Je hebt een zieke geest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:32 schreef Dastan het volgende:
Volgens iemand was hij gemaakt voor OUD als reactie op een doodgeboren kindje. Enerzijds verdrietig maar toch vrolijk.
"Vandaag is mijn baby doodgeboren"
""
""
holy fuck, ik val zowat van mn stoel van het lachen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:32 schreef Dastan het volgende:
Volgens iemand was hij gemaakt voor OUD als reactie op een doodgeboren kindje. Enerzijds verdrietig maar toch vrolijk.
""
""
Hihi, wat een garp.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is een oude grap, niet van hem.
Dat dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is een oude grap, niet van hem.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:32 schreef Dastan het volgende:
""
""
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef Snuf. het volgende:
Eenkan je altijd gebruiken. Eigenlijk kun je alles uitdrukken met
, dus kunnen we woorden afschaffen
Kom je bij de bakker:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef Snuf. het volgende:
Eenkan je altijd gebruiken. Eigenlijk kun je alles uitdrukken met
, dus kunnen we woorden afschaffen
Mee eens. Ik loop bijna dagelijks tegen die beperking aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wou dat ik in RL eenkon maken van mijn gezicht.
Best een klacht waard eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wou dat ik in RL eenkon maken van mijn gezicht.
Kom je bij de plastisch-chirurg:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Best een klacht waard eigenlijk.
Echt he.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mee eens. Ik loop bijna dagelijks tegen die beperking aan
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:39 schreef Metalfrost het volgende:
Je kan de smilie gebruiken wanneer een mening van een ander persoon in jouw ogen nergens op slaat, en tegelijkertijd humor oproept, op een sadistische, cynische of sarcastische manier.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:39 schreef Metalfrost het volgende:
Je kan de smilie gebruiken wanneer een mening van een ander persoon in jouw ogen nergens op slaat, en tegelijkertijd humor oproept, op een sadistische, cynische of sarcastische manier.
""
""
Dit is de beste reactie van 2009quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:32 schreef Dastan het volgende:
""
""
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mee eens. Ik loop bijna dagelijks tegen die beperking aan
""
""
Eigenlijk is het best sad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kom je bij de plastisch-chirurg:
Zegt die chirurg:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:42 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat er geluid bij die emoticon hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |