Dan kun je er toch bij vermelden dat het de stand van zaken op uur x betreft? Op zich is het wel grappig om te lezen hoe in dat drukke ADHD hoofd van Vlemmix keer op keer een wijziging plaatsvindt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja, dat is dus het probleem. Als ik een feitje toevoeg en die blijkt na een paar dagen alweer achterhaald, dan is het van, jamaar jij ZEI DAT, en dan wil niemand weer geloven hoe het dan wél zit, of ik heb gewoon geen zin meer om het opnieuw uit te leggen, omdat aaalles uitgebreid onderbouwd en verklaard moet worden, terwijl het zo simpel is.![]()
Quootje gevonden trouwens, Lavenderr.
[..]
Jamaar tegen wie heb ik ja gezegd dan en van wie weet ik niet wie ze zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je worp je een paar dagen geleden nog op als een soort PA (verkapt doorgeefluik) voor Johan.
quote:
I am with stupid, sure.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jamaar tegen wie heb ik ja gezegd dan en van wie weet ik niet wie ze zijn?Ik volg je niet.
Ik vraag je gewoon waar je op doelt. Want ja ik ben dom en ik snap het niet.quote:
Nee je bent niet dom.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon waar je op doelt. Want ja ik ben dom en ik snap het niet.
Maar ik snap nog steeds niet waar je op doelt en waarom je ineens tegen me bent.quote:
Ik ben niet tegen je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet waar je op doelt en waarom je ineens tegen me bent.
Wat bedoel je hiermee dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
En zo zijn er nog veel meer gasten waar je in eerste instantie ja tegen zegt maar waarvan je eigenlijk geen flauw benul hebt wie het zijn.
Dat zou wel spectaculaire streams opleveren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een toestand hier. Het zal me mijn reet roesten welk platform Johan gebruikt. Wat maakt dat nou uit? Al is het een olieplatform in de Noordzee.Er zitten streams aan te komen en dat vindt ik leuk
Ja, dat weet ik. Maar ik snap nog steeds niet waar je het op baseert, ik krijg het idee dat je denkt dat ik onwaarheden vertel of een front vorm met iemand ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat je moet opletten met wie je wat afspreekt en tegen wie je wat zegt.
Ik baseer dat op het gedraai.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik snap nog steeds niet waar je het op baseert, ik krijg het idee dat je denkt dat ik onwaarheden vertel of een front vorm met iemand ofzo.
En dat zonder streams.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef Stefan het volgende:
Fuck SV, de soap kan nu al niet leuker worden dan nu
Ik doe mijn best!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik baseer dat op het gedraai.
Wees concreet of praat gewoon gezellig mee.
Dus weet jij meer dan ik!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er zitten streams aan te komen en dat vind ik leuk
Praise the lordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Woehahaha![]()
Ik heb zooo een ban te pakken straks daar
Wat/wat ben je eigenlijk ??? Serieus ik snap er geen zak meer van.quote:
Ben je Danny's brulboei nu al vergeten dan? Toen was het nog veel leuker.. toen bleef ik zelfs 'snachts op om de ruzies vanwege TBO te volgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef Stefan het volgende:
Fuck SV, de soap kan nu al niet leuker worden dan nu
Nahquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat/wat ben je eigenlijk ??? Serieus ik snap er geen zak meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |