abonnement Unibet Coolblue
pi_74502024
ik zoek een acoustisch nummer van andy tielman, begint heel rustig en wordt dan heel woest.
pi_74502068
ik zoek een nummer dat ik gisteren avond hoorde, een beetje een techno/elektro achtig nummer enige tekst die ik me herinner is een man die zingt: "you always got to be a lover", en het lover werd stotterend herhaald.
het nummer leek me redelijk recent

[ Bericht 20% gewijzigd door hellbound op 08-11-2009 11:56:18 ]
pi_74503409
Gegroet.

Ik zoek een nummer uit de trailer van New Moon. De CD heb ik al gedownload, maar daar staat hij niet op.

Weet iemand welk nummer vanaf 1:16 tot het einde wordt gebruikt?


  zondag 8 november 2009 @ 13:06:54 #154
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_74504015
C4 Picasso reclame van citroën. Hoe heet dat nummer ook al weer?

gaat zo van oe oe oeeehoeee
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_74504440
grmbl...heb ondertussen mn liedje nog steeds niet gevonden
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 8 november 2009 @ 13:45:29 #156
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_74505097
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef porsche1 het volgende:
C4 Picasso reclame van citroën. Hoe heet dat nummer ook al weer?

gaat zo van oe oe oeeehoeee
Dandy Warhols - Bohemian Like You

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_74505562
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Toen ik in Duitsland was, en ik in een schoenenwinkel stond, zag ik op de grote TV een clip dat van de periode Love Generation is, of misschien wat vroeger. Het is gemaakt in First PErson Look, en de persoon(?) is aan het lopen, en als het donker word zit je in het bos. Aan het einde zie je stuiterende ballen als ik het goed heb en dan ga je in een vierkant. Wie weet de naam van deze clip?
volgens mij zoek je deze

dat je begon over stuiterende ballen ging er een lichtje branden
  zondag 8 november 2009 @ 14:19:43 #158
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_74506068
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Dandy Warhols - Bohemian Like You

dankje.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_74506197
Dit stukje bedoelde ik:


Bekijk deze YouTube-video

Weet iemand welk nummer er is gebruikt voor de achtergrondmuziek??
  zondag 8 november 2009 @ 15:04:24 #160
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_74507379
quote:
Op zondag 8 november 2009 14:01 schreef gangsterreus het volgende:

[..]

volgens mij zoek je deze

dat je begon over stuiterende ballen ging er een lichtje branden
Held!
pi_74510236
Hee allemaal,

Heb dit een week terug ook gepost, maar toen nog geen mensen die het antwoord wisten.

Ik zit al een tijdje met de melodie van een oud nummer (misschien 5 jaar oud ofzo) in m'n hoofd, maar kan me geen tekst herinneren, dus met lyrics kom ik nergens. Ik kan me nog enigszins herinneren hoe de videoclip ging:

Er is een gast met kort haar die een aantal vrouwen heeft bedrogen ofzo, die wordt dan vastgebonden op een stoel, waarna zijn (schaarsgeklede) exen zijn gezicht met lippenstift besmeuren.

Er zat sowieso piano-ondersteuning bij en ik dacht ook wat viool, en een vrouwenstem.

Iemand enig idee om welk nummer het gaat? Ik zou erg dankbaar zijn, dan kan het nummer misschien een keer m'n hoofd uit!

PS Ik zoek niet Take That - How deep is your love, al wees iemand me er eerder op dat de clip van dat nummer enigszins aan mijn omschrijving voldoet, ik zoek geen boybandnummer, meer lounge-achtig.
pi_74511312
Ik ga ook nog een keer

Help! ik zoek een liedje dat ik een aantal weken geleden in een winkel in Antwerpen hoorde. Door gewoon de tekst in te tikken bij Google kan ik hem niet vinden dus ik hoop dat iemand hem misschien (her)kent, het liedje werd gezongen door een vrouw..

When you're down, just sing this melody and remember where you're going
The last thing she wants you to do is spend time alone
I'll say it once, twice. Good luck Davey, good luck
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_74513330
Ben ook weer op zoek naar een nummer.

Relaxt piano intro, bestaande uit 2 akkoorden. Per akkoord wordt deze vier keer herhaald, waarna het over gaat in 't andere akkoord, en daarna weer terug (ik hoop dat dit een beetje duidelijk is ). Vervolgens begint een mannen vocaal, die vrij zacht van klank is. Stukken van de tekst die ik nog herinner:: "There are so many stars" "signals and coats, fill in the sky" "asking the time, who we would be" "forget about time, peace up your mind" "won't make you feel, feel left behind" "looking for a place to call your home".

Alvast bedankt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_74514527
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:00 schreef princess-a het volgende:
Ik ga ook nog een keer

Help! ik zoek een liedje dat ik een aantal weken geleden in een winkel in Antwerpen hoorde. Door gewoon de tekst in te tikken bij Google kan ik hem niet vinden dus ik hoop dat iemand hem misschien (her)kent, het liedje werd gezongen door een vrouw..

When you're down, just sing this melody and remember where you're going
The last thing she wants you to do is spend time alone
I'll say it once, twice. Good luck Davey, good luck


pi_74514628
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef Leatherneck het volgende:
Ben ook weer op zoek naar een nummer.

Relaxt piano intro, bestaande uit 2 akkoorden. Per akkoord wordt deze vier keer herhaald, waarna het over gaat in 't andere akkoord, en daarna weer terug (ik hoop dat dit een beetje duidelijk is ). Vervolgens begint een mannen vocaal, die vrij zacht van klank is. Stukken van de tekst die ik nog herinner:: "There are so many stars" "signals and coats, fill in the sky" "asking the time, who we would be" "forget about time, peace up your mind" "won't make you feel, feel left behind" "looking for a place to call your home".

Alvast bedankt.



pi_74514742
*doet ook nog een poging*

Het is een Spaans nummer. De stijl is Flamenco en de stem van de zanger klinkt een beetje als die van Spaanse zanger David Bisbal.
De enige stukjes tekst die ik eruit kon halen waren "estupendo mia (denk ik?)" en "Si te gusto, hey hey, si the quiero, hey hey"
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74515567
quote:
Dat is 'm, thanks!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_74517151
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:18 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Dat is 'm, thanks!
Graag gedaan,,
pi_74517754
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef Finitio het volgende:
Hee allemaal,

Heb dit een week terug ook gepost, maar toen nog geen mensen die het antwoord wisten.

Ik zit al een tijdje met de melodie van een oud nummer (misschien 5 jaar oud ofzo) in m'n hoofd, maar kan me geen tekst herinneren, dus met lyrics kom ik nergens. Ik kan me nog enigszins herinneren hoe de videoclip ging:

Er is een gast met kort haar die een aantal vrouwen heeft bedrogen ofzo, die wordt dan vastgebonden op een stoel, waarna zijn (schaarsgeklede) exen zijn gezicht met lippenstift besmeuren.

Er zat sowieso piano-ondersteuning bij en ik dacht ook wat viool, en een vrouwenstem.

Iemand enig idee om welk nummer het gaat? Ik zou erg dankbaar zijn, dan kan het nummer misschien een keer m'n hoofd uit!

PS Ik zoek niet Take That - How deep is your love, al wees iemand me er eerder op dat de clip van dat nummer enigszins aan mijn omschrijving voldoet, ik zoek geen boybandnummer, meer lounge-achtig.
ik dacht meteen hieraan,
  zondag 8 november 2009 @ 22:06:07 #170
30503 RealRico
My BAD MOTHERFUCKER
pi_74524826
Weet iemand toevallig hoe 't liedje heet wat in deze liveset wordt gedraaid, op 10:16?

http://www.easy-share.com(...)ics_2009_Odyssee.mp3

De Liveset is van Robin "JayDee" Albers. Opgenomen 07-11 HouseQlassics, HMH Amsterdam

Alvast bedankt!
As far back as I can remember, I 've always wanted to be a gangsta
pi_74529363
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:32 schreef Mr_DG het volgende:

[..]

Misschien deze:

Dat is hem inderdaad, super

Sorry voor mn late reactie, maargoed, thnx
pi_74529611
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef RealRico het volgende:
Weet iemand toevallig hoe 't liedje heet wat in deze liveset wordt gedraaid, op 10:16?

http://www.easy-share.com(...)ics_2009_Odyssee.mp3

De Liveset is van Robin "JayDee" Albers. Opgenomen 07-11 HouseQlassics, HMH Amsterdam

Alvast bedankt!


De vocals kloppen, welke remix het is weet ik niet precies, zo ver zit ik niet in house
pi_74533084
Ik zoek dat ene jumpstyle nummer
Met die 2 gasten inzoeen taxi dat ze naar parijs gaan enzo?
Zoeen vet slecht gedesignde video met animaties enzo?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_74551729
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:09 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zoek dat ene jumpstyle nummer
Met die 2 gasten inzoeen taxi dat ze naar parijs gaan enzo?
Zoeen vet slecht gedesignde video met animaties enzo?
pi_74552240
Ik zoek ook nog steeds naar de titel van een nummer. Op precies 30:00 begint op de achtergrond in een club een electro-nummer gedurende 15 seconden. Probleem is echter dat er van de tekst nauwelijks wat te horen is i.v.m. kwaliteit en doordat er doorheen gepraat wordt. Via de site van Llink kan direct gekeken worden of via uitzending gemist. Thanks!

http://llink.nl/3opreis/uitzendinggemist_player.php?id=10272800
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')