quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was best raar toen bleek dat Bram daar postte over dingen die partner Fok! niet wist.
Mera doet net of haar neus bloedt. Over spelletjes gesproken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Band?Een afspraak in de toekomst is gelijk een band?
Net nou het leuk begint te wordenquote:
Niks moet. Ik zeg alleen dat het dom vind als Johan zou samenwerken met NL, puur omdat dit een gesloten forum is. Nu lijkt het erop dat Johan in zee gaat met de eerste de beste die m belt. Prima, 2 weken geleden bevestigde Mera nog dat Johan helemaal niks zag in platforms. Gisteren aan de telefoon sloot Johan niks uit maar hij zei wel dat hij er iets aan wil hebben. Dus alleen publiek via dat platform is niet genoeg. Hij wil bv dat dan zn streams worden geregeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus Johan moet Danny gaan bellen om ajb te mogen samenwerken? En dat Sly gewoon zelf belt om een voorstel te doen is niet ok.
v
Whut?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Mera doet net of haar neus bloedt. Over spelletjes gesproken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Whut?Ik ben geloof ik net een week lid van NL
Wat moet ik daarover weten
Je komt al weken over als een Johangroupie die denkt dat ze zijn pr doet maar in feite ben je gewoon een overenthousiaste vrouw die alles geweldig vind dat Johan doet en vooral pronkt met het feit dat je zo dicht bij hem staat. Prima, maar je draait de hele tijd, zeker als je achteraf weer realiseert dat je eigenlijk teveel hebt gezegd. Het komt over als spelletje maar ik denk dat je daar te dom voor bent.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, nou dat was niet de bedoeling.
Je overdrijft altijd zo hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niks moet. Ik zeg alleen dat het dom vind als Johan zou samenwerken met NL, puur omdat dit een gesloten forum is. Nu lijkt het erop dat Johan in zee gaat met de eerste de beste die m belt. Prima, 2 weken geleden bevestigde Mera nog dat Johan helemaal niks zag in platforms. Gisteren aan de telefoon sloot Johan niks uit maar hij zei wel dat hij er iets aan wil hebben. Dus alleen publiek via dat platform is niet genoeg. Hij wil bv dat dan zn streams worden geregeld.
Verder heb ik als user liever dat FOK! 100 procent onafhankelijk is.
Geld verdienen met het geld van anderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niks moet. Ik zeg alleen dat het dom vind als Johan zou samenwerken met NL, puur omdat dit een gesloten forum is. Nu lijkt het erop dat Johan in zee gaat met de eerste de beste die m belt. Prima, 2 weken geleden bevestigde Mera nog dat Johan helemaal niks zag in platforms. Gisteren aan de telefoon sloot Johan niks uit maar hij zei wel dat hij er iets aan wil hebben. Dus alleen publiek via dat platform is niet genoeg. Hij wil bv dat dan zn streams worden geregeld.
Zoals het nu gaat is mooi zat, je moet er als forum geen geld in willen steken.quote:Verder heb ik als user liever dat FOK! 100 procent onafhankelijk is.
Je kent me door en door gelukkig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je komt al weken over als een Johangroupie die denkt dat ze zijn pr doet maar in feite ben je gewoon een overenthousiaste vrouw die alles geweldig vind dat Johan doet en vooral pronkt met het feit dat je zo dicht bij hem staat. Prima, maar je draait de hele tijd, zeker als je achteraf weer realiseert dat je eigenlijk teveel hebt gezegd. Het komt over als spelletje maar ik denk dat je daar te dom voor bent.
Daar doe je het toch allemaal voor, nietwaar Kopijkat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:43 schreef Copycat het volgende:
En het complotdenken is alweer begonnen.
Nee, ik was niet nauw betrokken bij TBOquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij was toch nauw betrokken bij TBO? Of is het je compleet ontgaan welke band Bram heeft met NL? En ik vroeg dus of Bram cameraman mocht spelen. Mijn punt: als Bram betrokken is bij het project van Johan, dan is het niet zo vreemd dat ze in zee gaan met NL.
Dat jij sinds een week lid bent van NL doet daar niets aan afSterker nog: zeker niet zonder reden lid geworden, zo opeens
Naar mijn weten heeft Sly nooit geld geprobeerd af te troggellen van leden.Alle acties hebben leden zelf betaald,vrijwillig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
alsof dat vliegtuigje voor niks in de lucht vloog. Ik ken NL verder niet, alleen van verhalen, maar 1 daarvan is toch wel dat Sly als geen ander mensen geld weet af te troggelen en dat mensen daar met open ogen intuinen. Ok, wat bewerkelijker dan Danny die het voor TBO gewoon ff uit zn achterzak trekt, maar toch.
En dat heb je ons niet verteld, dat is dan wel jammer want we willen hier immers alles weten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik hoorde dat Sly geinteresseerd was
Ik wilde niet dat dat zou bewegen tot anti-SV gedrag, omdat ik wíst dat men hier gelijk zou denken dat NL dús de vaste partner van Johan wordt, etcquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat heb je ons niet verteld, dat is dan wel jammer want we willen hier immers alles weten.
maar dat geld kwam dan niet op plek van bestemming maar belandde in de zak van sly? ik heb eens zo'n schreeuw- en scheldfilmpje gehoord, staat me vaag iets bij van de 'financiële wanpraktijken'.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft Sly nooit geld geprobeerd af te troggellen van leden.Alle acties hebben leden zelf betaald,vrijwillig.
Jammer wel, ergens krijg ik het gevoel dat je hier niet voor ons zit of voor Fok!, maar dus eigenlijk meer voor de rol die je zelf in dat gebouw speelt. Dat mag hoor, maar bij de Bunker had ik toch het gevoel dat je je hier thuis voelde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wilde niet dat dat zou bewegen tot anti-SV gedrag, omdat ik wíst dat men hier gelijk zou denken dat NL dús de vaste partner van Johan wordt, etcWat dat betreft is dit zo'n heerlijk voorspelbaar forum
jij wordt niet meer serieus genomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef sunny16947 het volgende:
Hallo Hallo tingelingeling. Heb al eerder gepost......Sly heeft Johan aan de telefoon gehad en meldde dat Johan EEN EIGEN SITE krijgt. Misschien mag Sly daar wel beheerder of mod worden.
Moet je gewoon tegen kunnen als toekomstige mede streamer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wilde niet dat dat zou bewegen tot anti-SV gedrag.
Men denkt hier graag een aantal stappen vooruit, wen er maar alvast aan.quote:omdat ik wíst dat men hier gelijk zou denken dat NL dús de vaste partner van Johan wordt, etcWat dat betreft is dit zo'n heerlijk voorspelbaar forum
Mwoah, die zijn we kwijt aan NL en daar wordt een afwijkende mening niet geduldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je gewoon tegen kunnen als toekomstige mede streamer.
"Ik kom je opzoeken mannetje".quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, die zijn we kwijt aan NL en daar wordt een afwijkende mening niet geduld
Gezellig forum lijkt me dat, lijkt Korea welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, die zijn we kwijt aan NL en daar wordt een afwijkende mening niet geduld
Er staan een paar leuke akkefietjes als je Googlet op 'nowlive ban' en 'nowlive.eu'quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellig forum lijkt me dat, lijkt Korea wel
Er is nooit geld overgemaakt naar Sly ivm acties .Ikmag 'm totaal niet meer maar die suggestie klopt niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dat geld kwam dan niet op plek van bestemming maar belandde in de zak van sly? ik heb eens zo'n schreeuw- en scheldfilmpje gehoord, staat me vaag iets bij van de 'financiële wanpraktijken'.
hoe zat het dan wel? er was iets niet pluis met dat geld, dat werd ook nog besproken op die weblog van Huub, maar ik heb er half overheen gelezen dus weet niet precies hoe dat zitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Er is nooit geld overgemaakt naar Sly ivm acties .Ikmag 'm totaal niet meer maar die suggestie klopt niet.
Ging toch over een zekere dame die het geld tijdelijk in beheer had en het vervolgens heeft uitgegeven?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe zat het dan wel? er was iets niet pluis met dat geld, dat werd ook nog besproken op die weblog van Huub, maar ik heb er half overheen gelezen dus weet niet precies hoe dat zit
Ik voel me hier ook thuis, daarom ben ik hier. Als het me niet beviel ging ik wel wegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer wel, ergens krijg ik het gevoel dat je hier niet voor ons zit of voor Fok!, maar dus eigenlijk meer voor de rol die je zelf in dat gebouw speelt. Dat mag hoor, maar bij de Bunker had ik toch het gevoel dat je je hier thuis voelde.
Ah, ok, niet Sly dus maar een van zijn onderdanen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ging toch over een zekere dame die het geld tijdelijk in beheer had en het vervolgens heeft uitgegeven?
Ik kan er ook naast zitten hoor maar dit schoot me zo ff te binnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok, niet Sly dus maar een van zijn onderdanen.
Dat ging over een najaarsfeestje "dacht ik",daar weet ik niet zoveel van verder..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ging toch over een zekere dame die het geld tijdelijk in beheer had en het vervolgens heeft uitgegeven?
Er zijn dus meerdere gevallen bekend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat ging over een najaarsfeestje ,daar weet ik niet zoveel van verder..
ik schoot in de lachquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn dus meerdere gevallen bekend.
Maar goed back on topic.
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok, niet Sly dus maar een van zijn onderdanen.
Maar wat geeft dat nou, dat wij ermee aan de haal gaan. Zoals je zelf al zegt doen we het virtueel, niemand wordt er minder van.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook thuis, daarom ben ik hier. Als het me niet beviel ging ik wel weg![]()
Maar inderdaad, RL is voor mij wel wat belangrijker dan een virtueel platform, als ik het zo mag stellen.![]()
Ik probeer de twee genoegen te combineren, maar dat loopt een beetje stroef. Ben enthousiast, maar mag nog niet alles zeggen. Best moeilijk ja, had beter gewoon mn mond kunnen houden, maarja je denkt van, dat willen ze vast weten, en staat er vervolgens amper bij stil dat het speculaties en complottheorieën bevordert.![]()
Maargoeeed, ik hou maar weer op met verdedigen, weet niet eens meer waarom ik dat doe eik.
Nee joh, je had helemaal niet beter je mond kunnen houden. Sterker nog, je kunt beter wat meer vertellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook thuis, daarom ben ik hier. Als het me niet beviel ging ik wel weg![]()
Maar inderdaad, RL is voor mij wel wat belangrijker dan een virtueel platform, als ik het zo mag stellen.![]()
Ik probeer de twee genoegen te combineren, maar dat loopt een beetje stroef. Ben enthousiast, maar mag nog niet alles zeggen. Best moeilijk ja, had beter gewoon mn mond kunnen houden, maarja je denkt van, dat willen ze vast weten, en staat er vervolgens amper bij stil dat het speculaties en complottheorieën bevordert.![]()
Maargoeeed, ik hou maar weer op met verdedigen, weet niet eens meer waarom ik dat doe eik.
Dat Bram een "band heeft met NL", is mij ook ontgaan hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij was toch nauw betrokken bij TBO? Of is het je compleet ontgaan welke band Bram heeft met NL? En ik vroeg dus of Bram cameraman mocht spelen. Mijn punt: als Bram betrokken is bij het project van Johan, dan is het niet zo vreemd dat ze in zee gaan met NL.
Volgens mij welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Gert het volgende:
Gaat het over die NoLife BBQ, waarbij je na betaling van 25 euro "gratis" zoveel mocht eten als je wil?
hij postte al op NL voor hij op Fok postte, om maar wat te noemen. Los van TBO en Johan, dat smsje van Bram richting NL over Huub & Claire was toch ook wel intiemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat Bram een "band heeft met NL", is mij ook ontgaan hoor.
Niet meer dan met FOK!, voor zover ik weet.
Bram heeft een paar weken voordat TBO begon een topic geopend op Nowlive waarin ie uit de doeken deed wat voor programma het was en wat de ins en de outs waren, alsmede daar vragen beantwoord van Nowlivers etcquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat Bram een "band heeft met NL", is mij ook ontgaan hoor.
Niet meer dan met FOK!, voor zover ik weet.
Was er ook niet nog het verhaal van de computer die Sly nodig had en waar een inzamelingsactie voor gehouden is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe zat het dan wel? er was iets niet pluis met dat geld, dat werd ook nog besproken op die weblog van Huub, maar ik heb er half overheen gelezen dus weet niet precies hoe dat zit
Computer en bureaustoel naar ik meen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was er ook niet nog het verhaal van de computer die Sly nodig had en waar een inzamelingsactie voor gehouden is?
Op zich niets mis mee inderdaad. Ik ben alleen zo'n controlfreak die het niet uit kan staan als haar eigen woorden verdraaid worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wat geeft dat nou, dat wij ermee aan de haal gaan. Zoals je zelf al zegt doen we het virtueel, niemand wordt er minder van.
Das een goeiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Gert het volgende:
Gaat het over die NoLife BBQ, waarbij je na betaling van 25 euro "gratis" zoveel mocht eten als je wil?
Dus 1 november gaat gewoon door?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee inderdaad. Ik ben alleen zo'n controlfreak die het niet uit kan staan als haar eigen woorden verdraaid worden.![]()
Maargoed. Paar daagjes volhouden nog
Darn, wat kost zo'n ding nou bij de Ikea?? Een paar tientjes?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Computer en bureaustoel naar ik meen.
Misschien aparte topic over acties uit DGK tijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was er ook niet nog het verhaal van de computer die Sly nodig had en waar een inzamelingsactie voor gehouden is?
Op zo'n ding draai je doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, wat kost zo'n ding nou bij de Ikea?? Een paar tientjes?
Daar heeft Stefan namens Johan al op geantwoord, toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus 1 november gaat gewoon door?
Tsja, blijft altijd lastig, en eerlijk gezegd maakt het me geen bal uit als Johan met NoLife gaat samenwerken, hij leert vanzelf wat voor vlees hij daarmee in de kuip heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee inderdaad. Ik ben alleen zo'n controlfreak die het niet uit kan staan als haar eigen woorden verdraaid worden.![]()
Niks verdraaien. Speculeren en er feiten aan toevoegen zoals je nu omtrent Nowlive ziet. Dat is 50% van de lol dus wat Marrije zegt: ga doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vooral veel vleesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, blijft altijd lastig, en eerlijk gezegd maakt het me geen bal uit als Johan met NoLife gaat samenwerken, hij leert vanzelf wat voor vlees hij daarmee in de kuip heeft.
Pin me er niet op vast, maar ik herinner me vaag dat het niet zomaar een stoel was maar eentje die tegemoet kwam aan zijn rugklachten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hele gedoe was fraai en het kwam uiteindelijk terecht op "ikbengenaaid.nl" omdat twee mutsen (moeder dochter dacht ik) geld niet betaalden en ook nog eens bleek dat de dochter producten op Marktplaats.nl in de verkoop had, geld opstreek en niet leverde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
1squote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, blijft altijd lastig, en eerlijk gezegd maakt het me geen bal uit als Johan met NoLife gaat samenwerken, hij leert vanzelf wat voor vlees hij daarmee in de kuip heeft.
Maar ik heb ook gehoord dat ie zelfs een pártnerschap met FOK! heeft gehad! Als we het dan over fucking intiem hebben!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij postte al op NL voor hij op Fok postte, om maar wat te noemen. Los van TBO en Johan, dat smsje van Bram richting NL over Huub & Claire was toch ook wel intiem
Naja, dat is dus het probleem. Als ik een feitje toevoeg en die blijkt na een paar dagen alweer achterhaald, dan is het van, jamaar jij ZEI DAT, en dan wil niemand weer geloven hoe het dan wél zit, of ik heb gewoon geen zin meer om het opnieuw uit te leggen, omdat aaalles uitgebreid onderbouwd en verklaard moet worden, terwijl het zo simpel is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks verdraaien. Speculeren en er feiten aan toevoegen zoals je nu omtrent Nowlive ziet. Dat is 50% van de lol dus wat Marrije zegt: ga door
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn vraag was: gaat het zondag echt van start
Antwoord: Dat is nog steeds de bedoeling, we zijn hard er mee bezig
Woehahahaquote:
En zo zijn er nog veel meer gasten waar je in eerste instantie ja tegen zegt maar waarvan je eigenlijk geen flauw benul hebt wie het zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Woehahaha![]()
Ik heb zooo een ban te pakken straks daar
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
En zo zijn er nog veel meer gasten waar jij in eerste instantie ja tegen zegt maar waarvan je eigenlijk geen flauw benul hebt wie het zijn.
Je worp je een paar dagen geleden nog op als een soort PA (verkapt doorgeefluik) voor Johan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tegen wie heb ik ja gezegd?
Dan kun je er toch bij vermelden dat het de stand van zaken op uur x betreft? Op zich is het wel grappig om te lezen hoe in dat drukke ADHD hoofd van Vlemmix keer op keer een wijziging plaatsvindt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja, dat is dus het probleem. Als ik een feitje toevoeg en die blijkt na een paar dagen alweer achterhaald, dan is het van, jamaar jij ZEI DAT, en dan wil niemand weer geloven hoe het dan wél zit, of ik heb gewoon geen zin meer om het opnieuw uit te leggen, omdat aaalles uitgebreid onderbouwd en verklaard moet worden, terwijl het zo simpel is.![]()
Quootje gevonden trouwens, Lavenderr.
[..]
Jamaar tegen wie heb ik ja gezegd dan en van wie weet ik niet wie ze zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je worp je een paar dagen geleden nog op als een soort PA (verkapt doorgeefluik) voor Johan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |