Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
Lincoln?
In welk ziekenhuis ligt ie nu, dan kunnen we een kaartje sturenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
Zo'n jongen uit m'n klas wilde me een kusje geven.
IS HET BROEKPALING?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zure pruimen.
GEEN ERVARING.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA. Klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gebeten, alleen jij mij wel!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
Zo'n jongen uit m'n klas wilde me een kusje geven.
quote:
Ik heb nooit gezegd dat het een amerikaan is.quote:
Lolwatquote:
Doen we nou morgen een foto maken ja?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IS HET BROEKPALING?
[..]
GEEN ERVARING.
[..]
JA. Klopt.
Neequote:
Van mijn piemol?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen we nou morgen een foto maken ja?
Hij is wel oke, maar dat ging me echt te ver. Hij kijkt echt ook hele uren naar me. Ziet er niet verkeerd uit, maar is mijn type gewoon niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In welk ziekenhuis ligt ie nu, dan kunnen we een kaartje sturen
Is al geweest, nee.quote:
Fucking amerikanenquote:
Eurazië jaquote:
Hoezo? Nu hebb'n ze toch ook zunne verdomtte buut'nlanderquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Maar hij was wel president van Amerika? Dan moet je toch Amerikaan zijn.
Nopequote:
Neinquote:
Je vroeg of hij president was. Niet of hij president van amerika wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
Maar hij was wel president van Amerika? Dan moet je toch Amerikaan zijn.
Ja maar hij is wel in Amerika geboren. Volgens mij moet dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoezo? Nu hebb'n ze toch ook zunne verdomtte buut'nlander
IS HET EEN FICTIEF PERSONAGE?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is al geweest, nee.
[..]
Fucking amerikanen
[..]
Eurazië ja
I know.quote:
Faalquote:
Te jong?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is wel oke, maar dat ging me echt te ver. Hij kijkt echt ook hele uren naar me. Ziet er niet verkeerd uit, maar is mijn type gewoon niet.
Nopequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IS HET EEN FICTIEF PERSONAGE?
EN BONUSPUNTEN VOOR MIJ!
[..]
I know.
Euraziëquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
Kanker wat moeilijk dan. Van een Westers land?
Neequote:
Neequote:
DIE IS TOCH AL VEEL LANGER DAN TIEN JAAR DOODquote:
Oeh, wie zei dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaja, maar jij krijgt toch al alles te horen!
Ik ben aan het zoeken hoor, geduld is een schone zaak!quote:
HIJ IS TIEN KEER ZO BEKEND DAN DE HELFT VAN DIE AMERIKANEN BIJ ELKAARquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ja kanker man, ik heb geen zin meer.Moeten we zeker van al die landen van googlen welke president er onlangs dood is gegaan?
Dit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
Het is je moeder.
Klaar. Opgelost. Slotje.
Nopequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaja, maar jij krijgt toch al alles te horen!
Neequote:
Je bent wel traag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken hoor, geduld is een schone zaak!
quote:
Piano?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand, maar jij had het al over piano enzo!
nopequote:
1 hint:quote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Zotheid het volgende:
HET IS OSAMA BIN LADEN.
EN JA, HIJ IS DOOD.
YESSSS, EINDELIJKquote:
Is hij dood?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
YESSSS, EINDELIJK![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het als eerst goed want Zotheid zei "ARRAFAT" met dubbel R en het is met 1 r dus ik pwn jullie allemaal, ik wist niet eens waar het over ging. Hoerenzonen. Stuk voor stuk jullie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
YESSSS, EINDELIJK![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:
Zie je wel dat hij niet zo moeilijk wasquote:
Is het een man?quote:
Sinds 2004.quote:
JA MAAR IK DAN.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
Oke, nu ga ik koken.Dag schatjes.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
Wie is het - Puntentelling:
Jasper 2
Smart_ass 1
De kale 1
Hallo, die punt gaat naar mij. Hij spelde het met dubbel R. En ik postte in dezelfde minuut het goede antwoord zonder het zijne gezien te hebben. Dus geen punten voor hij met de vleespet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
Jasper 2
Smart_ass 1
De kale 1
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het als eerst goed want Zotheid zei "ARRAFAT" met dubbel R en het is met 1 r dus ik pwn jullie allemaal, ik wist niet eens waar het over ging. Hoerenzonen. Stuk voor stuk jullie.
Kusjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent wel traag.
[..]
[..]
Piano?
SEKS?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het als eerst goed want Zotheid zei "ARRAFAT" met dubbel R en het is met 1 r dus ik pwn jullie allemaal, ik wist niet eens waar het over ging. Hoerenzonen. Stuk voor stuk jullie.
Jaquote:
NEINquote:
Zo laat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben opweg naar m'n tentamen. Gaat 'm niet worden btwdoei
Is het kabouter wesley?quote:
Neequote:
Neequote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo laat?
[..]
Is het kabouter wesley?
Ik ook niet.quote:
Neequote:
Is het je moeder verkleed als vader?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Ik ook niet.
[..]
Nee
Hij is slimmer dan dat jij bent.quote:
Alleen Maik de Boer geef ik een kansje. Maar die is homoseksueel.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is het je moeder verkleed als vader?
De hele wereld bevolking - 1 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan dat jij bent.
Ow wacht, dat zegt toch niks.
Ligt eraan in welk opzicht.quote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is het je moeder verkleed als vader?
Jaquote:
Is 'ie dik?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht.
[..]
Nee
[..]
Ja
Jaquote:
Jaquote:
Okequote:
Sowieso nu niet meer.quote:
Dood?quote:
Die is er ook over de kut van je moeder. Zo bijzonder is het niet meer op een wikipediapagina te hebben.quote:
REDELIJKquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Is 'ie kaal?
Is 'ie een presentator?
Is 'ie al dood?
Had ie een snor en een zijscheiding?
NEINquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is er ook over de kut van je moeder. Zo bijzonder is het niet meer op een wikipediapagina te hebben.
Het is dus een alien?quote:
NEE, hij is niet fictief.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is dus een alien?
Is het de, kalende, wijn drinkende, roger uit American dad:
[ afbeelding ]
NEIN.quote:
PWND WIE EIN NOOB!quote:
Nee, het is niet de kut van je moeder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik weet het!
Mag ik het zeggen MR zotheid?
quote:
Als je goed kon begrijpend lezen had je geweten dat het over een personage ging, niet over lichaamsdelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het is niet de kut van je moeder.
Dude, what. Hij heeft wel een zijscheiding maar hij is redelijk kaal? Waar is ie kaal dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat hij geen snor en zijscheiding had.
Jij weet het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik weet het!
Mag ik het zeggen MR zotheid?
No shit sherlock. Houd gewoon even je bek dicht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je goed kon begrijpend lezen had je geweten dat het over een personage ging, niet over lichaamsdelen.
NEINquote:
Het is geen personage.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je goed kon begrijpend lezen had je geweten dat het over een personage ging, niet over lichaamsdelen.
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude, what. Hij heeft wel een zijscheiding maar hij is redelijk kaal? Waar is ie kaal dan?
Hij zegt geen zijscheiding.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude, what. Hij heeft wel een zijscheiding maar hij is redelijk kaal? Waar is ie kaal dan?
En dat nog wel gebiedende wijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit sherlock. Houd gewoon even je bek dicht.
Doe je nou iemand na, offeh> ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef Japsnars het volgende:
Begrijpend lezen is niet je beste onderdeel van Nederlands?
Geen snor en een zijscheiding.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zegt geen zijscheiding.
Begrijpend lezen is niet je beste onderdeel van Nederlands?
Je hebt het ermee te doen, faalhaas deluxe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat nog wel gebiedende wijs.
Nee, idiot. Geen hoef je niet per se te herhalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen snor en een zijscheiding.
Het moet of zijn ipv en. Idiot.
Ik zeg toch ook niet dat je geen moet herhalen. En moet vervangen worden door of anders is stuk wat na en komt wel aanwezig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, idiot. Geen hoef je niet per se te herhalen.
Ik ben zeker een ''deluxe'' complimenten voor je dat je dat zag. Maar geen faal deluxe. maakt niet uit fouten maken we allemaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt het ermee te doen, faalhaas deluxe.
OKE DAT VROEG JE NIET.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen snor en een zijscheiding.
Het moet of zijn ipv en. Idiot.
Jaquote:
Neequote:
Neequote:
Ik heb nooit gezegd dat hij geen snor had.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Michiel de Ruyter
Onee, die had een snor
Heeft deze persoon een snor of een baard.?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OKE DAT VROEG JE NIET.
[..]
Ja
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Ik heb nooit gezegd dat hij geen snor had.
Maar nee.
Voor je dat je dat zag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben zeker een ''deluxe'' complimenten voor je dat je dat zag. Maar geen faal deluxe. maakt niet uit fouten maken we allemaal.
Godkutquote:
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft deze persoon een snor of een baard.?
Die is niet dood.quote:
HOERENJONG/quote:
Die had geen zijscheidingquote:
JAPSNARS OP JE BEELDSCHERM.quote:
quote:
Oh jawel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O nee, wat heb ik gedaan...
Nu ben ik toch niet?
GMTA!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O nee, wat heb ik gedaan...
Nu ben ik toch niet?
Oke, moet het perse een persoon zijn?quote:
Het mag ook de kut van de moeder van phpmystyle (of zo) zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, moet het perse een persoon zijn?
OF EEN FICTIEF PERSONAGE OF EEN DIER.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, moet het perse een persoon zijn?
Ja maar das zo geraden..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het mag ook de kut van de moeder van phpmystyle (of zo) zijn.
Waarom heb ik er ½?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:18 schreef Japsnars het volgende:
Jasper 2
Smart_ass 1
De kale 1
4EverBlackEyed 1
Wolvendagen 1/2
Omdat zotheid, spelfout of niet, toch sneller was.quote:
quote:
Ik hoorde dat jij Fas de deur hebt gewezen?quote:
Het is groot, je kan er wonen, het is er warm en het stinkt naar vis van 18 jaar geleden.quote:
Viespeuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OKE
Ik heb iets in mijn gedachte...!
Dude...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is groot, je kan er wonen, het is er warm en het stinkt naar vis van 18 jaar geleden.
En er komt alleen maar prut uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is groot, je kan er wonen, het is er warm en het stinkt naar vis van 18 jaar geleden.
Klopt, Lieke Van Lexmondquote:
Is het een fictief personage?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OKE
Ik heb iets in mijn gedachte...!
Bullshit, ik wil ook een hele. Ik postte het juiste antwoord op dezelfde minuut.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat zotheid, spelfout of niet, toch sneller was.
Het is niet viesquote:
Jaquote:
Doehoeiquote:
quote:
Neequote:
Neequote:
Het is mannelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:22 schreef Zotheid het volgende:
HEEFT HET PERSONAGE EEN BROEKPALING?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:22 schreef Zotheid het volgende:
HEEFT HET PERSONAGE EEN BROEKPALING?
Ja, maar niet helemaalquote:
Neequote:
Kan het internettenquote:
G-force...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Die cavia's van die film
Neequote:
Neequote:
ManGgg komt het wel uit een tekenfilm?quote:
IS HET EEN DIER UIT EEN ANIMATIEFILM?quote:
Even een biologieles van ome ZH ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
Is het een moeder? ©Wolvendagen
DAT ZOU KNAP ZIJN.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vader is ook je moeder en je oom.
Yepquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ManGgg komt het wel uit een tekenfilm?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IS HET EEN DIER UIT EEN ANIMATIEFILM?
ZO JA, DISNEY?
Nee, het is niet je moeder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan het internetten![]()
![]()
222222?????????
Het zou kunnen zijn dat ten tijde van de bevalling het dier nog een vrouw was maar tegenwoordig als "man" door het leven gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even een biologieles van ome ZH ...
Nee, wel goed gevonden trouwens...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
Is het die blauwe geest uit Aladdin?
Die kan niet internetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is niet je moeder.
Ja, ammehoelaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat ten tijde van de bevalling het dier nog een vrouw was maar tegenwoordig als "man" door het leven gaat.
Zie ge nie da we een spellegie aan he spele zijn, verrekte mongoal.quote:
ZOALS DIE ENE VISquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat ten tijde van de bevalling het dier nog een vrouw was maar tegenwoordig als "man" door het leven gaat.
Dan weet ik het niet.quote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
IS HET EEN HOND?
OMGquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel goed gevonden trouwens...
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet.
IS HET EEN AAPJE?
Nee, warmquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG
is het de pratende kaars uit Belle en het Beest?
Ja oke.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZOALS DIE ENE VIS
EN ALS DIE MANNELIJKE LEIDER DAN DOOD GAAT WORDT DIE ANDERE GROOTSTE VIS INEENS EEN MANNETJES VIS
IS HET IETS UIT TOY-STORY?quote:
DE KANDELAAR?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn vader![]()
![]()
.
Hij was ziek dus hij ging naar de dokter. Komt ie zo thuis, dus ik zeg: "EN wat zei hij? Hoe lang heb je nog?"
Hij zo van "Het was een zij. En ze zei dat we nog een uurtje hadden voordat de volgende patient kwam".
![]()
.
quote:
I am sooooo good. Oke ik ga kaas pakken en in die tijd verzin ik iemandquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik ging zo wijn ruiken en toen ging het te schuin en kwam het in mijn neus.
Waarom..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
Noob.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het een fictief personage?
Een man dus?quote:
Bij mijn huisarts doen ze niet aan ruime planning, daarom moet ik altijd driekwartier tot anderhalf uur wachten als ik een afspraak hebquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn vader![]()
![]()
.
Hij was ziek dus hij ging naar de dokter. Komt ie zo thuis, dus ik zeg: "EN wat zei hij? Hoe lang heb je nog?"
Hij zo van "Het was een zij. En ze zei dat we nog een uurtje hadden voordat de volgende patient kwam".
![]()
.
Ja hier ook... Ik maak toch niet voor niets een afspraak ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts doen ze niet aan ruime planning, daarom moet ik altijd driekwartier tot anderhalf uur wachten als ik een afspraak heb![]()
![]()
Huisartsen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts doen ze niet aan ruime planning, daarom moet ik altijd driekwartier tot anderhalf uur wachten als ik een afspraak heb![]()
![]()
Europees?quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Europees?
Is hij langer dan 10 jaar dood?
Schrijver?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |