Ach gossie toch. Het joodje gaat ook eens naar een wedstrijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:18 schreef Luco het volgende:
Zenuwen voor zondag beginnen te komen... Ik lijk wel gek, 5 uur in de trein voor 90 minuten voetbal
hahahahahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ach gossie toch. Het joodje gaat ook eens naar een wedstrijd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef JH87 het volgende:
En Coupling is een toffe serie.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ach gossie toch. Het joodje gaat ook eens naar een wedstrijd.
Over buren gesproken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:34 schreef Albert86 het volgende:
Geweldige buren heir op het werkBakkerij met heeeerlijke broodjes en ze hadden nog 3 broodjes over. En laat ze die nou net naar ons toe gebracht zijn
Aangifte gedaan ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Over buren gesproken.
Mijn onderbuurman heeft gisteren (in mijn afwezigheid) toen hij boos aan de deur kwam, mijn bezoek uitgekafferd. We hadden 3 kinderen rondlopen van 1 jaar. Gaf blijkbaar teveel geluidsoverlast ofzo. (was rond 18:00). Belde aan, freecell had er geen zin in om open te doen, was moe. Bezoek doet dus maar even open, wordt haar de huid volgescholden.
Dat valt in de categorie: Gooi je schoonmoeder uit het raam en de koelkast er achteraan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Q.E.D. het volgende:
Verbale intimidatie. Je mag namelijk niet schelden, alleen op je (schoon)moeder
Daarvan al? Het is erg vervelend, maar er gebeuren toch wel ergere dingen.quote:
als een grapje niet grappig is, is het effect dat je overkomt als een klapmongool.quote:
Okquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als een grapje niet grappig is, is het effect dat je overkomt als een klapmongool.
[/ervaringsexpert]
Oh, ik las het verkeerd. Bezoek had de deur open gemaakt, niet de buurman.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ongevraagd deur opengemaakt
Nee, geen aangifte gedaan, maar we zijn hem nu wel behoorlijk zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |