Sst, zie mijn sowieso grammaticale fout dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het verleden tijd moet zijn?Sent dus.
Dat lijkt me een beetje matige afsluiting van zo`n mooi festival. Iets van Radiohead lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:27 schreef Haunter het volgende:
Het zou me niets verbazen dat Muse er dit jaar staat als afsluiter.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje matige afsluiting van zo`n mooi festival. Iets van Radiohead lijkt me wel leuk
Ook helemaal prima!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje matige afsluiting van zo`n mooi festival. Iets van Radiohead lijkt me wel leuk
SB kom er maar in dat die Radiohead gifquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:05 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik heb ze lieve allebei nietquote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef conobram het volgende:
Ik heb liever Radiohead dan dat ballen Muse
Orbitalquote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef chansadres het volgende:
Jay Z is headliner voor Isle of Wight. Misschien kanshebber afsluitende plek?
Ook The Strokes en Orbital zijn namen die overgenomen mogen worden!
Waren er vorig jaar ook, dus weinig kans.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik hoop dat The Whitest Boy Alive weer komt want die band moet ik gewoon gezien hebben.
Dat maakt dus weinig uit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Waren er vorig jaar ook, dus weinig kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |