like i carequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:58 schreef RickoKun het volgende:
Hoi! Ik heb op je FOBO geklikt hoor! Weer een extra view!
Dank je voor jullie antwoorden. Ben gewoon boos eromquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, proberen kan toch altijd? Je bent zelf degene die beslist. Hij heeft toch geen straatverbod of zo?
Ik zie dit steeds vaker, mensen die wil typen met een t erachter. Is dit een nieuwe trend? Doe eens niet.quote:en dat hij me terug wilt.
Moet toch een beste plaat zijn die hij voor zijn kop heeft.quote:(3 jaar terug hadden we bijna opnieuw een relatie maar toen kwam er een meisje waar hij blijkbaar mee geneukt had dat ze zwanger was dus hij ging terug naar haar)
Nieuwe spelling?quote:...wilt
for the recordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Sowieso op je 16e een 3-jarige relatie achter de rug hebben
*Proest*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef OeJ het volgende:
Als je een reactie wilt van: je houdt gewoon nog van 'm, kun je dit topic beter in R&P openen, poppewoeske.
Tja vrouwen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Wat raar om hier boos om te worden.
Preciesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, proberen kan toch altijd? Je bent zelf degene die beslist. Hij heeft toch geen straatverbod of zo?
wie is Vivi? of Lotteke. Van wie zijn die klonen dan? Heb ze nooit hier gezien... of ben ik nou zo blind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef OeJ het volgende:
Of van een Vivi, Lotteke, Helpend kloontje de volgende reactie: zoek uit wat je nog voor 'm voelt...
Het zijn geen klonen, het zijn de R&P Psychologen.. Ook wel de Mona weet raad-vangersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef soofje het volgende:
[..]
wie is Vivi? of Lotteke. Van wie zijn die klonen dan? Heb ze nooit hier gezien... of ben ik nou zo blind.
auw.. waarheid komt hard aan..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Precies
Wat zeik je TS?
Is het een misdaad dat hij je opnieuw leuk vindt? De vlam was er toen dus waarom zou dat nu niet meer kunnen.
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen met deze instelling
Je hebt altijd het recht om 'nee' te zeggen, maar het recht om hem te verbieden om terug bij jou te willen komen heb je niet.
Zal ik jou eens wat vertellen? Gevoelens komen als gevolg van denken. Dus wat jij denkt heeft een rechtstreeks gevolg op je emotie. Dus als je anders gaat denken ga je je ook anders voelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef soofje het volgende:
[..]
auw.. waarheid komt hard aan..
Ja dat is ook wel zo.. * Soofje kijkt schamend naar de grond maar, maar, maar... ik vind het gewoon moeilijken ja je hebt gelijk dat zijn mijn gevoelens dus mijn schuld en daar kan hij niks aan doen.. Maar wou het gewoon even van me af hebben.. Mag ik me er ook even vervelend om voelen?
en over dat t gebeuren, hij is toch een derden persoon en stam + t? of zijn die regels veranderd. (I know mijn spelling is echt belabberd)
Niet om je te kwetsen, maar ik heb een soortgelijke ervaring gehad met iemand die het ook "niet kon waarderen" dat ik haar opnieuw leuk vond. Hebben we flink ruzie over gehad en ik blijf bij mn eerder genoemde standpunt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef soofje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo.. * Soofje kijkt schamend naar de grond maar, maar, maar... ik vind het gewoon moeilijken ja je hebt gelijk dat zijn mijn gevoelens dus mijn schuld en daar kan hij niks aan doen.. Maar wou het gewoon even van me af hebben.. Mag ik me er ook even vervelend om voelen?
Kan je zeggen maar wat neo-mullen zei, daar heeft hij wel gelijk in.. En kritiek is ook niet altijd slechtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef OeJ het volgende:
Mensen in klb over emoties en gevoelens vragen.
Daar heb je R&P voor, meidquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef soofje het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens neequote:en over dat t gebeuren, hij is toch een derden persoon en stam + t? of zijn die regels veranderd. (I know mijn spelling is echt belabberd)
hahaha ik moest lachen. Dank u voor de spelling tip. Zal hem gebruiken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar heb je R&P voor, meid
[..]
Nee, nee en nog eens neeHet is altijd "Hij/Zij wil". Het is zelfs meer typen, als je woorden gebruikt zoals "d8", kan ik het nog wel begrijpen om wat tijdwinst te halen, maar wilt slaat natuurlijk helemaal nergens op...
Wedden dat je het binnen een week weer gaat doen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef soofje het volgende:
[..]
hahaha ik moest lachen. Dank u voor de spelling tip. Zal hem gebruiken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef soofje het volgende:
[ Mag ik me er ook even vervelend om voelen?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef IkBenOzan het volgende:
Je zit er mee en je ziet het wel zitten eigenlijk. Je wil hem heeeel stiekem diep van binnen ook wel terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Compliment wil ik het niet noemen, maar dit lag in de lijn der verwachting...quote:
Wat dat ook mag betekenen verder ik vind na het zien van je fobo dat je helemaal gelijk hebt . Wat een klootzak zeg hoe durft hij !quote:
Dat magquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef soofje het volgende:
[..]
Mag ik me er ook even vervelend om voelen?
Daar is geen officiële regel voor faalneus, wil en wilt kan allebei, aan de ene kant zeggen ze dat het wil is omdat het een onregelmatig werkwoord is, maar aan de andere kant ontkrachten ze dat weer. Dus dikke care.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zie dit steeds vaker, mensen die wil typen met een t erachter. Is dit een nieuwe trend? Doe eens niet.
Mongolen
Of hij is gewoon geil en denkt even makkelijk te scorenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef Goofisch het volgende:
Hij is je in ieder geval niet vergeten en heeft dus altijd een zwak voor jou gehouden.
Toch een mooi gebaar, heb je blijkbaar iets heel goeds gedaan.
Maar verder best irritant idd.
Aan papt? even serieus dat klinkt lief gezien aanpappen wederzijds is. Maar internet is internet, je kan zeggen wat je wilt. Ja ik heb vaak blonde opmerking maar ik ben echt niet gek. Internet blijft internet en die mensen ga ik niet in het dagelijks leven opzoeken. Dus ik denk dat jij in mijn fobo dingen anders of verkeerd opvat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef De_goegemeente het volgende:
TS ik heb even in je fobo gekeken en zie daar 2 voorbeelden van kerels waar je zo te zien het mee aan papt..... noem het een vooroordeel maar als ik dat zo zie had je dit van te voren kunnen zien aankomen.
Ja, heb ik meegemaakt. Advies: NOOIT DOEN. Er is een reden dat jullie elkaar 20 jaar niet gezien hebben, als zij echt al die tijd op je gewacht zou hebben dan had ze zich al wel wat eerder laten zien nietwaar!? Hoogstwaarschijnlijk heeft ze inmiddels een problematisch verleden achter de rug en zoekt een rots in de branding waardoor ze terugvalt op iemand die ze kan vertrouwen, óf iemand die niets van haar verleden weet. Om die reden gaat ze ook niet naar haar eigen vrienden, want die kunnen haar klaarblijkelijk niet helpen met haar probleem, vandaar dat ze zoekt naar iemand die haar wel kent maar nog in het positieve gedeelte van haar leven. Echt nooit doen. Dit is me zowel overkomen met een vrouw alswel met jeugdvrienden die ineens na 10 jaar weer opduiken. Er is een reden dat je hen zo lang niet gezien hebt....quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef Sabir het volgende:
hallo mensen ,
wat me deze week is gebeurd kan ik nauwlijks beseffen,ik ben een getrouwde man sinds 8 jaar met twee kids en sinds vorige week is er contact met mijn eerste liefde die ik al 20 jaar niet gezien heb.
het probleem is dat ze me vertelde dat ze nog op mij aan he wachten ben...dat kan ik amper geloven..
en zij vertelde me dat ze never een relatie wilt hebben en ze wil me ook nooit vergeten...en dat ze dezelfde gevoelens van 20 jaar geleden nog heeft...lieve mensen ...iemand zoeits meegemaakt ..graag tips ik ben raadeloos en weet niet wat moet ik doen ..graag reacties ...hoe kom ik eruit uit deze hel.
Een serieuze reactie, how cute!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:34 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Ja, heb ik meegemaakt. Advies: NOOIT DOEN. Er is een reden dat jullie elkaar 20 jaar niet gezien hebben, als zij echt al die tijd op je gewacht zou hebben dan had ze zich al wel wat eerder laten zien nietwaar!? Hoogstwaarschijnlijk heeft ze inmiddels een problematisch verleden achter de rug en zoekt een rots in de branding waardoor ze terugvalt op iemand die ze kan vertrouwen, óf iemand die niets van haar verleden weet. Om die reden gaat ze ook niet naar haar eigen vrienden, want die kunnen haar klaarblijkelijk niet helpen met haar probleem, vandaar dat ze zoekt naar iemand die haar wel kent maar nog in het positieve gedeelte van haar leven. Echt nooit doen. Dit is me zowel overkomen met een vrouw alswel met jeugdvrienden die ineens na 10 jaar weer opduiken. Er is een reden dat je hen zo lang niet gezien hebt....
Thank you for tryingquote:geregistreerd op: woensdag 9 december 2009 @ 11:16
Weet je zeker dat niemand zijn plaats als eerste liefde in gaat nemen? Let op wat je zegt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef soofje het volgende:
[..]
Het was mijn eerste liefde en dat zal het zeker blijven, ...blabla
Ik zou vreemd gaan, je kinderen en vrouw verlaten voor je jeugdliefde.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Sabir het volgende:
bedankt rinzzz voor je tip...ik kan wel achterhalen wat ze in grote lijnen heeft meegemaakt maar dat zal me veel energie en tijd kosten terwijl dat ik helemaal geen tijd heb (zij beweert dat ze nog maagd is).ik ben nog hevig aan het emailen maar die gevoelens heb ik ook als toen...ik heb wel besloten haar niet te zien binnenkort...maar 20 jaar geleden heeft ze wel pogingen gedaan om mij te zoeken de eertse drie jaar maar was wel tevergeeft het lot zal ik maar zeggen ...any tips van de mensen die zoiets meegemaakt hebben zal mij zonder meer alleen maar helpen.alvast bedankt.
het is meervoud. Jaren.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef griekjeee het volgende:
Na al die jaar er vooral geen aandacht aan schenken. Het ging niet voor niets uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |