Zit een hoesje omheen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Toempf het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
Zaadloos kuttopic
quote:
Die emoticos zijn sowieso redelijk onrealistisch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wou dat ik in RL eenkon maken van mijn gezicht.
Jupquote:
Dat zal ze leren hè!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wanneer mensen mij een hyves belachelijk maken typ ik altijd : ' ) (maar dan aan mekaar, jwz). Niemand weet dan wat ik bedoel maar dan diss ik ze toch, weetje, zonder dat ze het doorhebben
Keizer Kuzcoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wanneer mensen mij een hyves belachelijk maken typ ik altijd : ' ) (maar dan aan mekaar, jwz). Niemand weet dan wat ik bedoel maar dan diss ik ze toch, weetje, zonder dat ze het doorhebben
Die ken je toch nog wel? Die gast met die lama en dat hoedje enzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Keizer KuzcoWat was dat ook alweer?
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
holy fuck, ik val zowat van mn stoel van het lachen!
O ja, vaag. Leuk was dat volgens mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Die ken je toch nog wel? Die gast met die lama en dat hoedje enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |