No shit, Sherlock.quote:
De icons maak ik zelf met deze template (iets aangepast) en Icon Builderquote:
Transporter IIIquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker simpel :
[ link | afbeelding ]
klikken voor groot
Yup.quote:
Die is lief! orgineel?quote:
Die achtergrond is wel makkelijk te maken. Jammer van die lelijke tekst.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef Amdixer het volgende:
Is men tegenwoordig te godverdomme lui om is even zelf photoshop te offnen
Hier, mijn skin, origineel, achtergrond zelf gemaakt (en ja die skin die kreeg ik bij xp, hij heet iets van vista inspirat 2 ofzo )
[ afbeelding ]
(sorry voor kutkwaliteit, maar het is een jpg, upload lekker snell)
quote:
Same here.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef brandsrus het volgende:
^^ Waar komt die sidebar vandaan? Vind ik wel interessant voor mijn eigen desktop
omg.... je staat gewoon zelf op je bureaublad ?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
![]()
Damn nu moet ik ook iets posten.
Al een tijdje zo; moet nog even aanpassen.
[ afbeelding ]
Jij hebt een map die knoflook heet?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
![]()
Damn nu moet ik ook iets posten.
Al een tijdje zo; moet nog even aanpassen.
[ afbeelding ]
Haha Ego trippin ik weet het. Nja net geformateerd dus had weinig om te kiezen. (uit mezelf)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:21 schreef Trafasi het volgende:
[..]
omg.... je staat gewoon zelf op je bureaublad ?
Yep gebruikersnaamquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Jij hebt een map die knoflook heet?
Is Rainmeter en Rainlendar (met Statica skin) gecombineerd. Geïnspireerd door raavi uit het topic in DIG. Als er vragen zijn mbt het instellen dan hoor ik ze wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef brandsrus het volgende:
^^ Waar komt die sidebar vandaan? Vind ik wel interessant voor mijn eigen desktop
Groot?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit om de minuut in een vanuit een andere hoek te gluren.
Je wil zn icoontjes lezen?quote:
Jezus..quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef blup het volgende:
[..]
http://www.e-imagesite.com/Files2/pedobear_vect4043672.png
2700x5000 zelf ff iets shoppen
"Taakbalk automatisch verbergen"quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef drummerdude het volgende:
Weer een nieuwe, niet op goede formaten gemaakt, en niet gedacht aan 'start'balk (slaathandvoorzijnhoofdemotican)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef blup het volgende:
[..]
http://www.e-imagesite.com/Files2/pedobear_vect4043672.png
2700x5000 zelf ff iets shoppen
Weet ik, maar dat werkt nogal irritant...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Taakbalk automatisch verbergen"
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef blup het volgende:
Hij zit om de minuut in een vanuit een andere hoek te gluren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |