Ach die kijkt toch maar om de 5 dagen in dit topic. We moeten ook nog een verslagje krijgen van hem van Thrilogyquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Linkjes worden over het algemeen snel verwijderd door onze lieve moderator Da Ripper.
Lekkere tracks hoor! A-Lusion is back, en hoe!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
A-Lusion - Elixer Of Life/Just Ask (Scantraxx?/xxx)
01. Elixer Of Life (06:39)
02. Just Ask (2009 a mix) (06:03)
03. Just Ask (Original mix) (05:53)
Source? : http://www.hardstyle.com
Releasedate : 03.11.2009
Samples : On Hardstyle.com
ik dacht dat Just Ask allang uitgebracht was johquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht dat Just Ask allang uitgebracht was joh![]()
Just Askquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht dat Just Ask allang uitgebracht was joh![]()
Niet dus. We staan geen eigen mixjes toe op FOK!. Wil je graag comments krijgen op je mixwerk/platenkeuze verwijs ik je graag door naar http://lsdb.nl/quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef santiagojwz het volgende:
hier mijn eigen setje:
Same for you T-Forcequote:Op dinsdag 3 november 2009 11:17 schreef T-Force het volgende:
Vinden jullie het iets:
ghihi ik was daarquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
We moeten ook nog een verslagje krijgen van hem van Thrilogy
Heerlijk beukwerk, ik mag de producties van The R3bels welquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
die intro![]()
vreemde en tamelijke korte break
lekkere climax +
--------------------
Lekkere track
vrij triest, want op lsdb wordt een set bij voorbaat al afgekraat voordat men deze überhaupt heeft geluisterd. geef het toch een kans zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Niet dus. We staan geen eigen mixjes toe op FOK!. Wil je graag comments krijgen op je mixwerk/platenkeuze verwijs ik je graag door naar http://lsdb.nl/![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
die intro![]()
lekkere climax +
--------------------
Lekkere track
true, we wachten even tot T-Force zijn pm open zetquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
vrij triest, want op lsdb wordt een set bij voorbaat al afgekraat voordat men deze überhaupt heeft geluisterd. geef het toch een kans zou ik zeggen.
Daarom post ik daar bij voorbaat al nooit meer ietsquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
vrij triest, want op lsdb wordt een set bij voorbaat al afgekraat voordat men deze überhaupt heeft geluisterd. geef het toch een kans zou ik zeggen.
Je kan wel op www.hardtraxx.nl zetten desnoods, site waar ik modereer. Word over het algemeen wel normaal gereageerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Godverdomme, wat vetquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
die intro![]()
lekkere climax +
--------------------
Lekkere track
Dat heeft hij afgelopen keer ookal gedaaa.. samen met alpha twins en wildstylez en dat was verre van onverdienstelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef 16meter het volgende:
Jammer dat Hard Bass volgend jaar weer met die teams is, anders had hij daar mooi kunnen afsluiten.
inderdaad, donequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Anders zou je hardtraxx eens kunnen proberen...
Ik vind ze lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Is dan een set niet rete voorspelbaar? Ik bedoel iedere DJ heeft wel een paar plaatjes van eigen kant die ze persé willen draaien. Als je dan met 3 acts 1.5 uur krijgt word dat toch niet echt een hele bijzondere mix of heb ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef 16meter het volgende:
Volgens mij was dat Yellow toch en als laatste Red met Donkey Rollers en nog wat..? fout dus..
Zo'n fantastisch feest dat ik de helft al vergeten ben.
Ik vond het maar een zooitje en heb liever dat elke DJ iets neer kan zetten i.p.v. 10 man in de booth die elk een paar plaatjes draaien.
Ik ga ff de n00b uithangenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:41 schreef Da_Ripper het volgende:
true, we wachten even tot T-Force zijn pm open zet
Ik bedoelde meer dat dat hele team gebeuren van mij weggelaten mag worden. Concept ziet er leuk uit op papier, maar voegt niks toe in de praktijk. Liever een echte DJ set of live act dan een groepje artiesten dat met z'n allen staat te rommelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is dan een set niet rete voorspelbaar? Ik bedoel iedere DJ heeft wel een paar plaatjes van eigen kant die ze persé willen draaien. Als je dan met 3 acts 1.5 uur krijgt word dat toch niet echt een hele bijzondere mix of heb ik dat verkeerd?
Ligt ook aan de uitwerking van de teams zelf. Zoals bartman al eerder aanhaalde, groep was gewoon gelijk knallen vanaf minuut numero Uno! Ik bedoel Luna, knalde gelijk Bring That Shit Back erop, nou dan heb je wel gelijk mijn aandacht hoor! Het team van showtek, isaac en prophet was een beetje jammer. Ik had erg veel van Isaac verwacht vanwege zijn mixkunsten, maar dit viel hard in het niets door het beetje elkaar afwisselen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat dat hele team gebeuren van mij weggelaten mag worden. Concept ziet er leuk uit op papier, maar voegt niks toe in de praktijk. Liever een echte DJ set of live act dan een groepje artiesten dat met z'n allen staat te rommelen.
Maar misschien dat het aan de uitwerking lag.
Nou, een tijdje geleden kon hij er ook wat van hoor!!quote:
Oh dat ben ik ook absoluut met je eens hoor... Dat zijn allemaal kneiters.. maar bedoel meer dat ie nu dit jaar in rap tempo kneiters uitbrengt.. Voor mn gevoel bracht ie nooit zoveel uit, en raakte dat ondergesneeuwd door anderen; en nu knalt ie dr gewoon overheen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nou, een tijdje geleden kon hij er ook wat van hoor!!
Kijk maar eens naar
Zatox - Tanz Elektric
Zatox ft. Activator - Don't let it go
Zatox ft. Kingsman - Smokin' n pourin' (Zatox Remix)
Zairon - I'm techno (Zatox Remix)
Zairon - Deep into your soul (Zatox Remix)
Wash - Radio alarm (Zatox Remix)
Ado & Montorsi - Give me all your money (Zatox Remix)
Da Revolutionists - Postal (Zatox Remix)
Stuk voor stuk kneiters! En nou vergeet ik er vast nog wel wat:P En hoe moet ik mijn pm nu openzetten?
Jaaaaa, op die fietsquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Koepert het volgende:
Voor mn gevoel bracht ie nooit zoveel uit, en raakte dat ondergesneeuwd door anderen; en nu knalt ie dr gewoon overheen..
Ik wist niet dat we vrienden warenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Crypsis - wat een feest vooraan zeg, 0 bekenden maar allemaal vrienden.
Zatoxic - zo viez was tie![]()
![]()
Als ik niet ergens in een zeer grote zwetende, naar bier stinkende tent was, was de kans op aanwezigheid zeer grootquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef 16meter het volgende:
Wie zaterdag XXlerator?
Matrixx nieuwe stijl nog niet gezien dusseuuh... dikke vette optie.
Middenstuk doet me denken aan Toby Emerson - Angel (Hyperdrive Remix), verder wel lekker nummer idd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
en The Mentalists - times wat een euforische melodie, goeie kick![]()
Scroll helemaal naar boven --> rechtsbovenaan staat een envelopjequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef T-Force het volgende:
En hoe moet ik mijn pm nu openzetten?
--> klik daarop en je kunt private-messages ontvangen.
Blote pens, bier zuipen, bier gooien samen met 5000 andere boerenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als ik niet ergens in een zeer grote zwetende, naar bier stinkende tent was, was de kans op aanwezigheid zeer groot
Aaaarghh heerlijk zoals je dat omschrijft. Krijg er steeds meer zin inquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Blote pens, bier zuipen, bier gooien samen met 5000 andere boeren
ongeveer 180 graden tegenovergesteld als n avondje matrixx (en toch leuk)
ik ben dr iig ook bij...in america dan
Die man was altijd al een heldquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Koepert het volgende:
Zatox - Noisemaker (original mix) (die vinyl) Is ook wel erg lekker zeg.. de tering. Zatox. De nieuwe held..
Nog een tukker hier dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:55 schreef haakon het volgende:
Dat klinkt heel erg als Pinksterfeest in Bornerbroek
Bier zuipen in de blote pens, bier gooien, helemaal naar de kloten gaan.
donders mooi
jazeker !quote:Op woensdag 4 november 2009 00:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die man was altijd al een heldSamen met A-lusion altijd zeer ondergewaardeerd in de Scene!
[..]
Nog een tukker hier dus.
precies, volledig mee eens!!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die man was altijd al een heldSamen met A-lusion altijd zeer ondergewaardeerd in de Scene!
als ik goed lees ben jij er ook 1; dus zorg eens dat je je meldt in het Tukker-topicquote:
100% eens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat dat hele team gebeuren van mij weggelaten mag worden. Concept ziet er leuk uit op papier, maar voegt niks toe in de praktijk. Liever een echte DJ set of live act dan een groepje artiesten dat met z'n allen staat te rommelen.
Ik zou er nog steeds op rekenen dat de eerste keer de site gewoon down gaat hoor. *En misschien keren daarop ook wel*. Ze maken wel een mooi statement door te zeggen dat ze het zelf gaan regelen, maar ik ben benieuwd of ze wel enig idee hebben hoeveel problemen ze op zich halen...quote:Op woensdag 4 november 2009 00:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Nog een tukker hier dus.
Verder mooi nieuws dat Q zelf de tickets verkoop overneemt, dan zal die nieuwe site van hun hopelijk ook niet meer al te lang gaan duren.
Ik ga vanavond de vinyl van Dance-Tunes trekken, nu al zin inquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Koepert het volgende:
Zatox - Noisemaker (original mix) (die vinyl) Is ook wel erg lekker zeg.. de tering. Zatox. De nieuwe held..
Die ene plaat van hem die ik heb gehoord is vet!quote:DjZany
The Titan is coming......
Ik vind toch wel erg leuk dat ze proberen te variëren in hoe een feest moet worden opgezet. Bijna alle feesten hebben een traditionele set van x aantal artiesten die hun eigen ding doen. Nu is er een feest dat hiervan afwijkt, komt er commentaar dat de traditionele manier beter is...quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
hier ben ik het wel heel erg mee eens..quote:Op woensdag 4 november 2009 14:30 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik vind toch wel erg leuk dat ze proberen te variëren in hoe een feest moet worden opgezet. Bijna alle feesten hebben een traditionele set van x aantal artiesten die hun eigen ding doen. Nu is er een feest dat hiervan afwijkt, komt er commentaar dat de traditionele manier beter is...
Tja, dat kan natuurlijk, maar voorlopig hoop ik toch dat ze het zo blijven proberen en zo het concept verder uitwerken. Het concept biedt namelijk wel veel potentie. Onverwachte samenwerkingen en/of unieke situaties achter de draaitafels bijvoorbeeld.
En wellicht dat sommige dj's meer geschikt zijn hiervoor dan anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |