Waarom niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:06 schreef minkuukel het volgende:
Kom vrienden, laat het niet stilvallen hier
Dat is het helaas niet altijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Beetje zonde van dit altijd bruisende topic
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JawelWord alleen zo gek van dat gedreun en dat kabaal.
Trevvie!quote:
Goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trevvie!![]()
Hoe is het hier verder?
Marijkequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goedmaar we hebben je gisteren wel gemist
![]()
en heb vandaag een dagje vrij
Maar hoe heb jij het gehad?
Kuukeltje!quote:
Vandaag de hele dag niks doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan ik me niet voorstellen
Lekker hoor!Ga je nog iets leuks doen?
Ik heb het heel leuk gehad! Heerlijk gewinkeld enzoEn op de boot was het ook leuk, ik ben alleen een beetje dom geweest... Had m'n jas ergens laten liggen en nu moet ik opzoek naar de 4e MP3-speler dit jaar
![]()
![]()
Drakje!quote:
Ratel!quote:
Lief bedoeld hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukeltje!![]()
wie noem jij bolle!?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Lief bedoeld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van jou kan het hebben hoor mop!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Van jou kan het hebben hoor mop!
das niet prettigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk nog héééééééééééél lang.
quote:
hoi liefjesquote:
vooral een beetje moequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Dracu![]()
![]()
Ben je de laatste tijd een beetje druk?
Want ze heeft een geheimpjequote:
En ik denk dat je bij deze het ook wel een beetje verklapt hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want ze heeft een geheimpje![]()
![]()
![]()
En middag allemaal!![]()
hihihi als ik mn sig nou aangepast kreegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want ze heeft een geheimpje![]()
![]()
![]()
En middag allemaal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |