quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lieve pietjes hier!
En berg, ziet er zo vies uit he, maar is gelukkig onschuldig.
Lars had vandaag een redelijke dag vergeleken met de rest van de week.
Maar ik kan nog niet zeggen dat Pepti de oplossing is. Misschien wil ik wel te snel resultaat zien ook, maar ik ben het zo zat. En dan vooral als hij zo huilt die paniek in zijn oogjes te zien, dat grijpt me erg aan.
Het legt een enorme druk ook op je gezin. Mijn partner raakt helemaal gestressed van dat gehuil en het niet kunnen troosten, Meike die zegt dat Lars weg moet, en ikzelf moet tijd zien te maken om even te kunnen plassen/eten want ik loop de hele dag met Lars op mijn arm in het rond.
Soms slaapt hij wel eventjes, maar ook dan is hij nog heel onrustig.
Ik heb nu al mijn hoop gevestigd op maandag, de osteopaat.
Alleen hoor ik daar nu weer allerlei horrorverhalen over, dat dat ws een grote marteling zal worden.
Ervaringdeskundigen hier?
Ja dat is eigenlijk ook wel zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jammer Stiemie, maar ze sliep dan toch al maar weer bijna 2 uur! Hartstikke goed, toch!
Hopelijk volgende slaapje weer zo
Karin precies zo wat jij omschrijft, al is Esmee wel door mijn vriend te troosten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars had vandaag een redelijke dag vergeleken met de rest van de week.
Maar ik kan nog niet zeggen dat Pepti de oplossing is. Misschien wil ik wel te snel resultaat zien ook, maar ik ben het zo zat. En dan vooral als hij zo huilt die paniek in zijn oogjes te zien, dat grijpt me erg aan.
Het legt een enorme druk ook op je gezin. Mijn partner raakt helemaal gestressed van dat gehuil en het niet kunnen troosten, Meike die zegt dat Lars weg moet, en ikzelf moet tijd zien te maken om even te kunnen plassen/eten want ik loop de hele dag met Lars op mijn arm in het rond.
Soms slaapt hij wel eventjes, maar ook dan is hij nog heel onrustig.
Ik heb nu al mijn hoop gevestigd op maandag, de osteopaat.
Alleen hoor ik daar nu weer allerlei horrorverhalen over, dat dat ws een grote marteling zal worden.
Ervaringdeskundigen hier?
Ik vond het niet negatief/eng of vreselijk, maar wel heftig. Onze mannen hebben in t begin echt wel flink gehuild, en ook wel zo dat ik dacht: doe ik hier goed aan?? Maar, na een minuut of 20 was er totale ontspanning, je zag t wegglijden... en dat was voor mij de reden om ook nr 2 in handen van de osteo te geven. Maar leuk vond ik t zeker niet. Het heeft wel goed geholpen, de dag zelf hebben ze veel geslapen en daarna vond ik beide mannen een stukje ontspannener.quote:Op zondag 1 november 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
Karin, de osteo waar wij geweest zijn was heel lief en zacht. Ik heb het totaal niet als negatief/eng/vreselijk ervaren.
hoera voor het tandje!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef Estrys het volgende:
Bij 37,4 zou ik niet bellen, 38 graden is koorts inderdaad![]()
maar bij twijfel altijd bellen he![]()
Seb krijgt zijn 3de tandje
Over welk 'andere topic' hebben we t dan?quote:Op zondag 1 november 2009 08:52 schreef Stiemie het volgende:
[..]
En even een noot na het lezen van dat andere topic: sorry voor wie last heeft van het geklaag hier over voeding/huilen/darmkrampjes, maar het is gewoon echt heel zwaar als je de hele dag ziet dat je kindje last en / of pijn heeft en je kunt er niks mee. Dan is het zo fijn als je hier je verhaal kwijt kunt en tips/erkenning/hoop kunt krijgen. Ik snap best dat het niet altijd leuk is om te lezen, maar geloof me ik had liever ook dat het allemaal wat lekkerder liep en ik gewoon van mijn kindje kon genieten zonder me bijna 24 uur per dag zorgen te maken.
quote:Op zondag 1 november 2009 09:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hoera voor het tandje!!![]()
![]()
en Jeliefwat goed van Ruben!
mijn polletje piekhaar had vannacht hongerze heeft zomaar allebei de borsten helemaal leeggedronken. Flinke boer gelaten en toen heel tevreden weggezakt in diepe slaap. Het zag er niet uit
hahaha. zo'n straaltje melk wat dan nog uit die mondhoek loopt. Mn eigen tevreden bolleke
Het buurmeisje van mijn ouders is een kapsalon aan huis begonnen. Een gewone kapper dus. Maar ze heeft zelf een kindje van een jaar dus wel ervaring met kinderenquote:Op zondag 1 november 2009 10:12 schreef Stiemie het volgende:
Seb gewoon al naar de kapperGa je naar een echte kinderkapper of naar een gewone kapper?
Gij gek mens!quote:Op zondag 1 november 2009 10:11 schreef Stiemie het volgende:
Miss sly misschien stom hoor, maar ik had echt het gevoel dat het over mijn 'geklaag' hier gingBlij om te horen dat dat dus niet zo is.
Hier een vreselijke nacht gehad. Bovenburen hadden een kom-we-verschuiven-de-hele-nacht-onze-hele-inboedel-nacht en aan de overkant was een halloween-dance-feest waarvan de muziek veel te hard stond. Tel daarbij op een peuter die wakker werd van de muziek en een baby met extra darmkrampjes en scheten door de nieuwe medicijnenVolgens mij hebben we elk half uur langs zien komen op de wekker...
Nou ja Esmee ligt nu alweer bijna 2 uur te slapen in de wieg (kom maar op stomme fok-wet) en Linde wordt straks door mijn ouders opgehaald om even lekker uit te razen op de manege. Dus de rust is inmiddels weer een beetje terug hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |