Je kunt ook dingen normaal gaan zeggen ipv meteen zo heetgebakerd te doenquote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef JH87 het volgende:
Pardon, jij loopt eerst als één of ander elitaire debiel iemand aan te spreken op FEBO en roept dat Hasret veel beter is. En als ik je dan verbeter omdat je niet eens in staat bent Hasret goed te schrijven, doe ik het weer verkeerd?
Faalhaas.
Is dat bovenin de shadrak, want dan ben ik daar gister geweestquote:Op zondag 1 november 2009 06:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Klup is gewoon veel toffer dan pntelier en dat soort dramatenten.
Liefdequote:
Hij zegt helemaal niet dat je hem niet mag verbeteren.quote:Op zondag 1 november 2009 15:17 schreef JH87 het volgende:
Ik kom al maanden niet meer bij de Hasret, want de kwaliteit daar is ver te zoeken. Maar ik vond PSM z'n reactie een beetje de omgekeerde wereld. Blijkbaar mag hij wel mensen verbeteren, maar ik niet.
Dat is wat ik eraan ontleen als hij zo achteloos reageert van 'Och, hij is weer lichtgeraakt hoor' terwijl iedereen weet dat ik dat soort reacties nooit serieus meen. En waarom gaan we hier in hemelsnaam zo lang over door.quote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij zegt helemaal niet dat je hem niet mag verbeteren.
Jawohl.quote:Op zondag 1 november 2009 16:14 schreef Slaif het volgende:
[..]
Is dat bovenin de shadrak, want dan ben ik daar gister geweest
Sinds wanneer heb jij sarcasme onder de knie!quote:Op zondag 1 november 2009 16:19 schreef JH87 het volgende:
terwijl iedereen weet dat ik dat soort reacties nooit serieus meen.
Moet zeggen dat ik het er best grappig vindquote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jawohl.
Daar wordt tenminste goede muziek gedraaid.
Kleine jongetjes...quote:Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij sarcasme onder de knie!
Ach daar heb ik geen problemen mee, die gaan tenminste beetje los.quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Slaif het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het er best grappig vindEr is wel een hoog pillengehalte... In één minuut zijn me pillen aangeboden en werd me gevraagd of ik pillen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |