Volgens mij was jij dat welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
niet bij mij, lieveling
Bij menig Hollandsch huisvrouw uit Almere
ohja die vent van novaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Keukenkast viel toch op die gast die ooit wel eens Matthijs verving|? Met die donkere haren.
Nova? Daar zit toch een vrouw?quote:
nu wel jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nova? Daar zit toch een vrouw?
wie of wat is tt, iets van disney want dat heb ik nooit gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist niks beters.
De krullevaar uit Pluk van de Petteflet! Die roept dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie of wat is tt, iets van disney want dat heb ik nooit gezien
Das uit Pluk van de Petteflatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie of wat is tt, iets van disney want dat heb ik nooit gezien
En je post je foto hier want?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Steecy het volgende:
Arno mag zich even melden bij zijn buurvrouw
[ afbeelding ]
ik had een heel ander beeld bij de krullevaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Steecy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Steecy het volgende:
[ afbeelding ]
annie m g ook al zo'n gebrek uit mijn jeugdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De krullevaar uit Pluk van de Petteflet! Die roept dat.
ik verheug me wel op de tv serie over haar komende winter met oa annemarie prins !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Annie is geweldig.
De biografie waar die serie op is gebaseerd is echt fantastisch! Van Annejet van der Zijl, absoluut een aanrader.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef Stroekie het volgende:
ik verheug me wel op de tv serie over haar komende winter met oa annemarie prins !
geen Annie M.G. in je jeugd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
annie m g ook al zo'n gebrek uit mijn jeugd
Slecht als in vergelijking met Matthijs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Die was altijd echt heel slecht bij DWDD.
Dat is het toch AL-TIJDquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:06 schreef wonderer het volgende:
Is teruglezen een zinvolle besteding van mijn tijd?
Misschien morgen dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je de miniaanvaring tussen Mr.O en TMM wil lezen wel. Maar dat was op de laatste paar pagina's (als het al meervoud was) van het vorige topic.
Zelfs Claudia de Breij doet het beter dan die ene vent.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
Slecht als in vergelijking met Matthijs?
Hij doet het dus slecht als "Matthijs"? Maar dat is toch bijna niet beter te doen? Ik kan me voorstellen dat Claudia daar haar eigen draai aan geeft. Dat doet hij dus niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Zelfs Claudia de Breij doet het beter.
Nee ik zeg dat hij (die krullenkerel) slechter is dan Matthijsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:13 schreef Steve het volgende:
Ik heb toch nergens gezegd dat Matthijs het slecht doet?
ja ook ik ben te beklagenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen Annie M.G. in je jeugd?
SCHANDE
Net thuis uit Nieuwegein - purperquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is het toch AL-TIJD
wat kom je nog laat online trouwens
Heb je al je besprekingen mbt je boek al gehad?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net thuis uit Nieuwegein - purper
Nee, zondag ga ik naar Antwerpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je al je besprekingen mbt je boek al gehad?
Ah oke. Spannendquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zondag ga ik naar Antwerpen
Ja. Rudyquote:
kan ik de cappu machine gaan verkopen ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:03 schreef Baltar het volgende:
Euhm, een vrije dag i.p.v. weer achter m'n bureau te zitten![]()
Rooibos, please
join the clubquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef Vlarp het volgende:
is het duidelijk dat ik geen zin heb om te werken als ik vanuit de trein een berichtje post?
Foto's darling, foto'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij aan deze info komt, maar drag is alweer van jaren geleden
dat doe ik toch ook dagelijksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef Vlarp het volgende:
is het duidelijk dat ik geen zin heb om te werken als ik vanuit de trein een berichtje post?
jij je zinquote:
Daar doelde ik ook opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij je zin
deze is van 7 jaar geleden
http://foto.droso.org/2002/LoveParade/119canon/img_1907.jpg
Ik had ze enkel 1 keer gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die foto is hier toch al 25 keer of zo voorbij gekomen
hier nog meer leuks uit den ouden dooschquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik had ze enkel 1 keer gezien![]()
nu dus 2 x
Ja was toen net wakker. Vandaag heerlijk niks.quote:
Ik ben jaloers op jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja was toen net wakker. Vandaag heerlijk niks.
Dan heb je je stoel niet goed afgesteldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had pijn aan mijn zitvlak. Van het zitten. Kutbureaustoelen ook. Oh en mijn nek is ook kromgegroeid denk ik.
Veel plezierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Bart ik ben zo naar IKEA. Ik denk ik zeg het even. Wel Eindhoven (officieel Son volgens mij?).
Dat zou ik knap vinden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef Baltar het volgende:
Ga je een Skwunie, Björn of een Bennie mee naar huis nemen?
Nja er zijn BJORN, BENNIE of SKEWNIE'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Baltar het volgende:
Dat lukt wel hoor, met alle Zweedse namen die de artikelen bij de IKEA hebben
Dat heet tegenwoordig toch zelfs Son en Bruegel ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Bart ik ben zo naar IKEA. Ik denk ik zeg het even. Wel Eindhoven (officieel Son volgens mij?).
kom je ons tegenwoordig elke pauze even gezelschap houden en dan ook gelijk als een gek teruglezen ?quote:
je snapt hem;) wat ben jij aan het eten?:+quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom je ons tegenwoordig elke pauze even gezelschap houden en dan ook gelijk als een gek teruglezen ?
Queen ...... ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik was druk aan het mailen met Fabiola
nog niets,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
je snapt hem;) wat ben jij aan het eten?:+
Doe hem maar de groeten terugquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ang3l ja
jullie krijgen allemaal de groeten van hem
maar hij mist ons niet
quote:
Hou vooral die grapjas aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je het niet koud hebt
Neehee, je bent niet ziekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat? Dat ik ziek ben?! Ik ben niet ziek!
Hoe weet je dat zo zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Neehee, je bent niet ziek![]()
Ik vond het grappig, het waren leuke posts bij elkaar
Omdat ik het zelf zeg.quote:
Ik las wat andersquote:
neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij wenst de thermometer ter hand te nemen ?
een zelf uitgeroepen wonder?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zomaar een mens he. Ik ben een wonder.
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een zelf uitgeroepen wonder?
Iemand anders.quote:
Ik las een glazen bal...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Waar het hart vol van is, stroomt de mond mee over
een MEDISCH wonder was het toch ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zomaar een mens he. Ik ben een wonder.
apart is een goede omschrijving jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Weemz het volgende:
Zojuist Shortbus gezien... (jaja ik heb tijdelijk out tv)
Was wel een aparte film moet ik zeggen...
ja zo lenig en flexibel ben ik niet meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Weemz het volgende:
Zojuist Shortbus gezien... (jaja ik heb tijdelijk out tv)
Was wel een aparte film moet ik zeggen...
Hoi Mismoquote:
bedoel je ibiza24/7 op RTL5 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
rtl 4 ging toch zo'n wedstrijd houden voor een club beheren ergens op een tropisch eiland weet iemand wat ik bedoel en waar ik meer info kan vinden?
Waar is het niet goed voor, die Vifitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bedoel je ibiza24/7 op RTL5 ?
zwaar door Campina Vifit gesponsord programma
Nou die camera's zijn al een poosje wegquote:
kijk het nooitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Is het wat dat programma eignelijk of valt het tegen, de spaanse droom?
ik vind het best wel aardigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Is het wat dat programma eignelijk of valt het tegen, de spaanse droom?
jullie dienen dat allemaal te gaan drinken hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waar is het niet goed voor, die Vifit
zit wel een érg leuke man in zeg teringquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou die camera's zijn al een poosje weg
blijkbaar hebben in de maand mei daar nogal wat nedeerlanders rondgehuppeld om daar dus een bed en breakfast te winnen en spanjaard te worden
Marco zeker, die met dat petje, de vriend van Susanne ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zit wel een érg leuke man in zeg tering
Blok vind ik dopequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan vind jij het blok vast ook nooit leuk ?
Hij inderdaad, echt LEUK met hoofdletters, die uko ook eignelijk zo te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Marco zeker, die met dat petje, de vriend van Susanne ?
dat vinden de vrouwen van Archos in elk geval de lekkerste van het stel
meneer is wijnhandelaar te amsterdam
Achteraf is het natuurlijk jammer dat Brett en Tobias gelijk al in seizoen 1 zatenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Blok vind ik dope
houd wel van dit soort programma's
Wellicht kan Weemz je nog tips geven, want hij heeft al eens ooit meegedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik mag op screentest komen voor that's the question, wordt ik net voor gebeld!
Leuk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik mag op screentest komen voor that's the question, wordt ik net voor gebeld!
aan hun praten te horen komen Uko en vooral Lieve volgens mij aardig in de buurt van daar waar jij in braboland gewoond hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij inderdaad, echt LEUK met hoofdletters, die uko ook eignelijk zo te zien
arcos zonder H btw
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Achteraf is het natuurlijk jammer dat Brett en Tobias gelijk al in seizoen 1 zaten
daarnaa heeft het programmma nooit meer spontaan dezelfde impact gehad als in seizoen 1![]()
en moet de redactie steeds meer steeds grotere ingrepen toepassen om het leuk te houden
maar mijn vraag was meer richting Yuri
volgens mij is dat een mindere fan
kan ik ook wel goed zien, maar de invloed van de sponsor moet wel binnen de perken blijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja inderdaad
maar daarnaast gaat het me niet zozeer om die mensen eignelijk, vind bouw/verbouw/design leuk in't algemeen, keek ook altijd van die bbc huisverkoop/koop programmas'
kijk ik ook niet neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan vind jij het blok vast ook nooit leuk ?
dat dan wel weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet jij wel wie brett en tobias zijn
En dat kun je dan weer fijn knus en sfeervol makenquote:
Kiek noow! Hoe geet 't?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat kun je dan weer fijn knus en sfeervol maken
euh ja hier alles goed hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kiek noow! Hoe geet 't?
Zo is het stil en zo eh...
Knus met wie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat kun je dan weer fijn knus en sfeervol maken
Met al je denkbeeldige vrienden. Alle 2.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er altijd, maar ik antwoord niet op iedereen
Heb jij er maar 2?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met al je denkbeeldige vrienden. Alle 2.
Ja, de rest wil niet meer bevriend met me zijnquote:
Hoeveel had je er?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de rest wil niet meer bevriend met me zijn. Eikels.
Nou ja, ik was dus op zo'n feestje, en daar waren en wel veel. Maar ik viel niet in de smaak. Mijn denkbeeldige cocktails waren zeker vies ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeveel had je er?
Ik had er altijd 3, maar nu zelfs 4!
Je ramen gelapt en met de buurvrouw gebabbeld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
euh ja hier alles goed hoorvanmiddag opgeruimd, gedweild, de ramen schoon gemaakt. En nu ben ik moe
en hoest met oe?
De reuzenwuppie.quote:
XMN8R had van die reuze wuppies geloof ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De reuzenwuppie.
Of had je die niet gespaard?Jij hebt een reuzenwuppie staan he??
En er komt heus wel eens iemand die knus wil doen. Straks heb je je eigenste eigen pand en dan hoppa.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:33 schreef Waxxer het volgende:
Ja joh en god hey hoe is het met jou?
Oh ja en roze homowuppies!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
XMN8R had van die reuze wuppies geloof ik
Geen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja en roze homowuppies!
Maar jij niet?
Wat voor knuffels liggen er dán op je bed?
Dan moet je zo'n energy burn ding kopen, zo'n flesje met allemaal troep en alles waar je heel actief van wordt.quote:
Ik wil graag m'n 30e verjaardag wel halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n energy burn ding kopen, zo'n flesje met allemaal troep en alles waar je heel actief van wordt.
Ja, die staat toch náást de pc?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil graag m'n 30e verjaardag wel halen
Ik ben trouwens richting TV
Met je zelfquote:
Nou zeg, je zet me neer als een... nja... euh...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je ramen gelapt en met de buurvrouw gebabbeld?En al met feestdagendingen bezig natuurlijk en alles, het is immers al bijna november en dus december voor je er erg in hebt...
En hier is't ook machtig prachtig, da wet ie toch?![]()
Moar het enige wa 'k an lapp'n 'edoan heb is lapp'n beej d'n Appie Heijn.
Hoppa?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De reuzenwuppie.
Of had je die niet gespaard?Jij hebt een reuzenwuppie staan he??
En er komt heus wel eens iemand die knus wil doen. Straks heb je je eigenste eigen pand en dan hoppa.
Tuurlijk niet. Zoiets doe je achter de rug van die mensen om he.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou wel willen vragen naar namen en rugnummers, maar die komen niet he, Steve.
Tegen beter weten in... je weet me te vinden hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zoiets doe je achter de rug van die mensen om he.
Ik was er afgelopen weekend met een bepaald iemand. Sorry dat ik ook nog eens mét iemand was, maar ik zal je het hoe en wat besparen. Maar dat wil zeggen dat ik nu weer zoals de rest van mijn tijd tussen de gereformeerden zit hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, ik was vandaag in de IKEA maar ik zag je niet. Waar was je? Zeker de Swedish Food Market aan het plunderen he? De zakken Daim inslaan, of die Zweedse gehaktballetjes!
Je weet m'n gay.nl dinges te vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zoiets doe je achter de rug van die mensen om he.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik was met mijn moeder, dan weet je wel ongeveer hoe het met me gesteld is, dus het hoe en wat zal ik ook jou besparen. Zij kocht bepaalde bakjes die ze al heel lang wilde maar die ze nooit hadden en als ze ze hadden dan wilde ze ze niet kopen. Maar ik ben zoals ik ben en blijkbaar ben ik er goed in om mensen geld uit te laten geven. Zelf kwam ik thuis met een nachtlampje. Ja, dat moest ik nog hebben, ik bedoel, als je nachtenlang niet kan slapen dan is een beetje licht op z'n tijd niet verkeerd, nietwaar?
Ik durf dat nooit te vragenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben jullie elkaars msn nog niet eens?!
Steve! Let je op!quote:
Ik zeg: doen.quote:
Ah let the games beginquote:
Een vlinder?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik zeg: doen.Kom op, er staat een vlinder naast z'n nickname en die luidt ook nog Stieve, dus je kunt heel wat verwachten!
Alsof het een huwelijksaanzoek isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg: doen.Kom op, er staat een vlinder naast z'n nickname en die luidt ook nog Stieve, dus je kunt heel wat verwachten!
Ik focus me op meerdere dingen tegelijk..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het hier nóg leger!
Ach, je ligt toch alleen maar te malen en te denken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik focus me op meerdere dingen tegelijk..
En ik wilde om 10 uur naar bed gaan omdat ik doodop ben
Uhmmmm.... *denkt*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, je ligt toch alleen maar te malen en te denken.
Weet je eigenlijk al iets van hem, behalve zijn nickname? Leeftijd, woonplaats (ongeveer) enzo?
Ja, want ik weet bijvoorbeeld alleen maar dat hij veel in SHO post, maar dat weet ik op perongelukkigerwijze. Maar is hij bijvoorbeeld een soortement van CDP (en hoe is het met hém eigenlijk?) of meer een chill Stroekie die glurend zijn sjekkie draait....? Allemaal vragen!quote:
Met CDP gaat het goed... ook hij is losgeweekt van Fok en heeft het echt leven ontdektquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, want ik weet bijvoorbeeld alleen maar dat hij veel in SHO post, maar dat weet ik op perongelukkigerwijze. Maar is hij bijvoorbeeld een soortement van CDP (en hoe is het met hém eigenlijk?) of meer een chill Stroekie die glurend zijn sjekkie draait....? Allemaal vragen!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Ben ik dan de enige die geen enkel beeld heeft van Stieve als mens?
Deze twee quotes bij elkaar zeggen genoeg volgens mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben eerder de enige die dat wel heeft.
Zijn jullie samen uit eten geweest of iets dan?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben eerder de enige die dat wel heeft.
Ach, we zijn al lang op het punt dat we samen Sinterklaas vierenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zijn jullie samen uit eten geweest of iets dan?!
Nee hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Ben ik dan de enige die geen enkel beeld heeft van Stieve als mens?
liefjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Xiance, bonne chance... Heb je mail terug?!
Oh, en hoe karakterschetst Stroekie iedereen danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Xiance het volgende:
ik heb van niemand hier een beeld
ik moet elke week aan Stroeks vragen oftie me weer up-to-date kan brengen en de bijbehorende karakterschetsen kan maken zodat ik het allemaal nog een beetje volg!
en over verstandsloos gesproken, waar is mieke?
ligt die weer met dr rotte pruim op een rubberen band?
dat kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en hoe karakterschetst Stroekie iedereen dan? Want hij kan je gewoon dingen inprenten die onwaar zijn
!
Daar heb je toch geen schrik aan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:33 schreef Vlarp het volgende:
Amai, we hebben toch gene Vlamingen in het topic?
Ik ga vanavond trouwens uit eten en 'uit' met m'n collega's. Ik ben heel benieuwd of het gezellig wordt.
Mannen kunnen heul niet fakenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen schrik aan?
Oei, altijd spannend, met collega's stappen. Hopelijk wordt het leuk, anders vermoeidheid faken
Nee, vreemd genoeg was dat echt niet mijn dingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
En heb je weer met een deerne geslapen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, vreemd genoeg was dat echt niet mijn ding
Meetings make you gayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef Baltar het volgende:
Geen ruzie maken tijdens mijn afwezigheid![]()
Ben vergaderen
Heul niet, rotjoch!quote:
Ja dat is/was mijn ik-kan-niet-slapen-en-de-stilte-is-ook-maar-stil-muziekquote:
Heul wel, jij querulant! Proleet! Onheilsprofeet! Met bloed bedekte Jezus in de Tilburgse Westerkerk!quote:
quote:Ja dat is/was mijn ik-kan-niet-slapen-en-de-stilte-is-ook-maar-stil-muziek.
Vuil keytief! Sletere!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heul wel, jij querulant! Proleet! Onheilsprofeet! Met bloed bedekte Jezus in de Tilburgse Westerkerk!
Ik ben een genresletje en een muzieksnobquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef Waxxer het volgende:
Gewoon een willekeurige plaat opzetten en dan sim-pel-weg genieten. Daar hoeven niet persé, dus niet persé, ingewikkelde namen bij te komen te kijken vooralsnog.
De weepies?? Ja, iets te vaak, zo is mijn indruk af en toe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij komen er ook geen ingewikkelde namen bij hoor. Ik luister the weepies for goodness sake.
Jaja, maar als puntje bij paaltje komt draaien die festivals tóch om de hamburgers. Ik heb het heus zelf gezien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben een genresletje en een muzieksnob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |