Ow ow ow!
Wat een vette nacht in de Bozzini. En wat is die geluidsinstallatie toch ultiem geschikt voor hardstyle! En druk dat het was! Had het echt niet verwacht, hoop dat ze deze lijn door kunnen zetten. Dan krijgen wij tenminste hier ook een zuidelijke XXlerator

D-Ultra, kameraad en lokaal talent zette een vette set neer met bekend en onbekend werk
DB & STF was een heerlijke set! Op Sound Of The Thunder na

. Iemand bekend met 2 tracks waarin de volgende vocals voorkomen? Iets met Creator is in each one of us en Fuck the reputation game. Was ook nog een plaat met Crystal Meth etc etc... Die heb ik wel eens gehoord maar weet niet meer van wie..

Wat knalde die er nog eens hard op! En dan ook nog eens afsluiten met Shiverz. Toen ging ik even als een malle! Ohja en het Qlimax anthem klapte er echt heerlijk op op dat geluidssysteem! Maar nu was ik sowieso al fan van die plaat

Dailucia is een viesssss vrouwtje, wat draait zij snoeihard! A2 stijl, heerlijk raggen, donkere melodieën alleen het mixwerk a la Technoboy, enigste minpunt. Qua platenkeuze beste van de avond! Volgens mij zat er ook veel nieuw "eigen" werk tussen, want kon er niet veel (wel o.a. Communicate, Do You Want Heavy en Loose Control)
Atmozfears helaas niet meer gehoord, LeonH-vrouw was al iets ziekjes + het feit dat zij geen oordoppen heeft en had het toen helemaal gehad.

Top avond! 18 december is een 2e editie. Dan sta ik weer vooraan met mijn vlaggetje. Hopelijk achter de decks
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem