abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2005 @ 15:24:29 #276
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24815634
Ach, ik heb het maar naast me neer gelegd. Het heeft weinig zin je er druk over te maken als je er toch geen invloed op kunt uitoefenen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:05:33 #277
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24937927
En wat viel er gisteren in de brievenbus? De oproep voor mijn operatie in het AMC. 28 Februari mag ik komen, 1 maart operatie. Ik wacht donderdag nog even af (afspraak Lucas) voor ik ze afzeg.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_24939760
Gepost onder mijn man's username. Sorry schat

DuchessX.
pi_24939803
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 21:31 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb weer een nieuwe verwijzing van de huisarts en ik heb 2 maart een afspraak in het MMC met Dr Wilmink. Ik ga het nu echt doen!!! De wachtlijst is 1-1,5 jaar maar dat geeft niet, dan kan ik mooi nog wat afvallen en aan het idee wennen.

Ben erg blij de knoop doorgehakt te hebben
#geen
pi_24939841
Wat goed DuchessX!!
Bij mij is het nu bijna 2 jaar geleden (in mei 2003 ben ik geopereerd) en ik ben er nog steeds erg blij mee!

Succes met je afspraak donderdag Sanne!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:52:15 #281
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24939850
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik heb weer een nieuwe verwijzing van de huisarts en ik heb 2 maart een afspraak in het MMC met Dr Wilmink. Ik ga het nu echt doen!!! De wachtlijst is 1-1,5 jaar maar dat geeft niet, dan kan ik mooi nog wat afvallen en aan het idee wennen.

Ben erg blij de knoop doorgehakt te hebben
Feli DuchessX, die knoop doorhakken is lang nog niet zo makkelijk.
pi_24939911
Senks Liejannuh en Sanne. Sanne natuurlijk veel succes gewenst meis!
#geen
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:30:23 #283
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25013541
Change of plans.

Wonder boven wonder viel er toch een oproep van het AMC in de brievenbus. 28 Februari kan ik komen.Ik heb het Lucas Andreas afgebeld. Geef het AMC nog één kans. Wil het nu eindelijk wel eens achter de rug hebben.

Ben wel angstig. Banger dan de vorige keer. Aan de andere kant ben ik er ook vrij sceptisch over. Moet eerst nog maar eens zien of ik dit keer weer niet voor niets wordt opgeroepen
pi_25016107
Ik zal voor je duimen Sanne!
#geen
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:06:16 #285
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_25166910
Sanne, ook ik zal duimen voor je!
Ik moet de 21ste het ziekenhuis in en dan wordt ik de volgende dag geholpen.
Ik heb dan een jaar op de wachtlijst gestaan en ga dan naar het ziekenhuis in Spjkenisse.
Ik ga van 90 F naar 90 D, ben wel benieuwd.

Maar goed heel veel sterkte!

gr. Chilly
Make love not war!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:13:18 #286
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25167038
Dank jullie wel.

Nog iets meer dan een week. Behoorlijk zenuwachtig. Vooral het niet roken valt me erg zwaar. Daar had ik de vorige opname toch minder last van.

Ik tel af, in de wetenschap dat ik over een paar weken hier kan posten met spiksplinternieuwe borsten.

pi_25167418
* Vicky duimt heel hard voor Sanne!!

pff en mijn borsten lijken wel 2 opgeblazen ballonnen.. staan me een partij strak zeg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25181692
ChillyM succes!

Nog iets meer dan een week en ik heb mijn eerste afspraak bij de PC...ben zo benieuwd!
#geen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:27:40 #289
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25248374
Het grote aftellen is nu echt begonnen.
Heb weer pijn aan mijn borsten, iets wat ik normaal nooit heb, maar in november ook kreeg. Ga maar vast weer slapen met bh aan, dat scheelt een beetje.

Kijk veel op borstenforum naar andere ervaringen en heb er al aardig wat tips vandaan. Dat je bijvoorbeeld je koffiefilters uit de bovenkastjes moet halen en op het aanrecht neer zetten. Daar had ik nooit aan gedacht. Ook mijn magnetron/oven moet naar beneden. Die staat nu op de koelkast en daar kom ik dus echt niet bij.

Opvang voor de kat is geregeld. Mijn vriendin komt langs en blijft geloof ik zelfs twee keer slapen. Lief he?

Op mijn werk alles overgedragen. Gisteren vroeg weggegaan. Foto's laten maken door iemand die dat professioneel kan. De digitale heb ik al en die zijn erg mooi geworden, ben benieuwd naar de echte foto's. Voelde me wel even opgelaten maar dat was al snel voorbij. Het is geen erotische reeks geworden maar meer als een soort documentaire. Wilde het perse doen, je kunt het later niet meer doen. En wellicht volgend jaar een nieuwe serie om te zien hoe groot het verschil is.
pi_25255377
Sanne, super veel succes maandag!!! Ik zal heel hard voor je duimen!!

Succes bij de PC DuchessX
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25262504
Heel veel succes Sanne!
En stuur aan op een zo lang mogelijk verblijf in het ziekenhuis. Uit ervaring weet ik dat je in het ziekenhuis namelijk echt niets doet en thuis gaat lopen klooien!!

Overigens zie je mijn littekens (bijna 2 jaar na de operatie) bijna helemaal niet meer!
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 13:13:55 #292
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_25264764
Heel veel succes, Sanne!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je angstig bent. Het is ook nogal niet niks en voor jou spelen er nog wat 'andere' dingen mee, dat weet ik. Ik ga zelf bij de tandarts al het liefst onder volledige narcose, dus ook praktisch gezien lijkt het me best eng allemaal. Maar ik neem zonder meer aan dat de operatie op zich 'technisch' prima zal verlopen. Duizenden zijn je voorgegaan en duizenden zullen je nog volgen.

Dat zoiets ook psychisch een behoorlijlke impact heeft, had ik me eigenlijk niet eens zo goed gerealiseerd, maar je moet misschien ook wel vrouw zijn om dat écht goed te kunnen begrijpen. Al denk ik dat ik het ook wel begrijp. Ik denk dat ondanks dat je iets dergelijks écht wilt, je toch vast erg lang nadenkt voor je deze stap zet, ook gezien de nogal ingrijpende consequenties. Soms heb je echter nauwelijks een keuze. Ik vind het heel goed van je dat je dit doet, en reken er op dat alles goed zal gaan en je trots zult kunnen zijn op het resultaat.

Ik leef met je mee en wil eigenlijk best een keer op ziekenbezoek komen. Misschien kan dat de komende week ergens. Nogmaals heel veel succes!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:40:00 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25265102
Dankjewel Cynix

Vandaag gaat het een stuk beter. Heb vannacht een goed gesprek gehad met een oude vriend. Heeft me misschien wel mijn nachtrust gekost, maar ik voel me wel een stuk beter dan gisteren.

Nog een paar dagen, dan gaat het gebeuren. Ik ben er nu echt aan toe. Donderdag een fotoserie laten maken en ben erg tevreden met het resultaat. Soms is het ook wel even confronterend, maar dan weet je het meteen weer waar je het voor doet.

Ik hoop volgend jaar een nieuwe serie te kunnen laten maken; met een zeer duidelijk verschil.
Want dit gaat verdwijnen:

En wat mij betreft so rap wie möglich!
pi_25265216
Succes Sanne. Hopeljjk valt de operatie mee.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 13:59:21 #295
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_25265364
Ondanks dat het al weer even geleden is, herken ik je nog van die foto, Sanne.

Ik ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet, nadat de wonden geheeld zullen zijn. Ondanks dat niemand voor míj zo'n operatie zou hoeven te doen, denk ik wel dat je een hele goeie beslissing hebt genomen het door te zetten, wetende hoe dit al zolang speelt bij je.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 14:53:57 #296
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25266031
Tx buitenbeentje, ik hoop ook dat de operatie mee zal vallen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 15:46:56 #297
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25266621
Je staat er 200% achter dus neem je de napijn voor lief en kom je er wel doorheen meid
Sterkte en succes (doorbijten!)

Las iets over stoppen met roken, wist je dat sommige mensenw eer supersnel op de been zijn omdat ze direct na het ontwaken op zoek willen gaan naar het rookhol ?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:54:49 #298
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25266715
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 15:46 schreef Loedertje het volgende:
Je staat er 200% achter dus neem je de napijn voor lief en kom je er wel doorheen meid
Sterkte en succes (doorbijten!)

Las iets over stoppen met roken, wist je dat sommige mensenw eer supersnel op de been zijn omdat ze direct na het ontwaken op zoek willen gaan naar het rookhol ?
zusje!

pi_25266775
Hey Sanne, ik volg het ook en heb 2 vriendinnen die hetzelfde hebben laten doen als waar jij nu voor staat.
En die waren alleen maar positief, en zeiden dat ze het veeeeeeel eerder hadden moeten laten doen

Ik zou ook in aanmerking komen, maar ik heb er niet zo'n mega-last van. Misschien als ik ook ooit eens die 20 kilo kwijt zou zijn, maar nu nog niet.

Sanne, heel veel sterkte alvast
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:01:21 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25266790
Bluezz!!

tx babe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')