Vooral veel vleesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, blijft altijd lastig, en eerlijk gezegd maakt het me geen bal uit als Johan met NoLife gaat samenwerken, hij leert vanzelf wat voor vlees hij daarmee in de kuip heeft.
Pin me er niet op vast, maar ik herinner me vaag dat het niet zomaar een stoel was maar eentje die tegemoet kwam aan zijn rugklachten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, wat kost zo'n ding nou bij de Ikea?? Een paar tientjes?
Dat hele gedoe was fraai en het kwam uiteindelijk terecht op "ikbengenaaid.nl" omdat twee mutsen (moeder dochter dacht ik) geld niet betaalden en ook nog eens bleek dat de dochter producten op Marktplaats.nl in de verkoop had, geld opstreek en niet leverde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, wat kost zo'n ding nou bij de Ikea?? Een paar tientjes?
1squote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, blijft altijd lastig, en eerlijk gezegd maakt het me geen bal uit als Johan met NoLife gaat samenwerken, hij leert vanzelf wat voor vlees hij daarmee in de kuip heeft.
Maar ik heb ook gehoord dat ie zelfs een pártnerschap met FOK! heeft gehad! Als we het dan over fucking intiem hebben!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij postte al op NL voor hij op Fok postte, om maar wat te noemen. Los van TBO en Johan, dat smsje van Bram richting NL over Huub & Claire was toch ook wel intiem
Naja, dat is dus het probleem. Als ik een feitje toevoeg en die blijkt na een paar dagen alweer achterhaald, dan is het van, jamaar jij ZEI DAT, en dan wil niemand weer geloven hoe het dan wél zit, of ik heb gewoon geen zin meer om het opnieuw uit te leggen, omdat aaalles uitgebreid onderbouwd en verklaard moet worden, terwijl het zo simpel is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks verdraaien. Speculeren en er feiten aan toevoegen zoals je nu omtrent Nowlive ziet. Dat is 50% van de lol dus wat Marrije zegt: ga door
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn vraag was: gaat het zondag echt van start
Antwoord: Dat is nog steeds de bedoeling, we zijn hard er mee bezig
Woehahahaquote:
En zo zijn er nog veel meer gasten waar je in eerste instantie ja tegen zegt maar waarvan je eigenlijk geen flauw benul hebt wie het zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Woehahaha![]()
Ik heb zooo een ban te pakken straks daar
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
En zo zijn er nog veel meer gasten waar jij in eerste instantie ja tegen zegt maar waarvan je eigenlijk geen flauw benul hebt wie het zijn.
Je worp je een paar dagen geleden nog op als een soort PA (verkapt doorgeefluik) voor Johan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tegen wie heb ik ja gezegd?
Dan kun je er toch bij vermelden dat het de stand van zaken op uur x betreft? Op zich is het wel grappig om te lezen hoe in dat drukke ADHD hoofd van Vlemmix keer op keer een wijziging plaatsvindt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja, dat is dus het probleem. Als ik een feitje toevoeg en die blijkt na een paar dagen alweer achterhaald, dan is het van, jamaar jij ZEI DAT, en dan wil niemand weer geloven hoe het dan wél zit, of ik heb gewoon geen zin meer om het opnieuw uit te leggen, omdat aaalles uitgebreid onderbouwd en verklaard moet worden, terwijl het zo simpel is.![]()
Quootje gevonden trouwens, Lavenderr.
[..]
Jamaar tegen wie heb ik ja gezegd dan en van wie weet ik niet wie ze zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je worp je een paar dagen geleden nog op als een soort PA (verkapt doorgeefluik) voor Johan.
quote:
I am with stupid, sure.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jamaar tegen wie heb ik ja gezegd dan en van wie weet ik niet wie ze zijn?Ik volg je niet.
Ik vraag je gewoon waar je op doelt. Want ja ik ben dom en ik snap het niet.quote:
Nee je bent niet dom.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon waar je op doelt. Want ja ik ben dom en ik snap het niet.
Maar ik snap nog steeds niet waar je op doelt en waarom je ineens tegen me bent.quote:
Ik ben niet tegen je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet waar je op doelt en waarom je ineens tegen me bent.
Wat bedoel je hiermee dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
En zo zijn er nog veel meer gasten waar je in eerste instantie ja tegen zegt maar waarvan je eigenlijk geen flauw benul hebt wie het zijn.
Dat zou wel spectaculaire streams opleveren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een toestand hier. Het zal me mijn reet roesten welk platform Johan gebruikt. Wat maakt dat nou uit? Al is het een olieplatform in de Noordzee.Er zitten streams aan te komen en dat vindt ik leuk
Ja, dat weet ik. Maar ik snap nog steeds niet waar je het op baseert, ik krijg het idee dat je denkt dat ik onwaarheden vertel of een front vorm met iemand ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat je moet opletten met wie je wat afspreekt en tegen wie je wat zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |