hoe zat het dan wel? er was iets niet pluis met dat geld, dat werd ook nog besproken op die weblog van Huub, maar ik heb er half overheen gelezen dus weet niet precies hoe dat zitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Er is nooit geld overgemaakt naar Sly ivm acties .Ikmag 'm totaal niet meer maar die suggestie klopt niet.
Ging toch over een zekere dame die het geld tijdelijk in beheer had en het vervolgens heeft uitgegeven?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe zat het dan wel? er was iets niet pluis met dat geld, dat werd ook nog besproken op die weblog van Huub, maar ik heb er half overheen gelezen dus weet niet precies hoe dat zit
Ik voel me hier ook thuis, daarom ben ik hier. Als het me niet beviel ging ik wel wegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer wel, ergens krijg ik het gevoel dat je hier niet voor ons zit of voor Fok!, maar dus eigenlijk meer voor de rol die je zelf in dat gebouw speelt. Dat mag hoor, maar bij de Bunker had ik toch het gevoel dat je je hier thuis voelde.
Ah, ok, niet Sly dus maar een van zijn onderdanen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ging toch over een zekere dame die het geld tijdelijk in beheer had en het vervolgens heeft uitgegeven?
Ik kan er ook naast zitten hoor maar dit schoot me zo ff te binnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok, niet Sly dus maar een van zijn onderdanen.
Dat ging over een najaarsfeestje "dacht ik",daar weet ik niet zoveel van verder..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ging toch over een zekere dame die het geld tijdelijk in beheer had en het vervolgens heeft uitgegeven?
Er zijn dus meerdere gevallen bekend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat ging over een najaarsfeestje ,daar weet ik niet zoveel van verder..
ik schoot in de lachquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn dus meerdere gevallen bekend.
Maar goed back on topic.
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok, niet Sly dus maar een van zijn onderdanen.
Maar wat geeft dat nou, dat wij ermee aan de haal gaan. Zoals je zelf al zegt doen we het virtueel, niemand wordt er minder van.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook thuis, daarom ben ik hier. Als het me niet beviel ging ik wel weg![]()
Maar inderdaad, RL is voor mij wel wat belangrijker dan een virtueel platform, als ik het zo mag stellen.![]()
Ik probeer de twee genoegen te combineren, maar dat loopt een beetje stroef. Ben enthousiast, maar mag nog niet alles zeggen. Best moeilijk ja, had beter gewoon mn mond kunnen houden, maarja je denkt van, dat willen ze vast weten, en staat er vervolgens amper bij stil dat het speculaties en complottheorieën bevordert.![]()
Maargoeeed, ik hou maar weer op met verdedigen, weet niet eens meer waarom ik dat doe eik.
Nee joh, je had helemaal niet beter je mond kunnen houden. Sterker nog, je kunt beter wat meer vertellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook thuis, daarom ben ik hier. Als het me niet beviel ging ik wel weg![]()
Maar inderdaad, RL is voor mij wel wat belangrijker dan een virtueel platform, als ik het zo mag stellen.![]()
Ik probeer de twee genoegen te combineren, maar dat loopt een beetje stroef. Ben enthousiast, maar mag nog niet alles zeggen. Best moeilijk ja, had beter gewoon mn mond kunnen houden, maarja je denkt van, dat willen ze vast weten, en staat er vervolgens amper bij stil dat het speculaties en complottheorieën bevordert.![]()
Maargoeeed, ik hou maar weer op met verdedigen, weet niet eens meer waarom ik dat doe eik.
Dat Bram een "band heeft met NL", is mij ook ontgaan hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij was toch nauw betrokken bij TBO? Of is het je compleet ontgaan welke band Bram heeft met NL? En ik vroeg dus of Bram cameraman mocht spelen. Mijn punt: als Bram betrokken is bij het project van Johan, dan is het niet zo vreemd dat ze in zee gaan met NL.
Volgens mij welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Gert het volgende:
Gaat het over die NoLife BBQ, waarbij je na betaling van 25 euro "gratis" zoveel mocht eten als je wil?
hij postte al op NL voor hij op Fok postte, om maar wat te noemen. Los van TBO en Johan, dat smsje van Bram richting NL over Huub & Claire was toch ook wel intiemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat Bram een "band heeft met NL", is mij ook ontgaan hoor.
Niet meer dan met FOK!, voor zover ik weet.
Bram heeft een paar weken voordat TBO begon een topic geopend op Nowlive waarin ie uit de doeken deed wat voor programma het was en wat de ins en de outs waren, alsmede daar vragen beantwoord van Nowlivers etcquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat Bram een "band heeft met NL", is mij ook ontgaan hoor.
Niet meer dan met FOK!, voor zover ik weet.
Was er ook niet nog het verhaal van de computer die Sly nodig had en waar een inzamelingsactie voor gehouden is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe zat het dan wel? er was iets niet pluis met dat geld, dat werd ook nog besproken op die weblog van Huub, maar ik heb er half overheen gelezen dus weet niet precies hoe dat zit
Computer en bureaustoel naar ik meen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was er ook niet nog het verhaal van de computer die Sly nodig had en waar een inzamelingsactie voor gehouden is?
Op zich niets mis mee inderdaad. Ik ben alleen zo'n controlfreak die het niet uit kan staan als haar eigen woorden verdraaid worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wat geeft dat nou, dat wij ermee aan de haal gaan. Zoals je zelf al zegt doen we het virtueel, niemand wordt er minder van.
Das een goeiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Gert het volgende:
Gaat het over die NoLife BBQ, waarbij je na betaling van 25 euro "gratis" zoveel mocht eten als je wil?
Dus 1 november gaat gewoon door?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee inderdaad. Ik ben alleen zo'n controlfreak die het niet uit kan staan als haar eigen woorden verdraaid worden.![]()
Maargoed. Paar daagjes volhouden nog
Darn, wat kost zo'n ding nou bij de Ikea?? Een paar tientjes?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Computer en bureaustoel naar ik meen.
Misschien aparte topic over acties uit DGK tijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was er ook niet nog het verhaal van de computer die Sly nodig had en waar een inzamelingsactie voor gehouden is?
Op zo'n ding draai je doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, wat kost zo'n ding nou bij de Ikea?? Een paar tientjes?
Daar heeft Stefan namens Johan al op geantwoord, toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus 1 november gaat gewoon door?
Tsja, blijft altijd lastig, en eerlijk gezegd maakt het me geen bal uit als Johan met NoLife gaat samenwerken, hij leert vanzelf wat voor vlees hij daarmee in de kuip heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee inderdaad. Ik ben alleen zo'n controlfreak die het niet uit kan staan als haar eigen woorden verdraaid worden.![]()
Niks verdraaien. Speculeren en er feiten aan toevoegen zoals je nu omtrent Nowlive ziet. Dat is 50% van de lol dus wat Marrije zegt: ga doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |