welke man nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkigik heb een hekel aan shoppen
Ik ben vrijdags altijd vrijquote:
Voor mij dus welquote:
Ach, ik maak toch de 50 uur vol in 4 dagenquote:
Dat wil ik wel gelovenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ach, ik maak toch de 50 uur vol in 4 dagen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:55 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
nee hoor
ik ben toch zo klaar want ik weet wat ik hebben moet
[..]hoe is het daar?
quote:
valt ook wel mee, zo ging het eerder ook altijd welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:00 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
welke man niet
en ondertussen lijkt het hier meer op een SC i.p.v een goeiemorgen
tjah, dan is het ook niet erg dat je vrijdag vrij hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ach, ik maak toch de 50 uur vol in 4 dagen
* rulerofdeath is benieuwdquote:
quote:
eerder.. in de zin van vroeger,.. in de zin van meer dan een maand geleden toen ik er nog niet was zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt ook wel mee, zo ging het eerder ook altijd wel
quote:
Mijn baas is een slavendrijverquote:
quote:
Nee is het ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan is het ook niet erg dat je vrijdag vrij hebt
Hahahaquote:
* ajf ookquote:
Fijne dagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga d'r vandoor
prettige ochtend iedereen
henig anquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga d'r vandoor
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Na een diepgaand onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat ik onder de categorie ECHTE MANNEN val
Daar heb je een diepgaand onderzoek voor nodig?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Na een diepgaand onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat ik onder de categorie ECHTE MANNEN val
joah.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:10 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
eerder.. in de zin van vroeger,.. in de zin van meer dan een maand geleden toen ik er nog niet was zeker.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga d'r vandoor
sjekerhijt foor allesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Daar heb je een diepgaand onderzoek voor nodig?
ik denk een 12cm diep onderzoekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Daar heb je een diepgaand onderzoek voor nodig?
Kut, jij bent mijn huisartsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk een 12cm diep onderzoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:
Whehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk een 12cm diep onderzoek
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kut, jij bent mijn huisarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh sorry, ik heb mij nog niet geīntroduceerd: ik ben Bellyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
maar het belangrijkste is nog wel dat ik een vriendinnetje ben van Marijke en Suikertaartje![]()
![]()
![]()
En als je elke ochtend even hallo zegt, zo heb ik gemerkt, word je hartelijk ontvangenHeel fijn
Maar nu moet ik helaas toch nog even naar mijn werk... Dus doei![]()
* Belly76 fietst rappoklappo naar haar werk
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:33 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb mij nog niet geīntroduceerd: ik ben Belly
BellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
maar het belangrijkste is nog wel dat ik een vriendinnetje ben van Marijke en Suikertaartje![]()
![]()
![]()
En als je elke ochtend even hallo zegt, zo heb ik gemerkt, word je hartelijk ontvangenHeel fijn
* Belly76 fietst rappoklappo naar haar werkvriendinnetjes van Marijke en ST zijn hier altijd welkom
![]()
[..]
Welkom bij de clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
![]()
![]()
* Belly76 fietst rappoklappo naar haar werk
![]()
Mij mag je er voor wakker maken.
Ratelquote:
[..]
werk zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
![]()
![]()
* Belly76 fietst rappoklappo naar haar werkLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
vast de latijnse naam voor ratelslangquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vast de latijnse naam voor ratelslang
Dat ben je toch ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het klinkt wel interessant eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |