abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:57:43 #26
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_74197037
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij bent in 1987 geboren, dus je hebt geen idee waar het over gaat.
Mwa, niet helemaal Ik ben uit 1986, en kan me van deze punten ook nog veel herinneren...
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_74197049
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:56 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
OPK#ckcse=23
Wat is dit voor vreemde censuur als je o p k a n k e r e n wilt typen??
Derevaun Seraun.
pi_74197078
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij bent in 1987 geboren, dus je hebt geen idee waar het over gaat.
Als jouw generatie niet zo'n pussy ouders waren dan had ik het misschien wel geweten.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74197117
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:59 schreef mirved het volgende:

[..]

Als jouw generatie niet zo'n pussy ouders waren dan had ik het misschien wel geweten.
Enige juiste reactie op dit soort ouwelullengezemel........

* '76 hier......
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:01:58 #30
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_74197168
En jezelf een held vinden alleen maar omdat je in een ander jaar bent geboren
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:03:33 #31
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_74197217
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:59 schreef mirved het volgende:

[..]

Als jouw generatie niet zo'n pussy ouders waren dan had ik het misschien wel geweten.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_74197227
-weg -
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74197317
Helemaal mee eens!

Toen ik klein was (1982 geboren) ben ik wel eens in een grote plas met drek gefietst. Gingen vriendjes en vriendinnetjes mee naar de voordeur om te kijken wat voor straf ik zou krijgen Die mochten blijkbaar ook toen al niet smerig thuis komen. Het enige dat mijn moeder kon zeggen was: Nouja, die wasmachine staat er ook niet voor niks he

Anno nu: ik ga me serieus druk maken als mijn jongen zónder vieze kleren thuiskomt. Ik ben niet anders gewend. Oja, de scheuren en gaten in de kleding ook niet vergeten
!! Shut up woman, get on my horse !!
.
In het land der dwazen, zal de grootste dwaas regeren.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:26:35 #34
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_74198044
TS kopieert een stuk tekst dat getypt is door iemand van vóór 1978 met een pittig kort kapsel.

Godsamme wat heeft die een kutjeugd gehad zeg.
pi_74198104
Tvp
pi_74198191
Ik ben na '78 geboren, dus ik moet ophoepelen, begrijp het toch niet, en ik ben een zacht wattenkind
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_74198297
Toch heeft TS wel een beetje gelijk. tegenwoordig weten kinderen hoe een konijn eruit ziet, voordat ze uberhaupt een echt konijn gezien hebben. Dat vertroebeld de ervaring zelf. Hun fantasie wordt compleet voortgekauwd; tekenfilms zijn tegenwoordig manga of computeranimatie en beiden zeer slecht geanimeerd. Toen Disney nog goeie films maakte waren ze lang niet zo mooi, maar wel erg goed geanimeerd, omdat er niet een heel team van chinezen klaar stond om aan de lopende band tussenbewegingen in te vullen.

Toen wij oorlogje speelden waren denneappels nog handgranaten en bouwde je je eigen pistool van hout en pvc, tegenwoordig kun je een speelgoedreplica van een ak74 kopen met volautomatisch klappertjesmagazijn. Zijn ouders tegenwoordig bang dat kinderen atoombommen in elkaar knutselen in papa's tuinhuisje?

Ik ben zelf ook nog jong, maar toch vind ik het echt belachelijk dat kinderen tegenwoordig zo verschrikkelijk aan het handje worden genomen. Vroeger had je als je viel gewoon een dikke schaafwond, tegenwoordig kom je de deur niet meer uit zonder helm en elleboog en kniebeschermers.
pi_74198401
Ben je geboren na 1978?
Verder lezen

Voor 1978 geboren:
OPHOEPELEN..
DIT BEGRIJP JE TOCH NIET!

Wat zijn ze toch irritant hé, die voor 1978er's met hun flauwe grappen. Volgens mij is dat omdat ze al zo oud zijn, dan ga je nou eenmaal meer zeuren.

Geboren voor 1978?

STRONT EIGENWIJS..

EN TOCH DOORLEZEN HE !?

WELTERUSTEN KWIJLENDE ZEURKOUS,
WEER EEN MINUUT DICHTER BIJ DE DOOD
pi_74198435
Maar even serieus, ik herken het meeste uit de OP ook, en ik ben uit 86.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:41:45 #40
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74198619
Alles gelezen en ik moet zeggen dat het toch wel waar is
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_74198748
ik ben van 1985 en ik wil hier commentaar op geven:


Wij aten ook al koekjes en kregen brood met veel boter en werden toch niet dik.

- > klopt, omdat je minder suiker (processed) binnenkreeg.

We dronken uit dezelfde fles als onze vrienden en niemand werd er ziek van.

-> doe ik nog steeds, meestal met rum en vodka. vroeger met water (limonade fles omgespoeld met kraanwater)

Wij hadden geen playstation, nintendo, X-box, 64 televisiezenders, videofilms, dvd, surround sound, eigen televisies, computer of internet. Wij hadden vrienden!

-> de eerste computer die mijn ouders hebben gekocht kwam uit 1982

De televisiezender begon pas om18.00 uur. Dan kwam een uurtje wat leuks voor kinderen en oh wee als je daarna durfde op te staan om op een knopje van een andere zender te duwen (die zaten aan het toestel vast).
Pa bepaalde wat en hoe lang je daarna nog keek.

-> terecht, heb ik ook meegemaakt.

We hebben ons gesneden, botten gebroken, tanden uitgevallen en hier werd niemand voor naar de rechter gesleept. Dat waren gewoon ongelukken en soms kreeg je er ook nog zelf een extra pak slaag voor.

-> terecht

Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een lieveheersbeestje op je jas knoopte.

-> als je een kind bent dan doe je dat

Pedagogisch verantwoord speelgoed maakten we zelf; met stokken sloegen we naar ballen, we bouwden zeepkisten en merkten onder aan de berg dat we de rem vergeten waren.

-> zeepkisten ken ik niet, mijn vader kent die ook niet. wij hadden fietsen om de dijk mee af te rijden. (het stijle gedeelte met het modder onderaan)

We voetbalden op straat, en alleen wie goed was mocht mee doen; wie niet goed genoeg was moest maar blijven kijken en leren omgaan met teleurstellingen.

-> voetbal vond ik niet leuk, dus ik wilde niet mee doen.

Op school zaten ook domme kinderen.

-> nog steeds maar tegenwoordig is dat een afwijking

Zij gingen en kwamen op dezelfde tijd als wij en kregen de zelfde lessen.

-> alsof er wat veranderd is.
Zij deden soms een klas nog een jaar en daarover waren ook geen discussies op ouderavonden.

-> niet gehaald is toch niet gehaald?

De Meester had altijd gelijk.

-> ik heb weleens slaag gekregen met de aanwijsstok op mijn achterwerk, omdat de meester gelijk had.

We smeerden onze boterhammen zelf, met een grote mensen mes, en als je ze vergeten was kon je op school niets kopen! Als je de korst niet at had je een beetje meer honger de rest van de dag.

-> er was geen kantine op de basis en middelbare school. (ok je kon wel drinken kopen uit een automaat op de middelbare school, maar dat was het)

Wij gingen met de fiets naar school, helemaal zelf, ook in de winter!

-> pas na de middelbare school ging ik met het OV naar school.

Als je moeder aan de huisdeur naar je zwaaide was je een watje!
-> terecht

Als je problemen veroorzaakt had waren je ouders het eens met de politie.

-> terecht

Ze kwamen wel om je te halen, maar niet om je er uit te lullen.

-> niet eens halen

Onze daden hadden consequenties.

-> nog steeds

Dat was duidelijk en je kon je niet verstoppen.

-> zo hoort het

Wij hadden vrijheid, mislukkingen, succes en verantwoordelijkheid.

-> niet meer dan normaal

We hebben moeten leren er mee om te gaan.

-> zie hierboven

Onze generatie heeft veel mensen voortgebracht die problemen kunnen oplossen, innovatief bezig zijn en daarbij risico durven nemen en instaan voor de gevolgen.

-> en ook asociaal

Hoor jij ook daar bij?

-> kennelijk niet

GEFELICITEERD!

WIJ WAREN HELDEN!


Geboren na 1978?

-> gelukkig wel

STRONT EIGENWIJS..

-> en terecht

EN TOCH DOORLEZEN HE !?

-> zeker

NU WEET JIJ..

ZACHT WATTENKIND !

OOK WEER EENS WAT HELDEN ZIJN !

-> schrijver hiervan kent mij niet
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_74198983
Ondanks dat ik zelf van voor 1978 ben vraag ik mij af of kinderen nu gelukkiger zijn dan vroeger.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:53:02 #43
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_74199047
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_74199827
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:51 schreef ouderejongere het volgende:
Ondanks dat ik zelf van voor 1978 ben vraag ik mij af of kinderen nu gelukkiger zijn dan vroeger.
Hallo ei. Hoe wil je geluk gaan meten? In kilo's of in meters
!! Shut up woman, get on my horse !!
.
In het land der dwazen, zal de grootste dwaas regeren.
pi_74202322
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Knorriepot het volgende:

[..]

Hallo ei. Hoe wil je geluk gaan meten? In kilo's of in meters
Ach, daar hebben we er weer 1.Hij zegt dat hij het idee heeft, oftewel het gevoel dat iets zo is. Tegenwoordig snappen mensen niets meer als je niet duidelijk middels grafiekjes en statistiekjes aangeeft wat gunstig en ongunstig is.
pi_74202497
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Onderstaand verhaal kennen de meeste waarschijnlijk wel.
NOU! FUCKING DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .
pi_74202736
Ik mis vroeger.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_74204190
Ik ben geboren in 1994 en ik begrijp het, welke lekkere/geile FOK!ster wil me nu aanraken?
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_74204315
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik ben geboren in 1994 en ik begrijp het, welke lekkere/geile FOK!ster wil me nu aanraken?
jij begrijpt nog nieteens hoe je je veters moet strikken dus wat lul je?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:04:47 #50
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_74204532
De kinderen die ik ken (ik ken er niet zoveel want ik ben niet echt een liefhebber) vind ik niet overdreven beschermt. Ze spelen buiten, bouwen hutten, bezeren zich, hebben geen mobiel ofzo. Weinig verschil met hoe het vroeger ging naar mijn gevoel.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')