abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:53:46 #226
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22112082
escape1974: goed van je! Ik vind het ook allemaal heel spannend hoor, ben nog nooit onder narcose geweest, geloof dat ik dat nog het meest enge vind.
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:54 schreef Bolletje... het volgende:
Ik overweeg nu eindelijk serieus een borstverkleining.
Heb heel veel rugpijnen, en mijn borsten zelf gaan ook pijn doen, alsof mijn huid uitscheurt
Ik heb nu 85 E maar ik zal eerst ook behoorlijk moeten afvallen. Ik denk erover eerst naar een dieetiste te gaan, en daarna om de borstverkleining te vragen.
Bolletje, ik ben ook eerst gaan afvallen voor ik ermee naar de dokter ging. Op één of andere manier wilde ik laten zien dat ik serieus was en zelf de eerste maatregelen al had getroffen. Bij mij liep alles vlekkeloos, binnen 3 maanden na mijn eerste doktersafspraak voor de verwijsbrief heb ik al toestemming van de verzekering én een datum voor de operatie.

Gewoon doen, je kunt het blijven uitstellen maar ze zitten gewoon in de weg die dingen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_22118415
Nou idd de narcose is ook mijn grootste angst... De littekens enzo erna en geen borstvoeding kunnen geven is voor mij geen probleem omdat ik al 2 kids heb en er geen meer krijg...

Ik krijg steeds meer last van mijn rug en nek, schouders en hoofdpijn, echt de laatste maanden word dat steeds erger..... Dat is voor ook de grootste reden om het te laten doen.....
En ik word ook gek dat mannen soms tegen mijn borsten praten.....

Mijn man maakt het niet uit want hij vind mijn gezondheid het belangrijkste..... En als het niet echt super mooi word dat boeit me ook niet want al zijn nog behoorlijk stevig na 2 kids, ik vind ze echt lastig.....

Kan niet sporten en de bh's zijn verschrikkelijk duur, en ook een bikini overdreven duur....

Dus doorzetten ga ik het maar brrrrr zenuwachtig zal ik zeker heel erg zijn....
  woensdag 22 september 2004 @ 08:08:20 #228
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22122359
Kunnen we mooi elkaars hand vasthouden in dit topic escape1974!

Hoe zou het met Vicky zijn? Ze is gisteren geopereerd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 22 september 2004 @ 08:11:13 #229
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22122385
krijgen we nog voor en na foto's te zien?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22123694
Uit belangstelling een paar vraagjes:
- Borstverkleiningen zijn, relatief gezien, nog maar heel kort mogelijk. Gingen vrouwen met grote borsten vroeger dan gebukt onder helse pijnen zonder dat daar iets aan te doen was (en vrouwen in minder welvarende landen nog steeds) ?
- Is het probleem van de rugpijn e.d. niet grotendeels op te lossen door fitness-achtige oefeningen/fysiotherapie zodat je spieren de extra belasting kunnen opvangen?
  woensdag 22 september 2004 @ 10:25:25 #231
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_22123883
Punt 1 denk ik zeker wel ja Hallinalle, al was dat vroeger denk ik niet iets waar je open voor uit kwam, toen praatte je niet over je borsten.
En misschien is het daarmee ( punt 2) wel optelossen, maar dan zit je nogsteeds met die enorme dingen, waar je helemaal niet blij mee bent, want het verdiend geen schoonheidsprijs, en het is bijv met kleding kopen echt niet leuk, ik kan nooit jurkjes of topjes aan waar je geen bh oonder aan kan, ik kan geen blousen aan, want die krijg ik boven niet dicht, net zoals spijkerjasjes bijvoorbeeld.
En je borsten zelf kunnen zoals in mijn geval ook nog eens pijn doen door het gewicht.
doei
pi_22124184
Bedankt voor je uitleg!
pi_22130856
Inderdaad, ook kleren kopen is waardeloos....

En ik ben naar de huisarts gegaan voor mijn rugpijn, en die begon zelf over een borstverkleining en vond daarna eindelijk de moed om naar het ziekenhuis te gaan....

Je borsten verkleinen doe je echt niet voor de lol en is geen beslissing die je neemt in een paar weken, daar gaan jaren frustratie's vooraf....
Ik vind mijn borsten niet lelijk maar de pijn in mijn rug en borsten wel......
  woensdag 22 september 2004 @ 21:49:00 #234
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22138932
quote:
Op woensdag 22 september 2004 08:11 schreef MikeyMo het volgende:
krijgen we nog voor en na foto's te zien?
wat denk je zelf?
pi_22140316
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:49 schreef Sanne het volgende:

[..]

wat denk je zelf?
"ja"
pi_22149251
Ik ben weer thuis en het is me 100% meegevallen.

dinsdag moest ik mij om 8 uur melden in het ziekenhuis en om 8.45 uur ging ik al naar de OK. Gelukkig maar want wachten heb ik een rothekel aan. Op de voorbereidingskamer kreeg ik een infuus en plakkers op mijn rug voor de hartslag. Toen ging ik naar de OK. De PC tekende het zooitje af, ik ging liggen, kreeg een zuurstofkapje op en de anesthesist vroeg of ik al wat voelde. Ik heb hem gezegd dat ik wat duf was van het pilletje en de rest kan ik mij niet meer herrinneren. Ik werd om half 12 weer wakker op de verkoeverkamer.

Om 12 uur ging ik terug kaar mijn kamer. Heb daar wat liggen slapen enzo. De drains zaten goed, het infuus zat goed en ik voelde me opzich best goed. Ik kreeg wat te eten maar dat viel toch niet helemaal goed, dat kwam er na een uurtje weer uit. Ik moest ondertussen weer plassen maar op zo'n po vind ik echt verschrikkelijk maar helaas ik mocht er nog niet uit. 's Avonds mocht dat gelukkig wel en ik kan je niet vertellen hoe lekker het is om op een postoel te mogen plassen

Voor het slapen gaan kreeg ik nog een prikje tegen de trombose en een prikje tegen de pijn, wat een gemeen kolere prikje was dat, maar het hielp wel. Ik heb die nacht amper geslapen, zo af en toe een hazenslaapje van een half uurtj/3 kwartier maar daarna werd ik weer wakker. Om 6 uur was ik het zat en heb ik lekker de tv aangezet. 's Ochtends werd mijn infuus afgekoppeld en mocht ik uit bed. Heb toen een stukje naar de wc gelopen met hulp. Toen lekker ontbeten en weer tv gekeken. 's Middags ben ik met de "bu3urvrouw" aan de wandel gegaan, 2x op en neer door de gang. Zo lekker als je een beetje zelfstandig je bed uit kan. De PC kwam langs en die vertelde mij dat ik vrijdagochtend naar huis mocht. De verpleegkundige zei dat ze nog wel even contact met hem op zou nemen om te vragen of ik niet donderdagavond naar huis mocht.
's Avonds ben ik met de andere "buurvrouw" weer aan de wandel gegaan. Even met de lift naar beneden en toen weer naar boven. Afgelopen nacht heb ik lekker geslapen.

Vandaag zouden de drains eruit gehaald worden, daar zag ik best wel tegenop. De verpleegkundige kwam vanmorgen binnen en die vertelde me dat ik ook nog eens naar huis mocht, was ik wel heel erg blij mee. Goed, de drains werden eruit gehaald. Als ze ze gaan verwijderen moet je goed zuchten, dan voel je het niet zo. De rechterkant voelde ik helemaal niet, ik zat maar te wachten tot ze hem eruit ging halen maar ze was al klaar. Ik had wel tegen haar gezegd dat ik niet wilde weten wanneer ze hem ging verwijderen want dan zet je je toch een beetje schrap. De linkerkant was aan de beurt. Ik had gehoopt dat die ook niet zo'n pijn deed, maar helaas.... die voelde ik van begin tot einde., maar ja, ik was verlost van alle draadjes enzo en kon lekker onder de douche. Althans, onderkant, rug en haar gewassen want het tape mag niet nat worden. Om half 11 ging ik lekker naar huis.

Al met al dus onwijs meegevallen. Niet ziek geweest zoals de eerste keer toen ik geopereerd werd. Toen heb ik 3 dagen lopen spugen, dat was wel minder. Ik ben nu dus weer lekker thuis en kan gelukkig liggend in bed een beetje internetten enzo.

Ik heb geen voor foto's gemaakt, dus helaas, kan geen voor/na laten zien.

Maar mocht je wat willen weten, schroom niet om het te vragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_22149310
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:14 schreef Halinalle het volgende:
Uit belangstelling een paar vraagjes:
- Borstverkleiningen zijn, relatief gezien, nog maar heel kort mogelijk. Gingen vrouwen met grote borsten vroeger dan gebukt onder helse pijnen zonder dat daar iets aan te doen was (en vrouwen in minder welvarende landen nog steeds) ?
- Is het probleem van de rugpijn e.d. niet grotendeels op te lossen door fitness-achtige oefeningen/fysiotherapie zodat je spieren de extra belasting kunnen opvangen?
punt 1: vroeger was er volgens mij een stukje schaamte wat bij veel vrouwen speelde. Tegenwordig wordt er toch veel makkelijker over dit soort zaken gesproken?

punt 2: je kan je buik/rug/borstspieren wel trainen, feit blijft dat je wel met 2 zware dingen aan je lijf loopt en dat is absoluut geen pretje. daarbij komt ook nog eens dat de bh bandjes verscrhikkelijk in je schouders snijden en dat doet behoorlijk pijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_22154904
Ik heb tien jaar geleden mijn borsten laten verkleinen van dd naar cup c. Opzich geen spijt van, wat wel heel jammer is, is dat ik mijn gevoel in mijn tepels kwijt ben dat is nooit meer goedgekomen.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_22155969
quote:
Op donderdag 23 september 2004 17:05 schreef AndreaW het volgende:
Ik heb tien jaar geleden mijn borsten laten verkleinen van dd naar cup c. Opzich geen spijt van, wat wel heel jammer is, is dat ik mijn gevoel in mijn tepels kwijt ben dat is nooit meer goedgekomen.
dat heb ik ook, maar dat neem ik maar voor lief..... als ik mag kiezen tussen geen gevoel in mijn tepels of last van mijn schouders/nek dan weet ik het wel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_22159099
Hoeveel hebben ze weggehaald Vicky??

Grappig trouwens dat het bij jou zo is meegevallen. Een collega van me is maandag geopereerd en bij haar viel het juist ontzettend tegen! Ze was echt nog heel misselijk enzo. Vervelend allemaal.

Doe je trouwens wel lekker rustig aan de komende weken?? Je lichaam moet zo veel mogelijk energie gebruiken om de wonden zo snel mogelijk te laten herstellen!
pi_22159700
quote:
Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel hebben ze weggehaald Vicky??

Grappig trouwens dat het bij jou zo is meegevallen. Een collega van me is maandag geopereerd en bij haar viel het juist ontzettend tegen! Ze was echt nog heel misselijk enzo. Vervelend allemaal.

Doe je trouwens wel lekker rustig aan de komende weken?? Je lichaam moet zo veel mogelijk energie gebruiken om de wonden zo snel mogelijk te laten herstellen!
300 links en 250 rechts. met 4 jaar geleden erbij totaal 950 links en 850 rechts.
4 jaar geleden was ik wel heel erg ziek. Kreeg nu voor de operatie een extra spuit tegen de misselijkheid. ben nu 2 keer misseljk geweest. De eerste keer de dag van de operatie nadat ik een beetje vla ophad en de 2e keer na mijn 2e kopje boullion. Toen voelde ik me echt belabberd. Heb de boullion eruit gekotst en voelde me daarna weer helemaal toppie.

Maar ik doe rustig aan hoor. Al komt het niet zo onwijs goed uit.. krijg volgende week vrijdag de sleuel van ons huis, moet eigenlijk gaan klussen maar dat zit er dus niet in. Ik ga wel delegeren.

Maandag gaat het tape eraf en dan waarschijnlijk een deel van de hechtingen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 23 september 2004 @ 21:24:14 #242
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22160531
Ik ben blij dat je weer thuis bent Vicky
kunnen we weer msn-en
pi_22160596
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:24 schreef Sanne het volgende:
Ik ben blij dat je weer thuis bent Vicky
kunnen we weer msn-en
gezellie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:25:35 #244
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_22167843
quote:
Op donderdag 23 september 2004 17:05 schreef AndreaW het volgende:
Ik ben in 1992 geopereerd en merk pas het laatste jaar dat er gevoel terugkomt. De ene dag wat meer dan de andere, maar ik merk zeker 'verbetering'.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:21:12 #245
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22183045
Ik heb sowieso al bijna geen gevoel in mijn tepels, dus er kan niet veel verloren gaan. Heb eens gelezen dat hoe groter de borsten hoe ongevoeliger de tepels. Weet niet of dat zo is... Vanavond in de kleedkamer van de sportschool een vergelijkend borstenonderzoek. Collegaatje heeft flinke borsten en sport met verkeerde sportbeha. Ik liet haar de mijne passen. Ze vindt hem te duur maar hij zat geweldig. Na december mag ze hem hebben, want ik hoop hem nooit meer (in die maat) nodig te hebben. Gek om te zien dat mijn borsten inmiddels kleiner zijn dan die van haar. Dat was ooit andersom.
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:24:26 #246
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22184438
Vreemde titel.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2004 @ 23:32:22 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_22186291
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:18 schreef Sanne het volgende:
Op 7 december ga ik onder het mes. Spannend hoor. Eerst nog even de laatste kilootjes afvallen en stoppen met roken. Het moet me lukken ik heb een prachtig doel.
Jij ook succes alvast maar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 26 september 2004 @ 11:43:57 #248
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22211622
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jij ook succes alvast maar.
jij ook bedankt dan maar.
pi_22249821
vandaag is het tape eraf gegaan en daarbij zijn wat stukjes van mijn huid meegetrokken. GevolgL schaafwondjes op mijn zij en die doen zooo onwijs pijn. Had er een gaasje op gedaan maar die was vastgeplakt en het loshalen deed ook onwijs veel pijn. Nu maar een beetje betadine erop gedaan, prikt wel, maar hoop dat het een beetje vet blijf. Was gewoon misselijk van de pijn.
Paracetamolletje genomen en nu gaat het wel weer. Volgende week gaan de hechtingen eruit.. nou ik ben benieuwd....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_22250545
Zelfs Dolly Parton gaat eindelijk overstag en laat zich opereren. Haar rugpijn is niet meer uit te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')