abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75196186
Verschil is ontstaan doordat er een maand extra rente bij zit?
pi_75198045
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef Hugo__Boss het volgende:
Verschil is ontstaan doordat er een maand extra rente bij zit?
verschil komt door een paar maanden extra rente en dat het per 1 januari 2010 is idd en ze hebben nog geen brief gestuurd doordat het bedrag pas begin november verwerkt is en dat ze lekker een maand extra rente hebben getrokken
pi_75296873
Ik heb nog altijd geen brief binnen om mijn OV-kaart op te halen. Anders had ik die altijd half november al. Meer mensen die dit hebben?
Aids.
pi_75297661
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog altijd geen brief binnen om mijn OV-kaart op te halen. Anders had ik die altijd half november al. Meer mensen die dit hebben?

je hebt al of krijgt nog een chipkaart met de post
You dream it, I live it.
pi_75299696
Voor het nieuwe jaar krijgen we alleen een chipkaart?
Aids.
pi_75300058
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef Mss het volgende:
Voor het nieuwe jaar krijgen we alleen een chipkaart?
Ja.
You dream it, I live it.
pi_75300186
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:08 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ja.
OOOH, dat wist ik niet. Dankje
Aids.
pi_75341986
Ik ben eind juli gestopt met mijn WO opleiding omdat ik mijn BSA niet heb kunnen behalen, maar ben in september gewoon weer aan een nieuwe opleiding begonnen. Tussendoor heb ik gewoon studiefinanciering + OV recht gebruikt, maar nu krijg ik opeens bericht dat dit ongeldig is en het terugbetaald moet worden. Het wordt in mindering gebracht met mijn studiefinanciering van de komende maanden.
Een aantal vrienden die in dezelfde situatie zitten hebben hier nooit bericht over ontvangen.
Heeft de IB groep bij mij een fout gemaakt, of zit ik zelf fout? Ik heb gezocht naar "overbruggingsperiode", maar dit levert geen toepasbare antwoorden op mijn vraag op. Kan ik (gegrond) een bezwaarschrift aantekenen of kan iemand me hier meer over vertellen?
pi_75342211
Als je die "overbruggingsperiode" nergens staat ingeschreven mag je denk ik ook geen sf krijgen
You dream it, I live it.
  maandag 7 december 2009 @ 20:10:05 #60
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_75385527
Dit is waarschijnlijk als eens langsgekomen maarja.

Heb al een tijdje mijn studenten ov-chipkaart maar die is heb ik zelf nog niet geactiveerd, nu zegt de site dat je naar een oplaad punt moet.

Moet ik gewoon mijn kaart in het apparaat stoppen, ophalen product en dan wijst het zich vanzelf?
pi_75385960
Ik heb nooit iets geactiveerd. Gewoon gelijk gebruikt in de metro en de poortjes gingen open
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 22:49:31 #62
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75393074
Ik moet deze week maar eens langs het postkantoor... Gaat iets fout met die OV chipkaart of zo, iedereen heeft dat ding namelijk al.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_75393162
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef Renesite het volgende:
Ik moet deze week maar eens langs het postkantoor... Gaat iets fout met die OV chipkaart of zo, iedereen heeft dat ding namelijk al.
bijna iedereen

ik verwacht hem deze week
You dream it, I live it.
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 22:59:19 #64
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75393497
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef Meddo het volgende:

[..]

bijna iedereen

ik verwacht hem deze week
Ik heb zo'n zelfbouwsetje gekregen. Maar nu moet ik die klotekaart nog wel eens krijgen. Heb laatst gekeken: 2 maanden geleden aangevraagd.
pi_75401669
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Dit is waarschijnlijk als eens langsgekomen maarja.

Heb al een tijdje mijn studenten ov-chipkaart maar die is heb ik zelf nog niet geactiveerd, nu zegt de site dat je naar een oplaad punt moet.

Moet ik gewoon mijn kaart in het apparaat stoppen, ophalen product en dan wijst het zich vanzelf?
Je moet inderdaad gewoon 'ophalen bestelling' doen bij zo'n apparaat. Ik kreeg een brief dat het vanaf de 16e kan. Nu staat er gewoon standaard op je OV-chipkaart wat je nu ook voor studentenkaart hebt.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_75406024
Ik heb vorige jaar een extra pasfoto ingeleverd bij het ophalen van mijn huidige OV-studentenkaart. Ik kreeg laatst wel een foldertje van de IB-groep over die OV-Chipkaart, maar heb dat ding zelf nog niet ontvangen. Terwijl in de folder wel stond vermeld dat je de kaart automatisch thuis opgestuurd zou krijgen. Nog meer mensen die het nog niet hebben gekregen?

Moet je het nu alsnog apart aanvragen of krijg je dat ding pas bij het activeren op zo'n bepaald punt?

[ Bericht 7% gewijzigd door Urquhart op 08-12-2009 14:18:50 ]
pi_75408438
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb vorige jaar een extra pasfoto ingeleverd bij het ophalen van mijn huidige OV-studentenkaart. Ik kreeg laatst wel een foldertje van de IB-groep over die OV-Chipkaart, maar heb dat ding zelf nog niet ontvangen. Terwijl in de folder wel stond vermeld dat je de kaart automatisch thuis opgestuurd zou krijgen. Nog meer mensen die het nog niet hebben gekregen?

Moet je het nu alsnog apart aanvragen of krijg je dat ding pas bij het activeren op zo'n bepaald punt?
Heb je daarvoor een bericht gehad dat je nog een foto op moest sturen? Anders heb je de kaart voor de zomer waarschijnlijk al gekregen.

Anders bellen met de cipkaartlijn over je aanvraagstatus.
You dream it, I live it.
pi_75410780
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef Renesite het volgende:
Heeft geen zin meer, postkantoor kan dat vanaf 1 december niet meer afhandelen. Als je de OV-chipkaart niet meer hebt moet je naar www.studentenovchipkaart.nl
Daar kan je ook een (nieuw) pasfotoformulier aanvragen om een OV-chipkaart aan te vragen.
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 15:32:59 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_75411101
pi_75412456
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef Meddo het volgende:

[..]

Heb je daarvoor een bericht gehad dat je nog een foto op moest sturen? Anders heb je de kaart voor de zomer waarschijnlijk al gekregen.

Anders bellen met de cipkaartlijn over je aanvraagstatus.
Na diep nadenken en goed zoeken, heb ik hem toch gevonden Ik heb dus voor de zomer binnen gekregen, maar was dat echt totaal vergeten.
Bedankt in ieder geval
pi_75412578
Krijgen we nou voor volgend jaar geen 'gewone' OV-studentenkaart meer? Want ik heb nog steeds geen oproep om naar het postkantoor te gaan gekregen.

En die chipkaart zie ik echt grandioos foutgaan, vooral bij de treinen met maar 1 uit- en incheck punt per uitgang
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_75416620
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef Xaryna het volgende:
Krijgen we nou voor volgend jaar geen 'gewone' OV-studentenkaart meer? Want ik heb nog steeds geen oproep om naar het postkantoor te gaan gekregen.

En die chipkaart zie ik echt grandioos foutgaan, vooral bij de treinen met maar 1 uit- en incheck punt per uitgang
Ja, daar dacht ik ook al aan. Op drukke tijden stappen honderden mensen uit en die moeten allemaal uitchecken. Daardoor gaan wel heel wat mensen te laat komen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_75418132
Ik heb me uitgeschreven bij:

IB Groep
School
Studielink

Dat was alles toch?
pi_75431412
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:09 schreef Xaryna het volgende:

Nee, de OV-studentenkaart verdwijnt per 1 januari 2010. Hier heeft de IB-Groep ook niet om gevraagd, we hadden hem liever gehouden. Het is landelijk ingevoerd dat er één vervoersbewijs moet komen: de ov-chipkaart. En daar moet ook de IB-Groep in mee, het enige wat wij doen is een abonnement klaarzetten wat je op je ov-chipkaart kunt laden. En we nemen nu langzaam afscheid van onze mooie OV-studentenkaart

Ik verwacht ook énorm veel problemen (voor zover die er nu nog niet zijn) met de invoering van de ovchip, in- en uitchecken, opladen, saldo afschrijven etc.
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_75431438
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb me uitgeschreven bij:

IB Groep
School
Studielink

Dat was alles toch?
Ja.
Weet niet wat je uitschrijfdatum is, maar evt. nog je OV-studentenkaart inleveren? Als je uitschrijfdatum na 1 december ligt hoef je hem niet in te leveren, dan verloopt hij namelijk automatisch per 1 januari 2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')