Meetings make you gayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef Baltar het volgende:
Geen ruzie maken tijdens mijn afwezigheid![]()
Ben vergaderen
Heul niet, rotjoch!quote:
Ja dat is/was mijn ik-kan-niet-slapen-en-de-stilte-is-ook-maar-stil-muziekquote:
Heul wel, jij querulant! Proleet! Onheilsprofeet! Met bloed bedekte Jezus in de Tilburgse Westerkerk!quote:
quote:Ja dat is/was mijn ik-kan-niet-slapen-en-de-stilte-is-ook-maar-stil-muziek.
Vuil keytief! Sletere!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heul wel, jij querulant! Proleet! Onheilsprofeet! Met bloed bedekte Jezus in de Tilburgse Westerkerk!
Ik ben een genresletje en een muzieksnobquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef Waxxer het volgende:
Gewoon een willekeurige plaat opzetten en dan sim-pel-weg genieten. Daar hoeven niet persé, dus niet persé, ingewikkelde namen bij te komen te kijken vooralsnog.
De weepies?? Ja, iets te vaak, zo is mijn indruk af en toe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij komen er ook geen ingewikkelde namen bij hoor. Ik luister the weepies for goodness sake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |