* Luco kruipt weg in een hoekje vol schaamtequote:
Wat ben jij voor supporter,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:21 schreef Luco het volgende:
[..]
* Luco kruipt weg in een hoekje vol schaamte
Eerlijk gezegd kan die schurftbeker me gestolen worden dit jaar
Ajacied in hart en nieren, Daarom schaam ik me ook voor zo'n vertoning, ook al is het enige dat dit seizoen boeit de derde ster isquote:
Als ik het niet zelf was zou ik het ook best grappig vinden af en toe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:35 schreef MaxMark het volgende:
Ik vind Bob.'s leven stiekem altijd een beetje grappig
In de herhaling:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:27 schreef Bob. het volgende:
Waarom kan ik nooit eens normaal dingen opbergen.
Met een ID-kaart kan je ook naar Osloquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:27 schreef Bob. het volgende:
Ik ben mijn paspoort kwijt. En ik ga vanmiddag naar Oslo waar ik hem voor nodig heb.
En ik moet nu eigenlijk naar een heel belangrijk college, maar in plaats daar van zit ik dus mijn kamer overhoop te halen.
![]()
Waarom kan ik nooit eens normaal dingen opbergen.
Volgens mijn Zweedse vriendin moest je paspoort mee?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Met een ID-kaart kan je ook naar Oslo
Gratis tip: boottochtje door de fjorden doen, is leuk.
Noorwegen is een Schengenland dus dat is niet nodigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Volgens mijn Zweedse vriendin moest je paspoort mee?Heb ik nu dus net voor niks in paniek mijn hele kamer omgekeerd?
En we zijn er maar heel kort, dus ik denk niet dat daar tijd voor is..
Gelukkig, dan kan ik nu met een gerust hart op weg naar de tweede helft van mijn college.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Noorwegen is een Schengenland dus dat is niet nodig
Jop geilt nogal op hem, omdat het Nietz z'n persoonlijke held is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef MaxMark het volgende:
Beno loopt hier ook vaak op de redactie rond, wat is er nou zo bijzonder aan hem
Ach gossie toch. Het joodje gaat ook eens naar een wedstrijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:18 schreef Luco het volgende:
Zenuwen voor zondag beginnen te komen... Ik lijk wel gek, 5 uur in de trein voor 90 minuten voetbal
hahahahahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ach gossie toch. Het joodje gaat ook eens naar een wedstrijd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef JH87 het volgende:
En Coupling is een toffe serie.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ach gossie toch. Het joodje gaat ook eens naar een wedstrijd.
Over buren gesproken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:34 schreef Albert86 het volgende:
Geweldige buren heir op het werkBakkerij met heeeerlijke broodjes en ze hadden nog 3 broodjes over. En laat ze die nou net naar ons toe gebracht zijn
Aangifte gedaan ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Over buren gesproken.
Mijn onderbuurman heeft gisteren (in mijn afwezigheid) toen hij boos aan de deur kwam, mijn bezoek uitgekafferd. We hadden 3 kinderen rondlopen van 1 jaar. Gaf blijkbaar teveel geluidsoverlast ofzo. (was rond 18:00). Belde aan, freecell had er geen zin in om open te doen, was moe. Bezoek doet dus maar even open, wordt haar de huid volgescholden.
Dat valt in de categorie: Gooi je schoonmoeder uit het raam en de koelkast er achteraan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Q.E.D. het volgende:
Verbale intimidatie. Je mag namelijk niet schelden, alleen op je (schoon)moeder
Daarvan al? Het is erg vervelend, maar er gebeuren toch wel ergere dingen.quote:
als een grapje niet grappig is, is het effect dat je overkomt als een klapmongool.quote:
Okquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als een grapje niet grappig is, is het effect dat je overkomt als een klapmongool.
[/ervaringsexpert]
Oh, ik las het verkeerd. Bezoek had de deur open gemaakt, niet de buurman.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ongevraagd deur opengemaakt
Nee, geen aangifte gedaan, maar we zijn hem nu wel behoorlijk zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |