abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 november 2009 @ 15:03:52 #126
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_74386462
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:44 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Ah oké! Dan doen we dat gewoon
YES!
Ik houd van mijn coach!! - vanavond even flink trainen nog!
pi_74391774
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Waarom zou je als wedstrijdroeier de Apesop nu willen starten? 1500 m past nou niet echt in deze fase van het seizoen toch?
Omdat het gewoon kei gaaf is.
en omdat we toch aanwezig zijn om hup te roeien tegen de EJH van PE dus dan zelf ook maar meteen starten.
pi_74391942
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef De_Brok het volgende:

[..]

moet je het KNRBjaarplan eens lezen...
6 maart: 2K test ergo
vlak voor de langebaanwedstrijden.

Echt te idioot voor woorden, je zou bijna denken dat de bond niet wil dat je goed presteert op de langebaan
Ze hebben nog net niet hun eerdere plannen doorgedrukt om op trainingskamp te zijn gedurende de Head. Maar die test in Maart staat wel al langer op het programma.
Op zich vind ik dit een beter tijdstip dan de NKIR hoor maar het hakt wel in je verenigings voorbereiding op de H & H
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_74402771
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:03 schreef huilend_komeetje het volgende:

[..]

YES!
Ik houd van mijn coach!! - vanavond even flink trainen nog!
En flink getraind is er. Morgen weer! Toch jammer van die twee bestuursleden die ons op het vlot stonden op te wachten om te zeggen dat het over en uit was met de big blades!

EDIT: De komst van dit huilende komeetje brengt de Boreaan-op-fok teller op 3, gezellig! (Fiekie, huilend_komeetje en C.est_Bon) Voor degene die het nieuwe topic aanmaakt: we lopen vanaf maandag alledrie EJD selectie (puh lekker altijd met big blades roeien!)

[ Bericht 24% gewijzigd door C.est_Bon op 04-11-2009 23:40:27 ]
pi_74406751
Maar wat is dat dan voor gedoe dat je geen big-blades mag gebruiken? Iedereen op de asopos doet het en het roeit gewoon veel makkelijker.

Wel een praktische manier om mensen de selectie in te krijgen trouwens

[ Bericht 50% gewijzigd door Virmes op 05-11-2009 00:03:01 ]
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_74407383
Maandag beginnen wij met selecteren, heb er zin in..

we beginnen meteen na de uitleg wat de selectieperiode inhoud met een bepaald testje
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_74407727
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Zo, vanavond de eerste echte test in de selectie, 2x 1000 meter! Heb d'r wel zin in, alleen beetje kut geslapen vannacht
Als je 's avonds sport hoeft dat toch geen probleem te zijn?
Goed eten en wat sportdrank naar binnen en knallen maar
  donderdag 5 november 2009 @ 09:25:50 #133
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_74410387
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Maandag beginnen wij met selecteren, heb er zin in..

we beginnen meteen na de uitleg wat de selectieperiode inhoud met een bepaald testje
Weet je toevallig ook hoe het er bij Licht aan toe gaat ?
'Triton de Edelste'
pi_74410929
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef Virmes het volgende:
Maar wat is dat dan voor gedoe dat je geen big-blades mag gebruiken? Iedereen op de asopos doet het en het roeit gewoon veel makkelijker.

Wel een praktische manier om mensen de selectie in te krijgen trouwens
Ach... ik weet wel wat erachter zit. Onze vereniging bestaat nog maar 5 jaar en hebben dus niet zoveel geld of materialen. Het bestuur wil de 2 sets big blades die we hebben "mooi houden"... ik vind dat een beetje onzin en op de Asopos roeien de tweedejaars er ook mee in een geleende B4.

Maar het is inderdaad wel een reden om te gaan wedstrijdroeien: je mag vaker trainen, hebt beter materiaal en goeie coaches
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Maandag beginnen wij met selecteren, heb er zin in..

we beginnen meteen na de uitleg wat de selectieperiode inhoud met een bepaald testje
Dat is echt gemeen haha! Wij gaan maandag na de voorichting ook op de ergo. Zal dit jaar voor het eerst in shifts moeten gezien er meer roeiers dan ergo's zijn! Ben benieuwd wat ze voor ons in petto hebben, maar volgens mij geen test... hoop ik!
pi_74410987
pff, zaterdag gelijk om 07:52 bij de eerste wedstrijd zijn ... en dat betekent vroeg daar zijn om op te riggeren want het zijn 'sjaars ... plus als zij geen vervoer geregeld hebben met hen mee lopen, van poseidon naar de bosbaan, omdat ze vast niet weten waar het is. ... ik ga zo dood die ochtend.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_74411276
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:55 schreef SeanFerdi het volgende:
pff, zaterdag gelijk om 07:52 bij de eerste wedstrijd zijn ... en dat betekent vroeg daar zijn om op te riggeren want het zijn 'sjaars ... plus als zij geen vervoer geregeld hebben met hen mee lopen, van poseidon naar de bosbaan, omdat ze vast niet weten waar het is. ... ik ga zo dood die ochtend.
Waarom vanaf Poseidon? Die van mij moeten om 8.36u. Dat betekent voor ons om 6u gezellig met z'n allen in de bus! 't Is net een schoolreisje!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door C.est_Bon op 05-11-2009 10:13:13 ]
pi_74412194
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Waarom vanaf Poseidon? Die van mij moeten om 8.36u. Dat betekent voor ons om 6u gezellig met z'n allen in de bus! 't Is net een schoolreisje!!!
waar we normaal gesproken zaten, hadden die mensen besloten zelf een evenement te organiseren ... en je moet toch een boel roeiers zien te huisvesten
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_74414279
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:55 schreef SeanFerdi het volgende:
pff, zaterdag gelijk om 07:52 bij de eerste wedstrijd zijn ... en dat betekent vroeg daar zijn om op te riggeren want het zijn 'sjaars ... plus als zij geen vervoer geregeld hebben met hen mee lopen, van poseidon naar de bosbaan, omdat ze vast niet weten waar het is. ... ik ga zo dood die ochtend.
Lopen vanaf Skoll naar de Bosbaan?

En er bestaat een minieme kans dat ik moet invallen, hij had alleen niet gezegd dat het dan om 8.08 zou zijn
pi_74415897
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Als je 's avonds sport hoeft dat toch geen probleem te zijn?
Goed eten en wat sportdrank naar binnen en knallen maar
Tuurlijk, maar een goede nachtrust geeft net wat meer focus enzo!

Het ging wel goed trouwens, 1.38.7 en 1.38.9 op 2x 1000, 3e tijd volgens mij, zit wel redelijk goed dus
Nouja, eigenlijk was er nog 1 kerel sneller, had de eerste 1000 in 1.33 getrapt, maar had daarna geen zin meer en is uit de selectie gestapt
pi_74421786
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar een goede nachtrust geeft net wat meer focus enzo!

Het ging wel goed trouwens, 1.38.7 en 1.38.9 op 2x 1000, 3e tijd volgens mij, zit wel redelijk goed dus
Nouja, eigenlijk was er nog 1 kerel sneller, had de eerste 1000 in 1.33 getrapt, maar had daarna geen zin meer en is uit de selectie gestapt
Wie?
pi_74424226
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar een goede nachtrust geeft net wat meer focus enzo!

Het ging wel goed trouwens, 1.38.7 en 1.38.9 op 2x 1000, 3e tijd volgens mij, zit wel redelijk goed dus
Nouja, eigenlijk was er nog 1 kerel sneller, had de eerste 1000 in 1.33 getrapt, maar had daarna geen zin meer en is uit de selectie gestapt
Daar heb je wel gelijk in. Wat frisser in 't koppie enzo, niet te onderschatten
pi_74427718
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wie?
Bobel neem ik aan?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_74429822
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Bobel neem ik aan?
Inderdaad
Wel zonde, maar hij was echt totaal niet gemotiveerd.
pi_74432486
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:55 schreef SeanFerdi het volgende:
pff, zaterdag gelijk om 07:52 bij de eerste wedstrijd zijn ... en dat betekent vroeg daar zijn om op te riggeren want het zijn 'sjaars ... plus als zij geen vervoer geregeld hebben met hen mee lopen, van poseidon naar de bosbaan, omdat ze vast niet weten waar het is. ... ik ga zo dood die ochtend.
Hahaha, dan moet je tegen mij! Ik stuur het bootje van Skoll, we moeten wel errug vroeg he Kwart voor 7 op de bosbaan, dus kwart over 6 vertrekken woaah! Heftig
pi_74435074
Get used to it, er heeft wel eens een 4 op mijn wekker gestaan voor 'n roeiwedstrijd...
Al weet ik niet precies meer waarvoor..
pi_74438105
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar een goede nachtrust geeft net wat meer focus enzo!

Het ging wel goed trouwens, 1.38.7 en 1.38.9 op 2x 1000, 3e tijd volgens mij, zit wel redelijk goed dus
Nouja, eigenlijk was er nog 1 kerel sneller, had de eerste 1000 in 1.33 getrapt, maar had daarna geen zin meer en is uit de selectie gestapt
Ik had tijdens de selectie vorig jaar ook een mindere ervaring met 3x 1000m.

De eerste had ik in 1:35 (3:10), de tweede in 1:40 (3:20) en de derde was kotsen op de plee
En m'n ouders stonden erbij want het was ouderdag
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_74438581
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik had tijdens de selectie vorig jaar ook een mindere ervaring met 3x 1000m.

De eerste had ik in 1:35 (3:10), de tweede in 1:40 (3:20) en de derde was kotsen op de plee
En m'n ouders stonden erbij want het was ouderdag
Ah, fijn
Wel lekker diep gegaan! Ik voelde me ook niet meer zo jofel gisteren na de 2e 1000!
  vrijdag 6 november 2009 @ 01:28:51 #148
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_74441645
Nou de laatste training voor de Asopos hebben we gehad... toch echt jammer van die bigblades! Dat is echt een zeer groot argument om echt te gaan wedstrijdroeien . Alhoewel ik als lichte dame erg bang ben om bij 'het testje' erg laag te eindigen! Beetje frustrerend wel... Ik hoop dat ze naar meer gaan kijken dan alleen de uitslag van de ergo!

Overigens is het opvallend dat de 3boreanen toevallig ook alledrie een beetje butje zijn

Nog een vraag: waar kan je het beste parkeren als je met de auto richting Asopos gaat. Mn vader wil vanaf het begin van de Asopos (dus echt te vroeg s ochtends vroeg) graag weer eens de roeiwereld induiken. Volgens internet kan je nog niet parkeren bij de bosbaan in de buurt voor 10u... heeft iemand andere opties?! (en nee, trein en bus zijn even geen optie)

Succes allemaal op de Asopos - met roeien, coachen, sturen, enz..!*
pi_74441721
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Bellah het volgende:
Get used to it, er heeft wel eens een 4 op mijn wekker gestaan voor 'n roeiwedstrijd...
Al weet ik niet precies meer waarvoor..
Moet je maar niet in een uithoek van Nederland wonen

Ik kan als het goed is lekker uitslapen tot 10 uur zaterdag . Iemand trouwens die nog naar het feest gaat zaterdagavond?
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:03:43 #150
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_74442977
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 01:41 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Moet je maar niet in een uithoek van Nederland wonen

Ik kan als het goed is lekker uitslapen tot 10 uur zaterdag . Iemand trouwens die nog naar het feest gaat zaterdagavond?
Ik start pas om 15:12 dus heb alle tijd om rustig wakker te worden!
'Triton de Edelste'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')