Ik ben er ook zeker een, heb me daar wel eens gemeld hoor!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, volledig mee eens!!![]()
[..]
als ik goed lees ben jij er ook 1; dus zorg eens dat je je meldt in het Tukker-topic
Thanks voor je commentaar! Ik was er zelf ook wel tevreden overquote:Op woensdag 4 november 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
Ik vond de mix van T-Force erg fijn, niet te snel, niet te langzaam, leuke opbouw van ouder en nieuwer met een prima afsluiter! Eigenlijk gewoon helemaal fijn en ik denk wel dat het een prima mixje is om als demo rond te sturen!
Enig puntje van kritiek is dat soms de bass wat te hard lijkt te staan, klopt dat?
meld je gewoon eens wat vaker daarquote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik ben er ook zeker een, heb me daar wel eens gemeld hoor!
Ik kwam net trouwens op jou PF terecht, komt jou vriendin misschien uit de omgeving Almelo? Ze komt me namelijk super bekend voor.
Ik durfde hem niet te verbreken omdat ik dacht van, misschien is dit wel de gebruikelijke woensdag-middag/avond-stiltequote:Op woensdag 4 november 2009 23:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
die stilte hier.. das toch fucking niet normaal![]()
alweer deze 2 heren die het anthem makenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
dan nog maar eens de hardbass trailer met een voorproefje van het anthem..
gewoon omdat het kan..
Max Enforcer & The Beholder - Protect & Serve (Hardbass 2010 Anthem)
is wat de geruchtenmachine nu produceert
hele toffe lijn, maar heb dan lootjes trekken; dus dat gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 05:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ubergeile lijn omhoog
http://partyflock.nl/party/166906:XXlerator.html
Audio Psychos
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Devon K.
Technoboy
Villain
Live: 2-Sidez
dus dat was die "Raas" op PFquote:Op donderdag 5 november 2009 07:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en niet vergeten....
T-Killer, gefeliciteerd
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik ben er ook zeker een, heb me daar wel eens gemeld hoor!
Ik kwam net trouwens op jou PF terecht, komt jou vriendin misschien uit de omgeving Almelo? Ze komt me namelijk super bekend voor.
maar waar komt ze je bekend van voor eigenlijk?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meld je gewoon eens wat vaker daaren wat moet jij op mijn PF?
nee, zonder gekheid; mijn vriendin komt inderdaad uit de buurt van Almelo
quote:Op donderdag 5 november 2009 07:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en niet vergeten....
T-Killer, gefeliciteerd
quote:
quote:
quote:
Wat zij weer zeggenquote:
Hm... ziet er ook lekker uit.... Wordt het toch een dikke twijfel tussen XX of Hard Nature de week ervoor.... Even kijken wat de rest wiltquote:Op donderdag 5 november 2009 05:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ubergeile lijn omhoog
http://partyflock.nl/party/166906:XXlerator.html
Audio Psychos
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Devon K.
Technoboy
Villain
Live: 2-Sidez
quote:Op zondag 1 november 2009 01:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Laat mij eens de eerste zijn die mag zeggen:
Koepert gefeliciteerd!!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 07:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en niet vergeten....
T-Killer, gefeliciteerd
Je houdt pf wel goed in de gaten, of niet...quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
We moeten ook nog een verslagje krijgen van hem van Thrilogy
3 woorden:quote:Op donderdag 5 november 2009 10:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je houdt pf wel goed in de gaten, of niet...
Tim, congrats kerel ... en Koepert ook nog![]()
XXlerator LU![]()
Hardbass; even de 'geluiden' van Qlimax afwachten
oehquote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De concurrent voor Qountdown heeft de line up bekend gemaakt:
http://partyflock.nl/party/166488:Out_with_a_Bang.html
Deepack
Pavo
Zatox
Live: Art of Fighters
http://www.google.com/search?hl=nl&q=%22radiohead+-+street+spirit%22+remix&btnG=Zoeken&lr=&aq=f&oq=quote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef T_Killer het volgende:
Nogmaals: allen bedankt voor feli's, doet me goed in deze eenzame tentamenweek![]()
Vraag: khad laatst street knowledge opstaan (luna vs trilok n chiren), en mn vriendin kende de tekst, terwijl ze geen hardstyle fan is (is meer een hardstyle hater). Ze zei dat de vocals ook in n ander dance nummer zaten. Iemand enig idee welk? want ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |