Volgens mij was jij dat welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
niet bij mij, lieveling
Bij menig Hollandsch huisvrouw uit Almere
ohja die vent van novaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Keukenkast viel toch op die gast die ooit wel eens Matthijs verving|? Met die donkere haren.
Nova? Daar zit toch een vrouw?quote:
nu wel jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nova? Daar zit toch een vrouw?
wie of wat is tt, iets van disney want dat heb ik nooit gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist niks beters.
De krullevaar uit Pluk van de Petteflet! Die roept dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie of wat is tt, iets van disney want dat heb ik nooit gezien
Das uit Pluk van de Petteflatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie of wat is tt, iets van disney want dat heb ik nooit gezien
En je post je foto hier want?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Steecy het volgende:
Arno mag zich even melden bij zijn buurvrouw
[ afbeelding ]
ik had een heel ander beeld bij de krullevaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Steecy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Steecy het volgende:
[ afbeelding ]
annie m g ook al zo'n gebrek uit mijn jeugdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De krullevaar uit Pluk van de Petteflet! Die roept dat.
ik verheug me wel op de tv serie over haar komende winter met oa annemarie prins !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Annie is geweldig.
De biografie waar die serie op is gebaseerd is echt fantastisch! Van Annejet van der Zijl, absoluut een aanrader.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef Stroekie het volgende:
ik verheug me wel op de tv serie over haar komende winter met oa annemarie prins !
geen Annie M.G. in je jeugd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
annie m g ook al zo'n gebrek uit mijn jeugd
Slecht als in vergelijking met Matthijs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Die was altijd echt heel slecht bij DWDD.
Dat is het toch AL-TIJDquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:06 schreef wonderer het volgende:
Is teruglezen een zinvolle besteding van mijn tijd?
Misschien morgen dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je de miniaanvaring tussen Mr.O en TMM wil lezen wel. Maar dat was op de laatste paar pagina's (als het al meervoud was) van het vorige topic.
Zelfs Claudia de Breij doet het beter dan die ene vent.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
Slecht als in vergelijking met Matthijs?
Hij doet het dus slecht als "Matthijs"? Maar dat is toch bijna niet beter te doen? Ik kan me voorstellen dat Claudia daar haar eigen draai aan geeft. Dat doet hij dus niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Zelfs Claudia de Breij doet het beter.
Nee ik zeg dat hij (die krullenkerel) slechter is dan Matthijsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:13 schreef Steve het volgende:
Ik heb toch nergens gezegd dat Matthijs het slecht doet?
ja ook ik ben te beklagenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen Annie M.G. in je jeugd?
SCHANDE
Net thuis uit Nieuwegein - purperquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is het toch AL-TIJD
wat kom je nog laat online trouwens
Heb je al je besprekingen mbt je boek al gehad?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net thuis uit Nieuwegein - purper
Nee, zondag ga ik naar Antwerpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je al je besprekingen mbt je boek al gehad?
Ah oke. Spannendquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zondag ga ik naar Antwerpen
Ja. Rudyquote:
kan ik de cappu machine gaan verkopen ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:03 schreef Baltar het volgende:
Euhm, een vrije dag i.p.v. weer achter m'n bureau te zitten![]()
Rooibos, please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |