abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74514742
*doet ook nog een poging*

Het is een Spaans nummer. De stijl is Flamenco en de stem van de zanger klinkt een beetje als die van Spaanse zanger David Bisbal.
De enige stukjes tekst die ik eruit kon halen waren "estupendo mia (denk ik?)" en "Si te gusto, hey hey, si the quiero, hey hey"
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74515567
quote:
Dat is 'm, thanks!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_74517151
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:18 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Dat is 'm, thanks!
Graag gedaan,,
pi_74517754
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef Finitio het volgende:
Hee allemaal,

Heb dit een week terug ook gepost, maar toen nog geen mensen die het antwoord wisten.

Ik zit al een tijdje met de melodie van een oud nummer (misschien 5 jaar oud ofzo) in m'n hoofd, maar kan me geen tekst herinneren, dus met lyrics kom ik nergens. Ik kan me nog enigszins herinneren hoe de videoclip ging:

Er is een gast met kort haar die een aantal vrouwen heeft bedrogen ofzo, die wordt dan vastgebonden op een stoel, waarna zijn (schaarsgeklede) exen zijn gezicht met lippenstift besmeuren.

Er zat sowieso piano-ondersteuning bij en ik dacht ook wat viool, en een vrouwenstem.

Iemand enig idee om welk nummer het gaat? Ik zou erg dankbaar zijn, dan kan het nummer misschien een keer m'n hoofd uit!

PS Ik zoek niet Take That - How deep is your love, al wees iemand me er eerder op dat de clip van dat nummer enigszins aan mijn omschrijving voldoet, ik zoek geen boybandnummer, meer lounge-achtig.
ik dacht meteen hieraan,
  zondag 8 november 2009 @ 22:06:07 #170
30503 RealRico
My BAD MOTHERFUCKER
pi_74524826
Weet iemand toevallig hoe 't liedje heet wat in deze liveset wordt gedraaid, op 10:16?

http://www.easy-share.com(...)ics_2009_Odyssee.mp3

De Liveset is van Robin "JayDee" Albers. Opgenomen 07-11 HouseQlassics, HMH Amsterdam

Alvast bedankt!
As far back as I can remember, I 've always wanted to be a gangsta
pi_74529363
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:32 schreef Mr_DG het volgende:

[..]

Misschien deze:

Dat is hem inderdaad, super

Sorry voor mn late reactie, maargoed, thnx
pi_74529611
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef RealRico het volgende:
Weet iemand toevallig hoe 't liedje heet wat in deze liveset wordt gedraaid, op 10:16?

http://www.easy-share.com(...)ics_2009_Odyssee.mp3

De Liveset is van Robin "JayDee" Albers. Opgenomen 07-11 HouseQlassics, HMH Amsterdam

Alvast bedankt!

De vocals kloppen, welke remix het is weet ik niet precies, zo ver zit ik niet in house
pi_74533084
Ik zoek dat ene jumpstyle nummer
Met die 2 gasten inzoeen taxi dat ze naar parijs gaan enzo?
Zoeen vet slecht gedesignde video met animaties enzo?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_74551729
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:09 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zoek dat ene jumpstyle nummer
Met die 2 gasten inzoeen taxi dat ze naar parijs gaan enzo?
Zoeen vet slecht gedesignde video met animaties enzo?
pi_74552240
Ik zoek ook nog steeds naar de titel van een nummer. Op precies 30:00 begint op de achtergrond in een club een electro-nummer gedurende 15 seconden. Probleem is echter dat er van de tekst nauwelijks wat te horen is i.v.m. kwaliteit en doordat er doorheen gepraat wordt. Via de site van Llink kan direct gekeken worden of via uitzending gemist. Thanks!

http://llink.nl/3opreis/uitzendinggemist_player.php?id=10272800
pi_74552324
Heb pas deze film gekeken, en zat een trailerachtig filmpje te zoeken om aan iemand anders te laten zien. Door de achtergrondmuziek krijgt het beeld een heel ander effect (ik zoek toch een andere trailer ), maar toch wil ik graag weten hoe dat nummer heet.

Is er hier iemand die mij kan helpen?
friet saté
pi_74552478
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef Anywhere het volgende:
Heb pas deze film gekeken, en zat een trailerachtig filmpje te zoeken om aan iemand anders te laten zien. Door de achtergrondmuziek krijgt het beeld een heel ander effect (ik zoek toch een andere trailer ), maar toch wil ik graag weten hoe dat nummer heet.

Is er hier iemand die mij kan helpen?

Staat bij reacties
pi_74555363
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef Prixie het volgende:

[..]

Staat bij reacties
Ben lekker helder bezig vandaag
Toch bedankt
friet saté
pi_74555654
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Gegroet.

Ik zoek een nummer uit de trailer van New Moon. De CD heb ik al gedownload, maar daar staat hij niet op.

Weet iemand welk nummer vanaf 1:16 tot het einde wordt gebruikt?

pi_74557967
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:44 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')