Je kunt ook dingen normaal gaan zeggen ipv meteen zo heetgebakerd te doenquote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef JH87 het volgende:
Pardon, jij loopt eerst als één of ander elitaire debiel iemand aan te spreken op FEBO en roept dat Hasret veel beter is. En als ik je dan verbeter omdat je niet eens in staat bent Hasret goed te schrijven, doe ik het weer verkeerd?
Faalhaas.
Is dat bovenin de shadrak, want dan ben ik daar gister geweestquote:Op zondag 1 november 2009 06:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Klup is gewoon veel toffer dan pntelier en dat soort dramatenten.
Liefdequote:
Hij zegt helemaal niet dat je hem niet mag verbeteren.quote:Op zondag 1 november 2009 15:17 schreef JH87 het volgende:
Ik kom al maanden niet meer bij de Hasret, want de kwaliteit daar is ver te zoeken. Maar ik vond PSM z'n reactie een beetje de omgekeerde wereld. Blijkbaar mag hij wel mensen verbeteren, maar ik niet.
Dat is wat ik eraan ontleen als hij zo achteloos reageert van 'Och, hij is weer lichtgeraakt hoor' terwijl iedereen weet dat ik dat soort reacties nooit serieus meen. En waarom gaan we hier in hemelsnaam zo lang over door.quote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij zegt helemaal niet dat je hem niet mag verbeteren.
Jawohl.quote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef Slaif het volgende:
[..]
Is dat bovenin de shadrak, want dan ben ik daar gister geweest
Sinds wanneer heb jij sarcasme onder de knie!quote:Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef JH87 het volgende:
terwijl iedereen weet dat ik dat soort reacties nooit serieus meen.
Moet zeggen dat ik het er best grappig vindquote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jawohl.
Daar wordt tenminste goede muziek gedraaid.
Kleine jongetjes...quote:Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij sarcasme onder de knie!
Ach daar heb ik geen problemen mee, die gaan tenminste beetje los.quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Slaif het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het er best grappig vindEr is wel een hoog pillengehalte... In één minuut zijn me pillen aangeboden en werd me gevraagd of ik pillen had
Fijn tochquote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Slaif het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het er best grappig vindEr is wel een hoog pillengehalte... In één minuut zijn me pillen aangeboden en werd me gevraagd of ik pillen had
En dat zat boven de shadrak?quote:Op maandag 2 november 2009 07:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Fijn toch
Mensen snuiven daar echt totaal zonder gene op het toilet, komen zonder gene met 3 man uit een hokje. Heerlijk. Beste tent van groningen
Ja zo kan je het ook zienquote:Op maandag 2 november 2009 07:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Fijn toch
Mensen snuiven daar echt totaal zonder gene op het toilet, komen zonder gene met 3 man uit een hokje. Heerlijk. Beste tent van groningen
Niet zo conformistisch hequote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik gok dat het daar toch lichtelijk de verkeerde tijd van het jaar voor is.
Nee hoor, dat denken jullie alleen maarquote:Op maandag 2 november 2009 15:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik gok dat het daar toch lichtelijk de verkeerde tijd van het jaar voor is.
Nee, dat is niet conformistisch.quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga jij anders maar eens met blote benen buiten rond lopen in een luchtig zomer jurkje dan.
Jullie heb toch panties en leggings enzo?quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga jij anders maar eens met blote benen buiten rond lopen in een luchtig zomer jurkje dan.
Vrouwen hebben ook geen weerstand meer tegenwoordig...quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Panties, kousen etcquote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar gaat dan niet het hele idee van zomerjurkjes weg? Want ik loop nu ook wel in mijn jurkjes met maillots, laarzen en dikke vesten er over, maar dan voelt het toch niet echt meer als een zomerjurkje.quote:
Ah Jelmer is in het huis. Na het eten belde de afspraak van mn zus af, dus ik had wel gekund...quote:Op maandag 2 november 2009 18:54 schreef JH87 het volgende:
Piemels!
heheh eigenlijk moet ik vandaag, morgen 2 uur en donderdag de hele avondquote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef JH87 het volgende:
Jelmer slaat zijn ogen ten hemel en Franka vraagt of je donderdag wel kan.
Een beetje wel natuurlijk, de mooie lange blote benen missen, maar je hebt de rokjes en jurkjes nog en ziet ze nog, dus het is dan gelukkig niet helemaal wegquote:Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar gaat dan niet het hele idee van zomerjurkjes weg? Want ik loop nu ook wel in mijn jurkjes met maillots, laarzen en dikke vesten er over, maar dan voelt het toch niet echt meer als een zomerjurkje.
Boh. Heb je Limburgers in je groepje ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:37 schreef Bob. het volgende:
Boh gek, dan ben ik nu 8 minuten te vroeg.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:45 schreef Luco het volgende:
Mogguh
Het is Albertóóó!!quote:
Goede binnenkomerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
Mag ik ook in de OP?
ik woon dan wel niet in de stad maar ik woon toch in provincie groningen
Moet je je eerst eens netjes voorstellen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
Mag ik ook in de OP?
ik woon dan wel niet in de stad maar ik woon toch in provincie groningen
ok...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Moet je je eerst eens netjes voorstellen!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ok...
ik heet hylbren,ik woon in holwierde,maar ga naar school in de stad,ik zit op de Simon Van Hasseltschool in de oosterpark(vlakbij UMCG)
ik hou van retro gamen en lezen
Goed zo?
Maar ik ben heul niet jarig.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:38 schreef Bob. het volgende:
Gefeliciteerd MM.
Hoofdstuk uit, bedtijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |