Ach die kijkt toch maar om de 5 dagen in dit topic. We moeten ook nog een verslagje krijgen van hem van Thrilogyquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Linkjes worden over het algemeen snel verwijderd door onze lieve moderator Da Ripper.
Lekkere tracks hoor! A-Lusion is back, en hoe!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
A-Lusion - Elixer Of Life/Just Ask (Scantraxx?/xxx)
01. Elixer Of Life (06:39)
02. Just Ask (2009 a mix) (06:03)
03. Just Ask (Original mix) (05:53)
Source? : http://www.hardstyle.com
Releasedate : 03.11.2009
Samples : On Hardstyle.com
ik dacht dat Just Ask allang uitgebracht was johquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht dat Just Ask allang uitgebracht was joh![]()
Just Askquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht dat Just Ask allang uitgebracht was joh![]()
Niet dus. We staan geen eigen mixjes toe op FOK!. Wil je graag comments krijgen op je mixwerk/platenkeuze verwijs ik je graag door naar http://lsdb.nl/quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef santiagojwz het volgende:
hier mijn eigen setje:
Same for you T-Forcequote:Op dinsdag 3 november 2009 11:17 schreef T-Force het volgende:
Vinden jullie het iets:
ghihi ik was daarquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
We moeten ook nog een verslagje krijgen van hem van Thrilogy
Heerlijk beukwerk, ik mag de producties van The R3bels welquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
die intro![]()
vreemde en tamelijke korte break
lekkere climax +
--------------------
Lekkere track
vrij triest, want op lsdb wordt een set bij voorbaat al afgekraat voordat men deze überhaupt heeft geluisterd. geef het toch een kans zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Niet dus. We staan geen eigen mixjes toe op FOK!. Wil je graag comments krijgen op je mixwerk/platenkeuze verwijs ik je graag door naar http://lsdb.nl/![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
die intro![]()
lekkere climax +
--------------------
Lekkere track
true, we wachten even tot T-Force zijn pm open zetquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
vrij triest, want op lsdb wordt een set bij voorbaat al afgekraat voordat men deze überhaupt heeft geluisterd. geef het toch een kans zou ik zeggen.
Daarom post ik daar bij voorbaat al nooit meer ietsquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
vrij triest, want op lsdb wordt een set bij voorbaat al afgekraat voordat men deze überhaupt heeft geluisterd. geef het toch een kans zou ik zeggen.
Je kan wel op www.hardtraxx.nl zetten desnoods, site waar ik modereer. Word over het algemeen wel normaal gereageerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Godverdomme, wat vetquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
die intro![]()
lekkere climax +
--------------------
Lekkere track
Dat heeft hij afgelopen keer ookal gedaaa.. samen met alpha twins en wildstylez en dat was verre van onverdienstelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef 16meter het volgende:
Jammer dat Hard Bass volgend jaar weer met die teams is, anders had hij daar mooi kunnen afsluiten.
inderdaad, donequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Anders zou je hardtraxx eens kunnen proberen...
Ik vind ze lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Is dan een set niet rete voorspelbaar? Ik bedoel iedere DJ heeft wel een paar plaatjes van eigen kant die ze persé willen draaien. Als je dan met 3 acts 1.5 uur krijgt word dat toch niet echt een hele bijzondere mix of heb ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef 16meter het volgende:
Volgens mij was dat Yellow toch en als laatste Red met Donkey Rollers en nog wat..? fout dus..
Zo'n fantastisch feest dat ik de helft al vergeten ben.
Ik vond het maar een zooitje en heb liever dat elke DJ iets neer kan zetten i.p.v. 10 man in de booth die elk een paar plaatjes draaien.
Ik ga ff de n00b uithangenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:41 schreef Da_Ripper het volgende:
true, we wachten even tot T-Force zijn pm open zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |