quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus is het voor jou al zowiezo niet te volgen
Maar mijn vraag was eigenlijk een hypothetische vraag (weet je wel, zo'n één waar je eigenlijk geen antwoord op verwacht), want als Hondjes het over het bestelde boek van DB heeft kan je er toch wel vanuit gaan dat het het laatste boek van DB is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee nu niet gaan lachen![]()
Oke opnieuw.
Hondjes zegt dat ze de nieuwe van Dan Brown heeft/krijgt,
Deissyy VRAAGT is het die en die titel(het kan uiteindelijk ook een ander zijn, toch?
Mijn vraag tussen alle postings door is "welke?" en ik niet alleen.
Uiteindelijk geeft Hondjes het verlossende antwoordt.
Is dat niet die van de Da Vinci Code?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan Brown ken je toch wel, man.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry .. Maar die titel van het boek stond er al tig keer. En nogmaals begin er maar niet aan. Er zitten geen plaatjes bij
Je hebt je puntquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis sowiezo....voordat de taalbrigade eraankomt
sowiesoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis sowiezo....voordat de taalbrigade eraan komt
[..]
*pssst doet tegen D. en fluistert aanraderquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat niet die van de Da Vinci Code?
Heb ik nooit iets van gelezen
Is goed te doen, leest in een keer uit... Ook vaak geinig in combinatie met google earthquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Yeps... sowieso!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt .. ik weet het niet Berini mystery ... Tja . Smaken verschillenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
*pssst doet tegen D. en fluistert aanrader
Zal eens kijken wat ie heeft geschreven, en of er luisterboeken van zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
*pssst doet tegen D. en fluistert aanrader
[..]
Das waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt .. ik weet het niet Berini mystery ... Tja . Smaken verschillen
Ik lees eigenlijk nooit met Google Earth erbijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is goed te doen, leest in een keer uit... Ook vaak geinig in combinatie met google earth
Ja en van het Bernini Mysterie, Het Juvenalis Dilemma, Delta Deceptie. Het Bernini Mysterie was veruit het beste.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk nooit met Google Earth erbij
Nou bedoel eigenlijk meestal is er wel iemand die een sjbloon voor earth maakt, en in die boeken doettie altijd rdelijk gedetaileerd omgeving en gebouwen beschrijven wat dan geinig is om met earth nog eens te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk nooit met Google Earth erbij
En Delta Deceptie met grote afstand de slechtstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja en van het Bernini Mysterie, Het Juvenalis Dilemma, Delta Deceptie. Het Bernini Mysterie was veruit het beste.
Ik ken de namen wel allemaal, maar die spreken me niet zo aan. Ik ken alleen de film van de Da Vinci code, en die sprak niet aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja en van het Bernini Mysterie, Het Juvenalis Dilemma, Delta Deceptie. Het Bernini Mysterie was veruit het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |