Heel veel succes, Sanne!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je angstig bent. Het is ook nogal niet niks en voor jou spelen er nog wat 'andere' dingen mee, dat weet ik. Ik ga zelf bij de tandarts al het liefst onder volledige narcose, dus ook praktisch gezien lijkt het me best eng allemaal. Maar ik neem zonder meer aan dat de operatie op zich 'technisch' prima zal verlopen. Duizenden zijn je voorgegaan en duizenden zullen je nog volgen.
Dat zoiets ook psychisch een behoorlijlke impact heeft, had ik me eigenlijk niet eens zo goed gerealiseerd, maar je moet misschien ook wel vrouw zijn om dat écht goed te kunnen begrijpen. Al denk ik dat ik het ook wel begrijp. Ik denk dat ondanks dat je iets dergelijks écht wilt, je toch vast erg lang nadenkt voor je deze stap zet, ook gezien de nogal ingrijpende consequenties. Soms heb je echter nauwelijks een keuze. Ik vind het heel goed van je dat je dit doet, en reken er op dat alles goed zal gaan en je trots zult kunnen zijn op het resultaat.
Ik leef met je mee en wil eigenlijk best een keer op ziekenbezoek komen. Misschien kan dat de komende week ergens. Nogmaals heel veel succes!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.