Crosspost en meteen maar een felicitatie:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je niet een TT change aanvragen en er een feliciteer topic van maken
Ze heeft het wel op een of andere manier verklapt aan onsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef draculettetje het volgende:
nouhou jullie zijn echt lief!
en marijke wou de eer hebben hihi
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze heeft het wel op een of andere manier verklapt aan ons
hihiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze heeft het wel op een of andere manier verklapt aan ons
Deze post is de schuldige:quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want ze heeft een geheimpje![]()
![]()
![]()
En middag allemaal!![]()
Jij ook gefeliciteerd natuurlijkquote:
quote:
Draakje krijgt een baby!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
watskeburt?
Feli!!11quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Draakje krijgt een baby!!!
Wat dacht je van haar man?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:31 schreef MASD het volgende:
Wie is de fucking held die dáár zijn penis in heeft durven te steken. Respect.
ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:31 schreef MASD het volgende:
marijkequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar man?En nu mag je en sorry zeggen en draakje feliciteren met dit heugelijke nieuws
Draakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
marijke![]()
![]()
en dank nogmaals allemaal!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Tevens een tvp voor de beschuit met muisjes.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:32 schreef draculettetje het volgende:
dat duurt nog wel een half jaar hoor die beschuit met muisjes
Vraag maar aan je moeder, lamlulquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:31 schreef MASD het volgende:
Zullen we er in dit geval niet babyfoto's, ranja en beschuit met muisjes van maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef minkuukel het volgende:
[..]
In mei krijgen we gebak drank en beschuit met muisjes.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zullen we er in dit geval niet babyfoto's, ranja en beschuit met muisjes van maken?
Of niet. Niet dat ik je een miskraam toewens maar die kans is nog significant aanwezig gedurende deze weken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:32 schreef draculettetje het volgende:
dat duurt nog wel een half jaar hoor die beschuit met muisjes
GVD trekpop, waar ben jij mee bezig?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Of niet. Niet dat ik je een miskraam toewens maar die kans is nog significant aanwezig gedurende deze weken.
Ik denk eerder de KBLquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef minkuukel het volgende:
[..]
GVD trekpop, waar ben jij mee bezig?
Moet jij niet naar een ander topic bv OUD
Dank je vriend.quote:
Ze moeten gewoon met hun tengels van onze ONZ dames afblijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:33 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dank je vriend.![]()
Als ie Draakje maar met rust laat![]()
Ik ben een ouwe lul, maar ik heb m'n grenzen.
Kijk pikkemans, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon met hun tengels van onze ONZ dames afblijven
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon met hun tengels van onze ONZ dames afblijven
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Of niet. Niet dat ik je een miskraam toewens maar die kans is nog significant aanwezig gedurende deze weken.
Rustig draakje, rustig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ja hoor met 5 dgn tot de 12 weken wat als grens wordt gezien 2x een kloppend hartje gezien
en nu ga ik weer in negeer stand
Geen paniek lieverd,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ja hoor met 5 dgn tot de 12 weken wat als grens wordt gezien 2x een kloppend hartje gezien
en nu ga ik weer in negeer stand
O ja, jij bent een miskraam.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Trustquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef draculettetje het volgende:
ow ik maak me ook niet druk
dat probeerde ik juist te zeggen, dat hij er zelf naast zat en ik daarom ook gewoon weer in negeer stand ging
ik kom niet zomaar van deze wolk af hoor!
maar jullie vind ik weer zo lief:*
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef draculettetje het volgende:
dat probeerde ik juist te zeggen, dat hij er zelf naast zat en ik daarom ook gewoon weer in negeer stand ging
wolken daar val je zo doorheen hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef MASD het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |