Nou ja ik ga liever iets leukers doen, maar goed, sinds ik mjin beugel heb gehad doet niks meer pijnquote:
Geen prbleem hier verderquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen prbleem hier verder
[ afbeelding ]
Dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben 2 jaar geleden naar een narcose tandarts geweest. Cool hoor je bent echt weg, maar ze hebben zo gehakt (verstandskies) dat ik sindsdien nog steeds geen gevoel heb in mijn linker kaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik ga liever iets leukers doen, maar goed, sinds ik mjin beugel heb gehad doet niks meer pijn
Gatver leuk zo'n slager in je mond bleghhhh, dat deed die sukkel bij mijn verstandkies ook, trok mijn onderkaak uit de kom (de kaakchirurgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben 2 jaar geleden naar een narcose tandarts geweest. Cool hoor je bent echt weg, maar ze hebben zo gehakt (verstandskies) dat ik sindsdien nog steeds geen gevoel heb in mijn linker kaak.
Maar ja nu is er een stuk kies weg plus wil ik iets aan mijn voortanden laten doen. Een beugel zou het wel oplossen maar ik weet niet of ik het geduld ervoor heb
Je weet niet hoelang het duurt om te corrigeren, misschien valt het mee?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben 2 jaar geleden naar een narcose tandarts geweest. Cool hoor je bent echt weg, maar ze hebben zo gehakt (verstandskies) dat ik sindsdien nog steeds geen gevoel heb in mijn linker kaak.
Maar ja nu is er een stuk kies weg plus wil ik iets aan mijn voortanden laten doen. Een beugel zou het wel oplossen maar ik weet niet of ik het geduld ervoor heb
Okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen prbleem hier verder
[ afbeelding ]
Ja mijn broer heetf ook een beugel gehad ..40 plus. Maar het resultaat is super goed. Wie weet ga ik wat dat betreft mijn tweede jeugd inquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Gatver leuk zo'n slager in je mond bleghhhh, dat deed die sukkel bij mijn verstandkies ook, trok mijn onderkaak uit de kom (de kaakchirurg) maar goed voelde niks alleen 's nachts dacht ik dat k gek werd, en tja beugel duurt wel een tijd maar ik ben erg blij met het resultaat hoor
En anders die coatings, dat schijnt pijnloos te zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn broer heetf ook een beugel gehad ..40 plus. Maar het resultaat is super goed. Wie weet ga ik wat dat betreft mijn tweede jeugd inHoor het dinsdag wel
Wie, wat , waarquote:
Vondel parkquote:
South Park is alweer een tijdje bezig, de nieuwe aflevering is zo grappigquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Vondel parkGister nog in de zon en de prachtige herfst kleuren
Ik zal het onthouden, kweet niet wat dat isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
En anders die coatings, dat schijnt pijnloos te zijnen haha ik was ook 27 toen was ik het zat
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
South Park is alweer een tijdje bezig, de nieuwe aflevering is zo grappig!
Zijn van die hulzen om je eigen tanden is erg mooi om te zien, volgens mij heeft heel hollywood die ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, kweet niet wat dat is
OMG They killed Kennyquote:
Ohh.. nah ja ben iig in de fietsen rek race.. Dat ik gebeld heb voor een afspraak is al een overwinningquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn van die hulzen om je eigen tanden is erg mooi om te zien, volgens mij heeft heel hollywood die ook, maar dat zal wel wat kosten
Je bent hartstikke stoerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. nah ja ben iig in de fietsen rek race.. Dat ik gebeld heb voor een afspraak is al een overwinning
Nee een watje .. Maar ik gaquote:
quote:
Nou dank je welquote:
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dank je welEn over een jaar ga ik breeduit lachend op de foto voor je
29 oktober 2010.. Is genoteerdquote:
Ik zet het meteen in mijn agendaquote:
Shit dankquote:
quote:
zo crea ben ik heul nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe 's een paint painten voor de OP!?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik krijg dat niet voor mekaar...dan moet ik weer mn photobuck opengooien want anders lukt het me niet
quote:
Dat, en schudden met de tietjes, is voor Heer Pieter genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik riep helemaal niet ....ik knipperde heftig met mn wimpers
En waar ligt dat danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over mooi gesproken, vanmiddag na het werk even door het Leuvenumse bos gereden. Sprookjesachtig mooi, fantastische kleuren in dat matte herfstlicht. Dat stukje bos is sowieso al prachtig maar nu Goddelijk. Echt een aanradertje
Ik doe hier een gooi naar een plek in Pietjes ondertitel, valt het op?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
In donkere tijden... als de nood het hoogst is, en de ondergang lijkt nabij... Vertrouw IK op Pietje.
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe hier een gooi naar een plek in Pietjes ondertitel, valt het op?
Gaaf he ?? Ik vind dat ook zo prachtig. Ik zat gister (met zonnebril) in het Vondelpark. Paars, goud, geel, groen en bruin ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over mooi gesproken, vanmiddag na het werk even door het Leuvenumse bos gereden. Sprookjesachtig mooi, fantastische kleuren in dat matte herfstlicht. Dat stukje bos is sowieso al prachtig maar nu Goddelijk. Echt een aanradertje
Waarom als jij mij het ook kunt vertellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ff zoeken in google maps
Ja, maar dat is de Veluwe Dementor, alleen het mooiste stukje vind ik, rondom Kasteel Staverdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
De Veluwe is nu ook erg mooi.
Ik bedoelde het ook niet als overtreffende trap, het viel me vanmiddag gewoon weer eens op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de Veluwe Dementor, alleen het mooiste stukje vind ik, rondom Kasteel Staverden
Wrom? Hoezo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
Nah, volgens mij mist Static ons wel een beetje.
En nee, niet als kiespijn
Nou wie weet als ik zin heb om een anderhalf uur te rijdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Correct, dat stukje bos ligt in het vierkant Harderwijk, Elspeet, Vierhouten, Nunspeet.
Nahhhhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Misschien moeten we Static even gaan bedanken voor zijn gastvrijheid
Nou als het echt zo mooi is ga ik wel een keer kijkenquote:
Je bent gewoon een luie flikker geworden met je gastmodderij. 't Werd tijd dat je weer eens wat te doen kreeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
Tering wat gaat het hier ook hard ineens. Tis niet meer bij te lezen.
En nu ook nog ER!
ER vannacht maar kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een luie flikker geworden met je gastmodderij. 't Werd tijd dat je weer eens wat te doen kreeg.
Hihi, Gert kijkt nog op VHSquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
ER vannacht maar kijken.![]()
Reclames doorspoelen FTW!
quote:
Flashpointquote:
Gay musicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is dat niet meer hip eigenlijk, zou 't bijna gaan missen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is dat niet meer hip eigenlijk, zou 't bijna gaan missen.
Astley.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus Ian mag wel een handtasje kopen, maar Rick Ashley is opeens gay.
En hou op of ik sla je ermee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flash...euh flash nope kweeniequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sorry had ik het fout, tja niet de moeite waard om te wetenquote:
quote:
Al gezegdquote:
Flash spankingquote:
Dat verdiend een splashquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Flash Player
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Flash Player
[ afbeelding ]
Ben blij dat jij het zegtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een kut kwaliteit trouwens die foto.
ja.....en neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben leuk hè
niet verder vertellen![]()
Nee echt niet he, verschrikkelijk, afschuwelijk, quel horreurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zoek wel even wat beters, want dit kan natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee echt niet he, verschrikkelijk, afschuwelijk, quel horreur
Deze keer zonder kleine kinderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn Michael Jackson imitatie op het Deutsche Bahnhof.
Met iets van boven de 400 euro aan je stalpoten kan een zwaar gehandicapte, vanaf het middenrif verlamde mongool dat nogquote:
Tof, wij gaan dit weekend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag kaartjes geregeld voor This is it !
Die passen tenminste bij mijn stijlvolle verschijning.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met iets van boven de 400 euro aan je stalpoten kan een zwaar gehandicapte, vanaf het middenrif verlamde mongool dat nog
Waar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Vandaag kaartjes geregeld voor This is it !
Eerlijk is eerlijk, je bent een knappe jongemanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die passen tenminste bij mijn stijlvolle verschijning.
[ afbeelding ]
quote:
Ja de kwaliteit van deze foto is een stuk beterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Heb je deze dan al gelezen? Michael Jackson # 81 This is the moment, This is it
Het schijnt dat je de aftiteling ook af moet kijken
Ik wil hem best zien, maar in de bioscoop kijken naar hoe een concert tot stand komtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Heb je deze dan al gelezen? Michael Jackson # 81 This is the moment, This is it
Het schijnt dat je de aftiteling ook af moet kijken
Rrrrrrrquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je bent een knappe jongeman![]()
Neuqen?
Wat een broekiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oe, welke pathé en wanneer ga ik zwaaien naar jequote:
Zondag in Pathé De Kuipquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Oe, welke pathé en wanneer ga ik zwaaien naar je
Whaha nee uit de regio rotjeknor, Laysa is uit Nijmegenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pathé De Kuip![]()
Ben jij van daar? Ik dacht dat jij uit Nijmegen kwam
Ik...Ik....ikkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zondag in Pathé De Kuip![]()
Ben jij van daar? Ik dacht dat jij uit Nijmegen kwam
Komt door je naam dat ik dat dachtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha nee uit de regio rotjeknor, Laysa is uit Nijmegen
Ja moar da wit ik walquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik...Ik....ikkkkkkkkkkkkkom uit Naimegen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt door je naam dat ik dat dacht
Das ook nie mijn echte naam, weet je wel weet je nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt door je naam dat ik dat dacht
Ja hoor liefje volhoudenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie er gewoon goed uit voor mijn leeftijd.
Het was lief bedoeld hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
en hoe jong ben je dan wel nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huh? Wat zeg je nu, ik versta je nietquote:
das mijn bijnaam met een K drbijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar staat me ook wel iets van bij ja
Krijg nou wat, ik ga trouwen met een léuke vent!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja jij boffertjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Krijg nou wat, ik ga trouwen met een léuke vent!![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Krijg nou wat, ik ga trouwen met een léuke vent!![]()
quote:
Psiesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
what's yours is mine, and what's mine is yours
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef hondjes het volgende:
ok,,Best wel een lekker ding...![]()
maar ja,,,veels te jeung ,
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben 23 en toyboy's zijn in las ik in de Party
ik mag geen 23 meer doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben 23 en toyboy's zijn in las ik in de Party
Partyquote:
24quote:
Ik heulemaal niet meerquote:
Gruwelquote:
ja wp ipv wopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je maar wel weer naar je mams gaat en niet blijft plakken
Psies, stel je voorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
pff ja sta ik anders weer 's ochtends brood te ontdooien enzo
Mwah, ze kunen beter piepen dan krakenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef hondjes het volgende:
ok,,Best wel een lekker ding...![]()
maar ja,,,veels te jeung ,
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer mijn imago te redden
quote:
Had je niet beter een paar sneakers kunnen kopenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Had je niet beter een paar sneakers kunnen kopen
dat paste niet bij zijn ruige toyboy imagoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Had je niet beter een paar sneakers kunnen kopen
Die Deesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, ze kunen beter piepen dan kraken
Neeeeee!quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, ze kunen beter piepen dan kraken
Alsof een foto van een Michael Jackson look-a-like daar wel bij pastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat paste niet bij zijn ruige toyboy imago
neeeeequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof een foto van een Michael Jackson look-a-like daar wel bij past
Robbie welquote:
Wanneer ga je rijden Hondjes?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef hondjes het volgende:
Hopenlijk komt morgen mijn boek van Dan Brown, kan ik hem mooi nog meenemen naar Spanje
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef hondjes het volgende:
Hopenlijk komt morgen mijn boek van Dan Brown, kan ik hem mooi nog meenemen naar Spanje
Het Verloren Symbool? Als je hem bij Bol.com hebt besteld moet hij morgen binnen zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef hondjes het volgende:
Zaterdag tot 9 uur, dan zullen we wel in Montpellier zijn.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zaterdag tot 9 uur, dan zullen we wel in Montpellier zijn.
En dan zondag om 3 uur ben ik weer thuis,,in el Perello
Thuisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zaterdag tot 9 uur, dan zullen we wel in Montpellier zijn.
En dan zondag om 3 uur ben ik weer thuis,,in el Perello
Welke?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef hondjes het volgende:
Nou als je niet ééns drie post boven je kan kijken zou ik het geld maar besparenquote:
Slaap lekkersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Goed aangezien het de bedoeling is dat ik morgenavond iets frisser en fruitiger ben dan nu, ik duik mijn bedje in
Welterustenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
Goed aangezien het de bedoeling is dat ik morgenavond iets frisser en fruitiger ben dan nu, ik duik mijn bedje in
Schandaligquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Schandalig
En volgens mij kun je 'm zelf niet meer aanpassen nadat een mod dat heeft gedaan, of wel?
Heb nog geen post gezien van hondjes met de titel hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je niet ééns drie post boven je kan kijken zou ik het geld maar besparen
Ditoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:56 schreef Kally het volgende:
Ik kies jointje alhoewel ik niet kan vergelijken heb nog nooit lachgas gehad
Wat heeft ie gefiktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kleine grote neef was op tv vanavond![]()
Op Rijnmond TV dat wel, maar toch.
Ik was vroeger ook ooit op tv, toen zei mijn moeder dat ik niet op de tv mocht klimmenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kleine grote neef was op tv vanavond![]()
Op Rijnmond TV dat wel, maar toch.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb nog geen post gezien van hondjes met de titel hoor.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Verloren Symbool? Als je hem bij Bol.com hebt besteld moet hij morgen binnen zijn![]()
Is de auto weer afgeladen?Hoelang ga je deze keer?
Heb ook op jou gereageerd in een vorig topic, niet teruggelezen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je niet ééns drie post boven je kan kijken zou ik het geld maar besparen
Toen je nog een lief klein D'tje was en toen iedereen nog van die tv's had met pukkels erachterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook ooit op tv, toen zei mijn moeder dat ik niet op de tv mocht klimmen
Zoveel tijd heb ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ook op jou gereageerd in een vorig topic, niet teruggelezen?
Hondjes had het over een boek van Dan Brown, Deisyy vraaaaaagt of het de titel is, geen bevestiging dat het de titel is.quote:
Heet dat bij jullie pukkel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen je nog een lief klein D'tje was en toen iedereen nog van die tv's had met pukkels erachter
Terug lezen is voor homo's volgens Manuquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)AC15BBCBAA43E.ps1510quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hondjes had het over een boek van Dan Brown, Deisyy vraaaaaagt of het de titel is, geen bevestiging dat het de titel is.
Hoe heet dat bij jullie dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Heet dat bij jullie pukkel?
Maar idd, die
Manuquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terug lezen is voor homo's volgens Manu
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)AC15BBCBAA43E.ps1510
Plus zie vier post boven je troela
Mijn tv is 90 kiloquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe heet dat bij jullie dan?
Ik hoop toch niet dat mijn neef van 1.90 m en 90 kg op mijn tv gaat zitten
Ik noem het gewoon 'bak'quote:
Ik neem aan dat ie oud en wijs genoeg is om te weten dat dat niet de bedoeling isquote:Ik hoop toch niet dat mijn neef van 1.90 m en 90 kg op mijn tv gaat zitten
Ohwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Roov het volgende:
Jointje en lachgas gaan niet samen, kan ik vertellen uit ervaring
Heb jij er zo eentje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn tv is 90 kilo....dat was nog lachen toen die 6 trappen naar boven moest
Dank je wel Hondjes, ik noteer hem,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef hondjes het volgende:
Chanel..het nieuwste boek van Dan Brown..Het verloren symbool...
Had hem al in september gereserveerd, en nu net krijg ik bericht, dat hij opgestuurd wordt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is een vraag van Deisyy, geen bevestiging.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dank je wel Hondjes, ik noteer hem,Dan Browm.
Neuhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
je bent gewoon in mijn huis geweest
Hahahahahaquote:
Nah kom op zeg...quote:
Nee nu niet gaan lachenquote:
Sorry .. Maar die titel van het boek stond er al tig keer. En nogmaals begin er maar niet aan. Er zitten geen plaatjes bijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee nu niet gaan lachen![]()
Oke opnieuw.
Hondjes zegt dat ze de nieuwe van Dan Brown heeft/krijgt,
Deissyy VRAAGT is het die en die titel(het kan uiteindelijk ook een ander zijn, toch?
Mijn vraag tussen alle postings door is "welke?" en ik niet alleen.
Uiteindelijk geeft Hondjes het verlossende antwoordt.
Ja dat is net geblekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ene kwartje valt sneller dan het andere
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
En nogmaals begin er maar niet aan. Er zitten geen plaatjes bij
quote:
Dus is het voor jou al zowiezo niet te volgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry .. Maar die titel van het boek stond er al tig keer. En nogmaals begin er maar niet aan. Er zitten geen plaatjes bij
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus is het voor jou al zowiezo niet te volgen
Maar mijn vraag was eigenlijk een hypothetische vraag (weet je wel, zo'n één waar je eigenlijk geen antwoord op verwacht), want als Hondjes het over het bestelde boek van DB heeft kan je er toch wel vanuit gaan dat het het laatste boek van DB is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee nu niet gaan lachen![]()
Oke opnieuw.
Hondjes zegt dat ze de nieuwe van Dan Brown heeft/krijgt,
Deissyy VRAAGT is het die en die titel(het kan uiteindelijk ook een ander zijn, toch?
Mijn vraag tussen alle postings door is "welke?" en ik niet alleen.
Uiteindelijk geeft Hondjes het verlossende antwoordt.
Is dat niet die van de Da Vinci Code?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan Brown ken je toch wel, man.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry .. Maar die titel van het boek stond er al tig keer. En nogmaals begin er maar niet aan. Er zitten geen plaatjes bij
Je hebt je puntquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis sowiezo....voordat de taalbrigade eraankomt
sowiesoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis sowiezo....voordat de taalbrigade eraan komt
[..]
*pssst doet tegen D. en fluistert aanraderquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat niet die van de Da Vinci Code?
Heb ik nooit iets van gelezen
Is goed te doen, leest in een keer uit... Ook vaak geinig in combinatie met google earthquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Yeps... sowieso!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt .. ik weet het niet Berini mystery ... Tja . Smaken verschillenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
*pssst doet tegen D. en fluistert aanrader
Zal eens kijken wat ie heeft geschreven, en of er luisterboeken van zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
*pssst doet tegen D. en fluistert aanrader
[..]
Das waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt .. ik weet het niet Berini mystery ... Tja . Smaken verschillen
Ik lees eigenlijk nooit met Google Earth erbijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is goed te doen, leest in een keer uit... Ook vaak geinig in combinatie met google earth
Ja en van het Bernini Mysterie, Het Juvenalis Dilemma, Delta Deceptie. Het Bernini Mysterie was veruit het beste.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk nooit met Google Earth erbij
Nou bedoel eigenlijk meestal is er wel iemand die een sjbloon voor earth maakt, en in die boeken doettie altijd rdelijk gedetaileerd omgeving en gebouwen beschrijven wat dan geinig is om met earth nog eens te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk nooit met Google Earth erbij
En Delta Deceptie met grote afstand de slechtstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja en van het Bernini Mysterie, Het Juvenalis Dilemma, Delta Deceptie. Het Bernini Mysterie was veruit het beste.
Ik ken de namen wel allemaal, maar die spreken me niet zo aan. Ik ken alleen de film van de Da Vinci code, en die sprak niet aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja en van het Bernini Mysterie, Het Juvenalis Dilemma, Delta Deceptie. Het Bernini Mysterie was veruit het beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |