Jullie heb toch panties en leggings enzo?quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga jij anders maar eens met blote benen buiten rond lopen in een luchtig zomer jurkje dan.
Vrouwen hebben ook geen weerstand meer tegenwoordig...quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga jij anders maar eens met blote benen buiten rond lopen in een luchtig zomer jurkje dan.
Panties, kousen etcquote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar gaat dan niet het hele idee van zomerjurkjes weg? Want ik loop nu ook wel in mijn jurkjes met maillots, laarzen en dikke vesten er over, maar dan voelt het toch niet echt meer als een zomerjurkje.quote:
Ah Jelmer is in het huis. Na het eten belde de afspraak van mn zus af, dus ik had wel gekund...quote:Op maandag 2 november 2009 18:54 schreef JH87 het volgende:
Piemels!
heheh eigenlijk moet ik vandaag, morgen 2 uur en donderdag de hele avondquote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef JH87 het volgende:
Jelmer slaat zijn ogen ten hemel en Franka vraagt of je donderdag wel kan.
Een beetje wel natuurlijk, de mooie lange blote benen missen, maar je hebt de rokjes en jurkjes nog en ziet ze nog, dus het is dan gelukkig niet helemaal wegquote:Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar gaat dan niet het hele idee van zomerjurkjes weg? Want ik loop nu ook wel in mijn jurkjes met maillots, laarzen en dikke vesten er over, maar dan voelt het toch niet echt meer als een zomerjurkje.
Boh. Heb je Limburgers in je groepje ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:37 schreef Bob. het volgende:
Boh gek, dan ben ik nu 8 minuten te vroeg.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:45 schreef Luco het volgende:
Mogguh
Het is Albertóóó!!quote:
Goede binnenkomerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
Mag ik ook in de OP?
ik woon dan wel niet in de stad maar ik woon toch in provincie groningen
Moet je je eerst eens netjes voorstellen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
Mag ik ook in de OP?
ik woon dan wel niet in de stad maar ik woon toch in provincie groningen
ok...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Moet je je eerst eens netjes voorstellen!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ok...
ik heet hylbren,ik woon in holwierde,maar ga naar school in de stad,ik zit op de Simon Van Hasseltschool in de oosterpark(vlakbij UMCG)
ik hou van retro gamen en lezen
Goed zo?
Maar ik ben heul niet jarig.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:38 schreef Bob. het volgende:
Gefeliciteerd MM.
Hoofdstuk uit, bedtijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |