Boh dan slaap ik het hele weekend voor dat podiumquote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef chansadres het volgende:
Jay Z is headliner voor Isle of Wight. Misschien kanshebber afsluitende plek?
als ze er vorig jaar stonden dan kan 2010 toch wel weer?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Je ziet vrij weinig bands het jaar daarna weer terugkeren. Behalve White Lies en Kees van Hondt.
White Lies zijn ineens heel populair geworden (van de Charlie naar de Alpha in 1 jaar) en Whitest Boy Alive stonden volgens mij al in de Bravo.
Te duur en te grootte band lijkt me?quote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef rubbereend het volgende:
Pearl Jam niet op Pinkpop omdat ze pas later gaan touren in Euorpa....... Lowlands dus?
Niet duurder dan White Stripes, Foo Fighters, Snoop dog of The Prodigy lijkt mequote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Te duur en te grootte band lijkt me?
Je meent toch niet dat White stripes even groot zijn als Pearl jam he?quote:Op maandag 7 december 2009 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet duurder dan White Stripes, Foo Fighters, Snoop dog of The Prodigy lijkt me
De data die nu bekend zijn (o.a. 27 juni in Nijmegen en headliner Werchter) zijn allemaal in juni/juli. Dus lijkt me vrijwel uitgesloten dat ze in augustus nog in europa zitten.quote:Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar Foo Fighters zijn vast wel even duur. Pearl Jam zou te gek zijn.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 7 december 2009 12:59 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat White stripes even groot zijn als Pearl jam he?
Ik denk toch dat weining (bijvoorbeeld) 17-19 jarigen veel met Pearl Jam hebben en voor hen zullen The White Stripes dus meer naamsbekendheid hebben (hoe triest dit ook isquote:Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Aangezien prijs en grootheid/bekendheid erg nauw met elkaar verbonden zijn...
White Stripes waren destijds echt achterlijk duurquote:Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Aangezien prijs en grootheid/bekendheid erg nauw met elkaar verbonden zijn...
Hij staat nu ook in de luisterpaal voor de nieuwsgierigenquote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef chansadres het volgende:
Tim Christensen zullen we misschien wel zien. Deze singer songwriter (misschien bekend als ex-Dizzy Mizz Lizzy) word nu omarmd door 3FM. Het album van vorig jaar zal hier vanaf vandaag te koop zijn via het label PIAS. Single Superior doet het ook al erg lekker. Heb ik geen probleem mee, want het concert gisteren in de Bosuil was echt genieten.
Nah, liever niet.quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Het grote nieuws is vast dat Pearl Jam komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |