Ik heb er geen behoefte aan om een ons te wegenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeer zeker welIk snap best dat niemand buiten de box durft te denken.
![]()
Wacht nou maar gewoon ahaaaf
Dat het onoverzichtelijk en rommelig is. Voor de rest weet ik het niet want ik zit er net een paar dagen.quote:
Johan wil wat terug van platforms om samen te werken. Zoals bv het verzorgen van zijn streams.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?
Sly heeft zelf dat initiatief getoond, Danny niet. Dusja er is ook (nog) geen afspraak met Danny voor zover ik weet. Maar voor hetzelfde geld intussen alweer wél en is onze info alweer hopeloos verouderd, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie niet gedaan. Ja, mij persoonlijk heeft ie uitgenodigd straks te komen kijken, maar SV wordt sowieso een zoete inval. Maar Sly is eigenaar van een platform en die zegt zelf dat ze gaan praten over eventueel samenwerken.
Volgens mij zei jij eerder dat we niet in Johans hoofd kunnen kijken, dus ik laat alles open ook het ergste van het ergste, namelijk dat Nowlive zijn platform wordt. Maar wie weet verzint Sly het wel om zich belangrijk voor te doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan wil wat terug van platforms om samen te werken. Zoals bv het verzorgen van zijn streams.
Luister, FOK! heeft samenwerking niet nodig om een succesvol RLS te maken, andersom is het een ander verhaal. Zonder de talloze platforms was RLS nooit zo succesvol geweest.
Maar het is natuurlijk wel een schande! Echt een waardeloze schande die ook nog eens erg min en slecht en tevens infaam en abject is alsook een hoogverraad tegen deze internetsamenleving.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.
Vraag me af wat Sly vindt van Mera's lekken
Flemmy wist van te voren dat ie hier afgebrand zou worden héquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken he
Waarom zou ik er om huilen? Ik zal er hard om lachen. Waar bestaat een samenwerking uberhaubt uit? Dat je als eerste weet dat Andre Pronk een moppentapprogramma krijgt en Vincent een klompendansprogramma krijgt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken he
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien zijn er nóg wel meer kandidaten trouwens.
De omgekeerde wereld lijkt me. Johan heeft een commercieel product, die moet op zoek naar partners, niet andersom. Of dacht Johan dat GS, FOK!, Flabber en VK in de rij zouden staan om alsjeblieft te mogen samenwerken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sly heeft zelf dat initiatief getoond, Danny niet. Dusja er is ook (nog) geen afspraak met Danny voor zover ik weet. Maar voor hetzelfde geld intussen alweer wél en is onze info alweer hopeloos verouderd, zoals gewoonlijk.
Alleen is samenwerking toezeggen een beetje lastig als je niet eens weet wat het wordt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien zijn er nóg wel meer kandidaten trouwens.
Misschien wel Elly gezellie.Die plaatst nog steeds moppen op NL hyvde ze onlangs met uitnodiging om er "NL" te komen kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou ik er om huilen? Ik zal er hard om lachen. Waar bestaat een samenwerking uberhaubt uit? Dat je als eerste weet dat Andre Pronk een moppentapprogramma krijgt en Vincent een klompendansprogramma krijgt?
Op FOK! is er RLS en daar kunnen we ons ei kwijt. Ik schiet zelf niks op met samenwerken. Ik zeg alleen dat ik t dom zou vinden als Johan samenwerkt met iemand die zn forum op slot heeft staan.
Dus Johan moet Danny gaan bellen om ajb te mogen samenwerken? En dat Sly gewoon zelf belt om een voorstel te doen is niet okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:36 schreef Stefan het volgende:
De omgekeerde wereld lijkt me. Johan heeft een commercieel product, die moet op zoek naar partners, niet andersom. Of dacht Johan dat GS, FOK!, Flabber en VK in de rij zouden staan om alsjeblieft te mogen samenwerken?
Het zijn twee totaal verschillende grootheden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou ik er om huilen? Ik zal er hard om lachen. Waar bestaat een samenwerking uberhaubt uit? Dat je als eerste weet dat Andre Pronk een moppentapprogramma krijgt en Vincent een klompendansprogramma krijgt?
Op FOK! is er RLS en daar kunnen we ons ei kwijt. Ik schiet zelf niks op met samenwerken. Ik zeg alleen dat ik t dom zou vinden als Johan samenwerkt met iemand die zn forum op slot heeft staan.
Duizenden euro's? Toe maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
FOK! pompte duizenden euro's in TBO.
Ik dacht vijfduizend euro sponsorgeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Duizenden euro's? Toe maar.. Waarvoor was dat ook alweer?
Bij NL halen ze geld op via ''ledenakties''quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende grootheden.
FOK! pompte duizenden euro's in TBO. Ik ben benieuwd wat er bij nolife te halen valt. Ja, complimentjes. Maar daar word je noch beter van, noch rijk mee.
Ik dacht 10 in totaal (buiten die credits omquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht vijfduizend euro sponsorgeld
oefffff die credits ja, dat hakt er ook in héquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht 10 in totaal (buiten die credits om).
Bij hem welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
oefffff die credits ja, dat hakt er ook in hé
Spreek svp voor jezelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij persé wilde scoren dan?![]()
[..]
Niets is wat het lijkt.![]()
Wij hebben gezegd wat we op dat moment dachten te weten, meer niet. Maar dat wil niet zeggen dat alles nu nog steeds zo is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |