maar iemand een idee?
Het is het niet, maar qua sfeer (muziek en zangstem en ook het clipje) sluit aan bij mijn herinnering. Morgen eens meer van IOS zoeken...quote:
Even googelen, fragmentjes beluisteren op wat duistere sites en...het is inderdaad Is Ook Schitterendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |