welke man nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkigik heb een hekel aan shoppen
Ik ben vrijdags altijd vrijquote:
Voor mij dus welquote:
Ach, ik maak toch de 50 uur vol in 4 dagenquote:
Dat wil ik wel gelovenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ach, ik maak toch de 50 uur vol in 4 dagen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:55 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
nee hoor
ik ben toch zo klaar want ik weet wat ik hebben moet
[..]hoe is het daar?
quote:
valt ook wel mee, zo ging het eerder ook altijd welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:00 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
welke man niet
en ondertussen lijkt het hier meer op een SC i.p.v een goeiemorgen
tjah, dan is het ook niet erg dat je vrijdag vrij hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ach, ik maak toch de 50 uur vol in 4 dagen
* rulerofdeath is benieuwdquote:
quote:
eerder.. in de zin van vroeger,.. in de zin van meer dan een maand geleden toen ik er nog niet was zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt ook wel mee, zo ging het eerder ook altijd wel
quote:
Mijn baas is een slavendrijverquote:
quote:
Nee is het ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan is het ook niet erg dat je vrijdag vrij hebt
Hahahaquote:
* ajf ookquote:
Fijne dagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga d'r vandoor
prettige ochtend iedereen
henig anquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga d'r vandoor
prettige ochtend iedereen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Na een diepgaand onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat ik onder de categorie ECHTE MANNEN val
Daar heb je een diepgaand onderzoek voor nodig?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Na een diepgaand onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat ik onder de categorie ECHTE MANNEN val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |