quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb nog geen post gezien van hondjes met de titel hoor.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Verloren Symbool? Als je hem bij Bol.com hebt besteld moet hij morgen binnen zijn![]()
Is de auto weer afgeladen?Hoelang ga je deze keer?
Heb ook op jou gereageerd in een vorig topic, niet teruggelezen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je niet ééns drie post boven je kan kijken zou ik het geld maar besparen
Toen je nog een lief klein D'tje was en toen iedereen nog van die tv's had met pukkels erachterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook ooit op tv, toen zei mijn moeder dat ik niet op de tv mocht klimmen
Zoveel tijd heb ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ook op jou gereageerd in een vorig topic, niet teruggelezen?
Hondjes had het over een boek van Dan Brown, Deisyy vraaaaaagt of het de titel is, geen bevestiging dat het de titel is.quote:
Heet dat bij jullie pukkel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen je nog een lief klein D'tje was en toen iedereen nog van die tv's had met pukkels erachter
Terug lezen is voor homo's volgens Manuquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)AC15BBCBAA43E.ps1510quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hondjes had het over een boek van Dan Brown, Deisyy vraaaaaagt of het de titel is, geen bevestiging dat het de titel is.
Hoe heet dat bij jullie dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Heet dat bij jullie pukkel?
Maar idd, die
Manuquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terug lezen is voor homo's volgens Manu
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)AC15BBCBAA43E.ps1510
Plus zie vier post boven je troela
Mijn tv is 90 kiloquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe heet dat bij jullie dan?
Ik hoop toch niet dat mijn neef van 1.90 m en 90 kg op mijn tv gaat zitten
Ik noem het gewoon 'bak'quote:
Ik neem aan dat ie oud en wijs genoeg is om te weten dat dat niet de bedoeling isquote:Ik hoop toch niet dat mijn neef van 1.90 m en 90 kg op mijn tv gaat zitten
Ohwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Roov het volgende:
Jointje en lachgas gaan niet samen, kan ik vertellen uit ervaring
Heb jij er zo eentje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn tv is 90 kilo....dat was nog lachen toen die 6 trappen naar boven moest
Dank je wel Hondjes, ik noteer hem,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef hondjes het volgende:
Chanel..het nieuwste boek van Dan Brown..Het verloren symbool...
Had hem al in september gereserveerd, en nu net krijg ik bericht, dat hij opgestuurd wordt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is een vraag van Deisyy, geen bevestiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |