abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74278265
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Aahh.. Misschien iets van dat nieuwe dirtyworkz album? Anders zou ik het ook niet weten.
[..]

Knap dat je het achterhaald hebt hoor maar iets zegt me dat ik het niet eens wil weten
had mijn PF naam doorgeven om die foto om te sturen....

en nee, je wil het ook niet weten
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_74278359
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

had mijn PF naam doorgeven om die foto om te sturen....

en nee, je wil het ook niet weten
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:54 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Deze discussie is zinloos zonder plaatjes he
  zondag 1 november 2009 @ 15:15:34 #128
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_74278798
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[ afbeelding ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74278877
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:15 schreef LeonH het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als jij eens meer info wist, dan zou je dat terugnemen

Ennuh dacht jij meer van de oudere dames was...
  zondag 1 november 2009 @ 15:25:26 #130
60704 LeonH
pi_74279075
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Als jij eens meer info wist, dan zou je dat terugnemen

Ennuh dacht jij meer van de oudere dames was...
Ok, maar tot die tijd...

Joa, vind dat wel nog altijd mooi ja Maar eigenlijk moet ik dat weer terugnemen aangezien vriendinlief 2 jaartjes jonger is
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_74279284
Hard Bass 2010: Eerste Informatie
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 neemt b2s voor de tweede keer met ‘Hard Bass’ haar intrek in een van de grootste indoor locaties van Nederland. Van 22.00 tot 07.00 uur staat GelreDome Arnhem geheel in het teken van Hardstyle, dat wederom gepresenteerd wordt door vier zorgvuldig geselecteerde teams.

Klik hier voor de trailer.

Geen goed feest zonder goed geluid. Vandaar dat b2s tijdens de laatste Hard Bass een nieuwe opzet van het geluidssysteem heeft geprobeerd. Alle techneuten waren het erover eens: het moest revolutionair worden. Het resultaat kennen we: slecht geluid! Natuurlijk was dit voor de bezoekers en de organisatie een enorme teleurstelling. Het is steeds lastiger om in Nederland lekker hard te draaien. Toch is het gelukt om de meest ideale set-up voor de komende Hard Bass te regelen. Op 21 november wordt deze set-up tijdens Qlimax voor het eerst ingezet. Er worden dan 3 keer zoveel kasten gehangen, zodat er overal in de zaal een maximale druk van laag, mid en hoog gegarandeerd kan worden.

Met een opkomst van ruim 18.000 bezoekers en een van de mooiste b2s podia ooit, was Hard Bass 2009 een goede eerste editie in het GelreDome. Toch heeft b2s het gevoel iets goed te moeten maken: de kaartprijs blijft gelijk en niemand hoeft dit jaar de voorverkoop fee te betalen. Deze neemt b2s voor haar rekening.

Organisaties bestaan bij de gratie van enthousiaste bezoekers en goede feesten. b2s draait al bijna 10 jaar mee en stopt alle positieve energie in Hard Bass 2010, waarbij geluid boven aan het lijstje staat!

De voorverkoop begint op zaterdag 28 november 2009 om 13.00 uur. Tickets kosten 48 euro (inclusief voorverkoop fee) en zijn te verkrijgen via Ticketonline.

[ Bericht 38% gewijzigd door ElDani op 01-11-2009 15:49:00 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_74279439
vorig jaar niet geweest, misschien dit jaar het gelredome mar een kans geven. Heeft voor mij iig de voorkeur boven Qlimax. Dat feest heb ik wel gezien.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zondag 1 november 2009 @ 15:41:44 #133
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74279522
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat is op mijn verjaardag dus iedereen is welkom bij mijn feestje
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74279731
Sector 01:
quote:
Sector 01 2010: Voorverkoop gestart en eerste namen

Digital Attack Events organiseert op zaterdag 22 mei 2010 het hardstyle evenement Sector 01 in de TT Hall in Assen. Een angstaanjagende geluidsinstallatie en strakke line up zorgen ervoor dat er flink geknald gaat worden.

De nieuwe TT Hall biedt plaats aan vele duizenden partypeople en is nu al berucht door het ongelooflijk glasheldere en harde geluid. De organisatie trekt dan ook alle registers open om de verwachtingen waar te maken.

Line up
De Sector 01 line up bestaat uit de absolute top van de hardstyle scene. DJ’s van verschillende labels en organisaties. De volledige line up houden we nog even geheim, maar we lichten alvast een tipje van de sluier op.

Gary D.
Met trots kunnen we melden dat Gary D. op Sector 01 zijn opwachting maakt. Gary D. is de man achter de bekende D.Trance compilaties. Deze hardstyle/hardtrance pionier uit Duitsland heeft op zo’n beetje alle mainstages van grote feesten en festivals gestaan. Naast de tracks van nu is Gary D. uitdrukkelijk verzocht ook het oude stampwerk niet te vergeten.

AVIO Live
DJ’s Alphaverb en Intractable One (AVIO) hebben aangekondigd om tijdens hun live act de TT Hall gedurende een uur lang op zijn grondvesten te laten schudden. De waarderingen voor dit DJ/producer duo zijn uitsluitend positief en de organisatie is dan ook erg blij om deze hardstyle helden te mogen verwelkomen.

Website
Vanaf maandag 2 november is de gloednieuwe Sector 01 website in de lucht. We zijn er trots op. Kom gauw eens kijken!

Tickets
De 500 earlybird tickets zijn nú verkrijgbaar. Deze zijn uiteraard goedkoper dan de reguliere tickets.

Earlybird ticket: ¤ 29.50 (ex fee)
Regular ticket: ¤ 39.50 (ex fee)

Vanaf maandag 2 november start de promotie van Sector 01 via de bekende kanalen, flyers en uiteraard via de nieuwe website. Wees er dus snel bij.

Klik hier voor tickets via Paylogic

http://www.sector01.nl/
http://www.digitalattack.nl/
http://digital-attack.hyves.nl/
edit: WIE van jullie gaat naar Qountdown? Zit toch aan een kaartje te denken nu!

[ Bericht 1% gewijzigd door ElDani op 01-11-2009 16:17:42 ]
  zondag 1 november 2009 @ 17:35:56 #135
60704 LeonH
pi_74283168
quote:
[..]
Netjes van ze! Zou Q-dance eens moeten doen m.b.t. die fee op de kaartjes
Wat was de prijs voor een Qlimax kaartje dit jaar? Zal toch dik boven die 48 uitkomen toch? En volgens mij doen de B2S feestjes totaal niet meer onder voor Q feesten
pi_74284110
quote:
[..]

Laatste Hardbass in Silverdome meegemaakt en wat een feest was dat zeg. Heb hem vorig jaar moeten missen en dit jaar ook omdat ik dan richting de sneeuw ben

Het wordt trouwens een keer tijd dat de site van B2S vernieuwd wordt, wat een bagger site zeg!
pi_74284705
Ik laat Hardbass schieten, vorig jaar niet veel indruk op me gemaakt
  zondag 1 november 2009 @ 19:48:04 #138
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_74287182
koepert gefeliciteerd jongen
The only limit is your own imagination
pi_74288697
Showtek twitter:
quote:
showtekmusic

Just got à call from our Office ( we Also work on sumdays.. Ghehe) with THE very cool news that.... Mmh can't tell yet .. More info soon
  zondag 1 november 2009 @ 20:25:47 #140
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_74289078
quote:
[..]
Goeie actie hoor .
There is no rehab for stupidity.
  zondag 1 november 2009 @ 21:38:15 #141
60704 LeonH
pi_74293949
Ik weet niet welke kant The Pitcher op is aan het gaan maar die nieuwste release van 'm doet me weer niet veel...
pi_74295059
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef LeonH het volgende:
Ik weet niet welke kant The Pitcher op is aan het gaan maar die nieuwste release van 'm doet me weer niet veel...
Echt? Ik vind hem geweldig! Heerlijke sounds!

Alleen mag Fusion wel de release-motor eens op gaan starten.. Er schijnt een hoop te gaan gebeuren bij Fusion, maar dat mag dan wel gauw beginnen, want de releases stapelen zich op.
pi_74296341
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef LeonH het volgende:
Het klinkt vast heel gek maar ik vind bijna alles van The Pitcher wel vet Van Pump it loud, tot Strange love, met als hoogtepunt natuurlijk Grindin'/Centroid . Totaal andere sounds, maar allemaal echt knallen!

Thrillogy was trouwens een fijn feestje, maar wat een publiek . Eerste keer Thrillogy voor mij en had al wat verhalen gehoord over stilstaan, maar dit had ik echt niet verwacht. In zaal 1 tijdens DBSTF vs. Zatox (wat overigens beuken tot en met was) zag ik bijna niemand fatsoenlijk tekeer gaan. Misschien komt het door oververmoeidheid of door gare drugs, want het was abnormaal hoeveel mensen er helemaal vaag stonden te doen.

In ieder geval heb ik me prima vermaakt met mijn maten, er is lekker gedraaid en Charly Lownoise is een held (heeeeeele fijne Early Hardstyle set )
pi_74297004
Stephanie @ Fear FM Halloween Special 2009 :
01. DJ Stephanie - Black High Heels
02. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
03. Zatox feat. The R3bels - Storm 3000
04. DJ Ezteq - Fuck You Up
05. Ivan Carsten - You Try To Play Me
06. Zatox - Vintage
07. Headhunterz - Woznotwoz
08. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboys Undersound Mix)
09. Ivan Carsten - Triumph
10. DJ Stephanie - Underneath
11. Showtek - World Is Mine
12. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
13. Tuneboy - Sexbusters (Scope DJ Remix)

Die tracklist! Zitten echt toffe mixes tussen bij die special, oa Heatzone, The Vision en Bioweapon zijn ook goed te pruimen!
pi_74297639
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef ElDani het volgende:

[..]

Echt? Ik vind hem geweldig! Heerlijke sounds!

ik vind m ook lekker
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_74307514
quote:
[..]

quote:
Op zondag 1 november 2009 15:39 schreef kollie het volgende:
vorig jaar niet geweest, misschien dit jaar het gelredome mar een kans geven. Heeft voor mij iig de voorkeur boven Qlimax. Dat feest heb ik wel gezien.
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:08 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Laatste Hardbass in Silverdome meegemaakt en wat een feest was dat zeg. Heb hem vorig jaar moeten missen en dit jaar ook omdat ik dan richting de sneeuw ben
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:30 schreef Haghorst het volgende:
Ik laat Hardbass schieten, vorig jaar niet veel indruk op me gemaakt
mijn 1e HardBass was de laatste in Silverdome, wat een hitte daar! maar wat een feest, na een gruwelijk lange treinreis helemaal kapot gegaan daar vooral dat kleine 2e zaaltje was vet, met als toppers Alpha2, A-lusion, Activator en JDX (die draaide toen Wan Taim )

dit jaar in Gelredome geweest, geluid was net als op Qlimax 2008 bar slecht, aankleding wel goed en de sfeer/gezelligheid redelijk... dit jaar geen Qlimax voor mij, maar gezien dit nieuwsbericht ga ik HardBass misschien toch maar een kans geven
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:49 schreef ElDani het volgende:
Sector 01:
[..]

edit: WIE van jullie gaat naar Qountdown? Zit toch aan een kaartje te denken nu!
staat als optie op PF Qountdown is ook een optie
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 2 november 2009 @ 10:24:28 #147
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_74307929
Eerst het geluid op Qlimax maar eens beluisteren..op zich klinkt het goed dat ze het weer gaan aanpakken, maar van de andere kant zou het vorig jaar ook kneitergoed worden en dat viel ook vies tegen

als het geluid op qlimax goed is, dan krijgt hardbass zeker een kans..ook afhankelijk van de lineup. Het idee met de teams is wel aardig, maar dan moeten de combinaties wel een beetje aanspreken. en ze moeten ook sfeer maken..niet net als vorig jaar dat bijvoorbeeld isaac aan t draaien is en ome dov en de boyz van showtek ondertussen lekker aan t babbelen zijn en filmpjes aan t maken. nee..deze jongen wil feest zien.. ! en horen :p
The only limit is your own imagination
pi_74310431
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:24 schreef de_huig het volgende:
Eerst het geluid op Qlimax maar eens beluisteren..op zich klinkt het goed dat ze het weer gaan aanpakken, maar van de andere kant zou het vorig jaar ook kneitergoed worden en dat viel ook vies tegen

als het geluid op qlimax goed is, dan krijgt hardbass zeker een kans..ook afhankelijk van de lineup. Het idee met de teams is wel aardig, maar dan moeten de combinaties wel een beetje aanspreken. en ze moeten ook sfeer maken..niet net als vorig jaar dat bijvoorbeeld isaac aan t draaien is en ome dov en de boyz van showtek ondertussen lekker aan t babbelen zijn en filmpjes aan t maken. nee..deze jongen wil feest zien.. ! en horen :p
Zo moeten zoiets doen als XQ holland vs Italy...hoorde dat dat super was... gewoon tegen elkaar battelen.

En van mij mogen er ook grote schermen hangen zodat je kan zie wie van het team draait....
  maandag 2 november 2009 @ 12:12:58 #149
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74311468
quote:
respect to Crypsis btw, I knew I couldn't see his full set so i was like because i didn't expected Transmission and SHIVERZ!!! OMDFGGFGFGHFG !!! so early when he spinned them. Good thing that I met him later on at the toilets. I had a short talk and i heard a new album is coming up next year (i guess you all knew that already?). I thanked him for Transmission and his music as a whole. Give the hard in Hardstyle meaning again!! oh btw he also told me he was playing at some big dutch gig next year, but he said i couldn't tell to anyone As respect him I will not tell it. Maybe someone knows it already... well i can confirm
kijk dat is nu goed nieuws ook al is het natuurlijk niet te controleren of deze random bezoeker de waarheid spreekt... maari k geloof hem wel

en Hardbass.. ik wacht qlimax af.. maar supergeluid zal het nooit worden daar.. is het geluid acceptabel dan is de kans aanwezig dat ik toch weer naar hardbass ga (mits de teams me aanspreken )
Ik vind de trailer en het (waarschijnlijke) anthem wat daaronder zit iig vet

en zou dit ook het evenement zijn waar crypsis te zien is?

[ Bericht 11% gewijzigd door Tha_Bartman op 02-11-2009 12:19:26 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74312957
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:12 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

kijk dat is nu goed nieuws ook al is het natuurlijk niet te controleren of deze random bezoeker de waarheid spreekt... maari k geloof hem wel

en Hardbass.. ik wacht qlimax af.. maar supergeluid zal het nooit worden daar.. is het geluid acceptabel dan is de kans aanwezig dat ik toch weer naar hardbass ga (mits de teams me aanspreken )
Ik vind de trailer en het (waarschijnlijke) anthem wat daaronder zit iig vet

en zou dit ook het evenement zijn waar crypsis te zien is?

Ik zou zelf Sector 01 gokken, maar dat weet ik aan de andere kant ook niet zeker.. Met een beetje pech mogen zij ook niet bij de Platinum artiesten komen. De eerste 2 namen zijn in ieder geval buiten Platinum genomen..
Ach, is ook alleen maar gespeculeer.

Nieuwe NC & Toneshifterz, B-kant van Jaydee: Emprire Of The Sun

Bekijk deze YouTube-video

Vind het maar een saai trackje, lijkt wel alsof er "ingehouden" word voor mijn gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')