like i carequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:58 schreef RickoKun het volgende:
Hoi! Ik heb op je FOBO geklikt hoor! Weer een extra view!
Dank je voor jullie antwoorden. Ben gewoon boos eromquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, proberen kan toch altijd? Je bent zelf degene die beslist. Hij heeft toch geen straatverbod of zo?
Ik zie dit steeds vaker, mensen die wil typen met een t erachter. Is dit een nieuwe trend? Doe eens niet.quote:en dat hij me terug wilt.
Moet toch een beste plaat zijn die hij voor zijn kop heeft.quote:(3 jaar terug hadden we bijna opnieuw een relatie maar toen kwam er een meisje waar hij blijkbaar mee geneukt had dat ze zwanger was dus hij ging terug naar haar)
Nieuwe spelling?quote:...wilt
for the recordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Sowieso op je 16e een 3-jarige relatie achter de rug hebben
*Proest*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef OeJ het volgende:
Als je een reactie wilt van: je houdt gewoon nog van 'm, kun je dit topic beter in R&P openen, poppewoeske.
Tja vrouwen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Wat raar om hier boos om te worden.
Preciesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, proberen kan toch altijd? Je bent zelf degene die beslist. Hij heeft toch geen straatverbod of zo?
wie is Vivi? of Lotteke. Van wie zijn die klonen dan? Heb ze nooit hier gezien... of ben ik nou zo blind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef OeJ het volgende:
Of van een Vivi, Lotteke, Helpend kloontje de volgende reactie: zoek uit wat je nog voor 'm voelt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |