quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik krijg dat niet voor mekaar...dan moet ik weer mn photobuck opengooien want anders lukt het me niet
quote:
Dat, en schudden met de tietjes, is voor Heer Pieter genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik riep helemaal niet ....ik knipperde heftig met mn wimpers
En waar ligt dat danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over mooi gesproken, vanmiddag na het werk even door het Leuvenumse bos gereden. Sprookjesachtig mooi, fantastische kleuren in dat matte herfstlicht. Dat stukje bos is sowieso al prachtig maar nu Goddelijk. Echt een aanradertje
Ik doe hier een gooi naar een plek in Pietjes ondertitel, valt het op?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
In donkere tijden... als de nood het hoogst is, en de ondergang lijkt nabij... Vertrouw IK op Pietje.
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe hier een gooi naar een plek in Pietjes ondertitel, valt het op?
Gaaf he ?? Ik vind dat ook zo prachtig. Ik zat gister (met zonnebril) in het Vondelpark. Paars, goud, geel, groen en bruin ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over mooi gesproken, vanmiddag na het werk even door het Leuvenumse bos gereden. Sprookjesachtig mooi, fantastische kleuren in dat matte herfstlicht. Dat stukje bos is sowieso al prachtig maar nu Goddelijk. Echt een aanradertje
Waarom als jij mij het ook kunt vertellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ff zoeken in google maps
Ja, maar dat is de Veluwe Dementor, alleen het mooiste stukje vind ik, rondom Kasteel Staverdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
De Veluwe is nu ook erg mooi.
Ik bedoelde het ook niet als overtreffende trap, het viel me vanmiddag gewoon weer eens op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de Veluwe Dementor, alleen het mooiste stukje vind ik, rondom Kasteel Staverden
Wrom? Hoezo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
Nah, volgens mij mist Static ons wel een beetje.
En nee, niet als kiespijn
Nou wie weet als ik zin heb om een anderhalf uur te rijdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Correct, dat stukje bos ligt in het vierkant Harderwijk, Elspeet, Vierhouten, Nunspeet.
Nahhhhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Misschien moeten we Static even gaan bedanken voor zijn gastvrijheid
Nou als het echt zo mooi is ga ik wel een keer kijkenquote:
Je bent gewoon een luie flikker geworden met je gastmodderij. 't Werd tijd dat je weer eens wat te doen kreeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
Tering wat gaat het hier ook hard ineens. Tis niet meer bij te lezen.
En nu ook nog ER!
ER vannacht maar kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een luie flikker geworden met je gastmodderij. 't Werd tijd dat je weer eens wat te doen kreeg.
Hihi, Gert kijkt nog op VHSquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
ER vannacht maar kijken.![]()
Reclames doorspoelen FTW!
quote:
Flashpointquote:
Gay musicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is dat niet meer hip eigenlijk, zou 't bijna gaan missen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is dat niet meer hip eigenlijk, zou 't bijna gaan missen.
Astley.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus Ian mag wel een handtasje kopen, maar Rick Ashley is opeens gay.
En hou op of ik sla je ermee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flash...euh flash nope kweeniequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |