abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 07:40:01 #276
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74269925
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lieve pietjes hier!

En berg, ziet er zo vies uit he, maar is gelukkig onschuldig.

Lars had vandaag een redelijke dag vergeleken met de rest van de week.
Maar ik kan nog niet zeggen dat Pepti de oplossing is. Misschien wil ik wel te snel resultaat zien ook, maar ik ben het zo zat. En dan vooral als hij zo huilt die paniek in zijn oogjes te zien, dat grijpt me erg aan.
Het legt een enorme druk ook op je gezin. Mijn partner raakt helemaal gestressed van dat gehuil en het niet kunnen troosten, Meike die zegt dat Lars weg moet, en ikzelf moet tijd zien te maken om even te kunnen plassen/eten want ik loop de hele dag met Lars op mijn arm in het rond.
Soms slaapt hij wel eventjes, maar ook dan is hij nog heel onrustig.

Ik heb nu al mijn hoop gevestigd op maandag, de osteopaat.
Alleen hoor ik daar nu weer allerlei horrorverhalen over, dat dat ws een grote marteling zal worden.
Ervaringdeskundigen hier?

beetje een goede nacht gehad?
Lars hopelijk slaat de pepti snel aan jongen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74270077
Karin, de osteo waar wij geweest zijn was heel lief en zacht. Ik heb het totaal niet als negatief/eng/vreselijk ervaren.

Mijn muppet is echt niet lekker. Ze hoest verschrikkelijk, heefr hele rode oogjes die heel er tranen en dr neusje zit lekker verstopt. Ze heeft iig geen koorts maar haar temp schommelt wel tussen 36,5 en 37,8.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 november 2009 @ 08:38:33 #278
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_74270106
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jammer Stiemie, maar ze sliep dan toch al maar weer bijna 2 uur! Hartstikke goed, toch!
Hopelijk volgende slaapje weer zo
Ja dat is eigenlijk ook wel zo Misschien hoopte ik gewoon dat de medicijnen er meteen voor zouden zorgen dat alles wat rustiger zou gaan hier Ik vind het zo erg om te zien dat mijn meisje zo'n last heeft en dat ik niks kan doen...
  zondag 1 november 2009 @ 08:52:30 #279
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_74270186
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars had vandaag een redelijke dag vergeleken met de rest van de week.
Maar ik kan nog niet zeggen dat Pepti de oplossing is. Misschien wil ik wel te snel resultaat zien ook, maar ik ben het zo zat. En dan vooral als hij zo huilt die paniek in zijn oogjes te zien, dat grijpt me erg aan.
Het legt een enorme druk ook op je gezin. Mijn partner raakt helemaal gestressed van dat gehuil en het niet kunnen troosten, Meike die zegt dat Lars weg moet, en ikzelf moet tijd zien te maken om even te kunnen plassen/eten want ik loop de hele dag met Lars op mijn arm in het rond.
Soms slaapt hij wel eventjes, maar ook dan is hij nog heel onrustig.

Ik heb nu al mijn hoop gevestigd op maandag, de osteopaat.
Alleen hoor ik daar nu weer allerlei horrorverhalen over, dat dat ws een grote marteling zal worden.
Ervaringdeskundigen hier?
Karin precies zo wat jij omschrijft, al is Esmee wel door mijn vriend te troosten.
Linde doet het trouwens echt helemaal niks als Esmee huilt. Esmee kan de hele flat bij elkaar gillen en dan schuift Linde haar kinderstoel tegen de box aan en komt erbij zitten en zegt: "lief he Esmeetje!"

En even een noot na het lezen van dat andere topic: sorry voor wie last heeft van het geklaag hier over voeding/huilen/darmkrampjes, maar het is gewoon echt heel zwaar als je de hele dag ziet dat je kindje last en / of pijn heeft en je kunt er niks mee. Dan is het zo fijn als je hier je verhaal kwijt kunt en tips/erkenning/hoop kunt krijgen. Ik snap best dat het niet altijd leuk is om te lezen, maar geloof me ik had liever ook dat het allemaal wat lekkerder liep en ik gewoon van mijn kindje kon genieten zonder me bijna 24 uur per dag zorgen te maken.

De ostheopaat was hier helemaal niet eng hoor. Al heeft ie ook niet veel kunnen doen omdat we eerst de echo af moeten wachten. Maar wat hij deed zag er heel rustig en ontspannen uit. Bovendien ben je er toch bij als hij Lars gaat behandelen? Dan kan je altijd ingrijpen als je het niks vindt.

Linde is bijna 2,5 en heeft nog steeds berg Maar het kan geen kwaad dus ik wil er ook niet te veel aan rommelen. Soms 's avonds wat olijfolie in haar haar en van mijn schoonmoeder hebben we van Zwitsal anti-bergpads gekregen, maar dat durf ik niet zo goed omdat Linde daar soms op reageert.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stiemie op 01-11-2009 08:57:57 ]
  zondag 1 november 2009 @ 09:21:07 #280
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74270370
quote:
Op zondag 1 november 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
Karin, de osteo waar wij geweest zijn was heel lief en zacht. Ik heb het totaal niet als negatief/eng/vreselijk ervaren.

Ik vond het niet negatief/eng of vreselijk, maar wel heftig. Onze mannen hebben in t begin echt wel flink gehuild, en ook wel zo dat ik dacht: doe ik hier goed aan?? Maar, na een minuut of 20 was er totale ontspanning, je zag t wegglijden... en dat was voor mij de reden om ook nr 2 in handen van de osteo te geven. Maar leuk vond ik t zeker niet. Het heeft wel goed geholpen, de dag zelf hebben ze veel geslapen en daarna vond ik beide mannen een stukje ontspannener.
pi_74270418
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef Estrys het volgende:
Bij 37,4 zou ik niet bellen, 38 graden is koorts inderdaad
maar bij twijfel altijd bellen he

Seb krijgt zijn 3de tandje
hoera voor het tandje!!

en Jelief wat goed van Ruben!

mijn polletje piekhaar had vannacht honger ze heeft zomaar allebei de borsten helemaal leeggedronken. Flinke boer gelaten en toen heel tevreden weggezakt in diepe slaap. Het zag er niet uit hahaha. zo'n straaltje melk wat dan nog uit die mondhoek loopt. Mn eigen tevreden bolleke
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 november 2009 @ 09:27:01 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74270433
quote:
Op zondag 1 november 2009 08:52 schreef Stiemie het volgende:

[..]

En even een noot na het lezen van dat andere topic: sorry voor wie last heeft van het geklaag hier over voeding/huilen/darmkrampjes, maar het is gewoon echt heel zwaar als je de hele dag ziet dat je kindje last en / of pijn heeft en je kunt er niks mee. Dan is het zo fijn als je hier je verhaal kwijt kunt en tips/erkenning/hoop kunt krijgen. Ik snap best dat het niet altijd leuk is om te lezen, maar geloof me ik had liever ook dat het allemaal wat lekkerder liep en ik gewoon van mijn kindje kon genieten zonder me bijna 24 uur per dag zorgen te maken.

Over welk 'andere topic' hebben we t dan?
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 09:40:54 #283
5428 crew  miss_sly
pi_74270561
Stiemie, ik heb niet echt zin om voorbeelden te zoeken over wat ik niet zo fijn vond, maar ik kan je verzekeren dat het wat mij betreft zeker niet over jou ging. Het lijkt me duidelijk dat Esmee niet lekker in haar velletje zit en dat jullie aan het zoeken zijn naar een manier om het voor haar fijner te maken. Dat ze niet zomaar en beetje huilt, maar erg veel, lijkt me erg zwaar voor jullie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74270830
quote:
Op zondag 1 november 2009 09:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hoera voor het tandje!!

en Jelief wat goed van Ruben!

mijn polletje piekhaar had vannacht honger ze heeft zomaar allebei de borsten helemaal leeggedronken. Flinke boer gelaten en toen heel tevreden weggezakt in diepe slaap. Het zag er niet uit hahaha. zo'n straaltje melk wat dan nog uit die mondhoek loopt. Mn eigen tevreden bolleke

Mijn polletje piekhaar heeft een afspraak bij de kapper binnenkort Spannend dat wel maar dat piekhaar van 3 cm dat over zijn oren valt ziet er echt niet uit, dus krijgt mijn schat een knipbeurt. En daarna ga ik gel gebruiken
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 1 november 2009 @ 10:11:31 #285
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_74270862
Miss sly misschien stom hoor, maar ik had echt het gevoel dat het over mijn 'geklaag' hier ging Blij om te horen dat dat dus niet zo is.

Hier een vreselijke nacht gehad. Bovenburen hadden een kom-we-verschuiven-de-hele-nacht-onze-hele-inboedel-nacht en aan de overkant was een halloween-dance-feest waarvan de muziek veel te hard stond. Tel daarbij op een peuter die wakker werd van de muziek en een baby met extra darmkrampjes en scheten door de nieuwe medicijnen Volgens mij hebben we elk half uur langs zien komen op de wekker...

Nou ja Esmee ligt nu alweer bijna 2 uur te slapen in de wieg (kom maar op stomme fok-wet ) en Linde wordt straks door mijn ouders opgehaald om even lekker uit te razen op de manege. Dus de rust is inmiddels weer een beetje terug hier
  zondag 1 november 2009 @ 10:12:13 #286
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_74270870
Seb gewoon al naar de kapper Ga je naar een echte kinderkapper of naar een gewone kapper?
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 10:15:30 #287
5428 crew  miss_sly
pi_74270904
Zelfs al wordt Esmee nu wakker, heeft ze toch mooi alweer een ruk van 2 uur gemaakt in haar wiegje! Dat is hartstikke goed van haar, en fijn voor jullie!

Seb naar de kapper en daarna spelen met gel, leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74270910
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:12 schreef Stiemie het volgende:
Seb gewoon al naar de kapper Ga je naar een echte kinderkapper of naar een gewone kapper?
Het buurmeisje van mijn ouders is een kapsalon aan huis begonnen. Een gewone kapper dus. Maar ze heeft zelf een kindje van een jaar dus wel ervaring met kinderen Het zal mij benieuwen met meneer-ik-zit-nooit-stil. Maar we gaan binnenkort naar de fotograaf en dan moet het wel een beetje toonbaar zijn.

Elin heb je zelf toch ook al eens geknipt KD? Nou is het bij meisjes iets minder snel dat het er niet uit ziet. Die lange plukken over de oren terwijl de rest kort is vind ik bij een jongen niet zo mooi.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74270922
Heh dan krijgt ie een heus kapsel ben benieuwd! Eigenlijk moet Elins mat er ook af bijgepunt is t al wel (3x) maar t begint er nu wel erg sjonnie uit te zien. Ik kan het alleen niet over mijn hart verkrijgen nog iedereen loooves haar haartjes Het zit nu net als t haar van Catootje uit jan , jans en de kinderen
pi_74271242
Karin, het zou fijn zijn als de osteopaat wat voor jullie kan betekenen, dit sloopt je zo volgens mij...

Jelief, lekker zo'n doorslaapnacht . Ahw, hoera

Seb, nog een tand,

Stiemie, rumoerig nachtje dus... wie weet komende nacht beter.

Iris rolde gister van haar buik naar haar rug, ze leunde helemaal naar haar zus en ineens lag ze op haar rug. En ze kan zo lekker liggen smilen .
Fake it till you make it...
  zondag 1 november 2009 @ 11:24:47 #291
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74271977
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:11 schreef Stiemie het volgende:
Miss sly misschien stom hoor, maar ik had echt het gevoel dat het over mijn 'geklaag' hier ging Blij om te horen dat dat dus niet zo is.

Hier een vreselijke nacht gehad. Bovenburen hadden een kom-we-verschuiven-de-hele-nacht-onze-hele-inboedel-nacht en aan de overkant was een halloween-dance-feest waarvan de muziek veel te hard stond. Tel daarbij op een peuter die wakker werd van de muziek en een baby met extra darmkrampjes en scheten door de nieuwe medicijnen Volgens mij hebben we elk half uur langs zien komen op de wekker...

Nou ja Esmee ligt nu alweer bijna 2 uur te slapen in de wieg (kom maar op stomme fok-wet ) en Linde wordt straks door mijn ouders opgehaald om even lekker uit te razen op de manege. Dus de rust is inmiddels weer een beetje terug hier
Gij gek mens! Tuurlijk gaat het niet over jou!

Wel fijn dat esmee met de medicijnen steeds 2 uur in de wieg kan slapen!

(gebruiken jullie de cosi-bag eigenlijk voor de krampjes? ben benieuwd of het ook voor jullie werkt )

En een snell voor lars en tess

estrys, even een tip voor de kapper: neem chantagemiddelen mee zoals een liga of wat sap, en een lievelingsknuffel of -boekje. (behale als seb het niet erg vindt als er aan zijn hoofd gefrut wordt, dan is het niet nodig )

mikoxx, het andere topic is het "attachment parenting topic", deel 1 en 2. het zijn veel lange posts, dus je moet wel ff de tijd nemen als je het helemaal wil lezen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74272002
het zal vast wel over mijn geklaag gaan.. sorry dan... maar volgens mij is bij de meet in A'dam wel duidelijk geworden wat voor kindje ik heb.

ik ga me maar een tijdje afzijdig houden denk ik..
blijkbaar mag er nietr geklaagd worden.

wees v****** blij als je een kindje hebt dat het goed doet en dat weinig huilt..

[ Bericht 51% gewijzigd door Vicky op 01-11-2009 11:33:28 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74272087
Niels (22-10-2009) meldt zich!

<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_74272382
Niels Wat een lief jongetje! Welkom.

Stiemie wat een heftige nacht zo met al het buren rumoer. Nu slaapt ze in ieder geval al 2 uurtjes lekker. Dat is toch ook ongeveer normaal, 2 uur? Tenminste als er tussen de voedingen 3 uur zit. Kobus slaapt sosm maar een half uur en dan ineens 2.5 uur. Geen peil op te trekken.

Seb naar de kapper, spannend! Ben benieuwd naar het resultaat met meneertje wriemel.

Over dat klagen, het is heel moeilijk uit te leggen wat ik bedoelde of aan te wijzen welke posts ofzo. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik dat moest posten maar ik wilde wel aanduiden waarom ik soms moeite heb hier iets te posten.
Ik ben ook f***ing blij dat Ko het zo goed doet en dan is het moeilijk hier iets te schrijven als de toon soms zo anders is. Alsof je schuldig bent aan een vrolijk kind. Niet altijd doet hij het goed, maar ik wil gewoon ook geen negatieve dingen over hem wil schrijven.
Maar ziekte of omdat je kindje onbegrijpelijk veel huilt vind ik toch echt iets anders en heel begrijpelijk dat je dat kwijt wil..
Sorry dus Vicky en Stiemie, dat jullie je persoonlijk aangesproken voelen erdoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 1 november 2009 @ 11:49:30 #295
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_74272462
Wauw wat een lekker ding die Niels!

Ik heb gewoonweg geen tijd om hier te posten en flink bij te lezen. Alexa doet het goed, maar is zo'n handenbindertje, wil overdag nooit alleen liggen dus mama heeft haar handen vol Wellicht binnenkort!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_74272797
Dankje Oeke. Je moet je niet schuldig voelen dat Ko het zo goed doet, geniet ervan!!

Je wil niet weten wat een pijn het doet en hoe jet aan me vreet dat ik soms mijn eigen kind niet kan troosten. Dat voelt als falen. Tess kijkt me soms aan met oogjes die angst uitstralen. En dan worden er hier soms opmerkingen of reacties geplaatst en die komen soms hard aan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Vicky op 01-11-2009 12:08:05 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 1 november 2009 @ 12:05:20 #297
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_74272897
Welkom Niels! Wat ben jij een schatje zeg!

Oeke je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor als Kobus het goed doet. Dat is toch juist fijn! En als ik lees over kindjes die het fijn hebben en die het goed doen, voelt dat ook fijn hoor om te lezen

Davinia de cosi bag helpt hier de ene keer wel en de andere keer niet. Ligt er denk ik net aan hoeveel krampjes ze heeft.

Estrys inderdaad chantagemateriaal meenemen Al scheelt het wel dat jouw kapper ervaring met kindjes heeft. Ik ga met Linde naar een kapper waar ze een klein tv-tje met dvd-speler hebben staan en dan mag ze ondertussen Dora kijken. Scheelt een boel want anders wil ze alleen maar naar de schaar kijken de hele tijd En leuk zeg de fotograaf. Laat je de foto's hier ook zien?

Esmee heeft gewoon 3,5 uur geslapen in de wieg! Was ook wel hard nodig want gisteren en vannacht heeft ze niet veel geslapen dus het was een inhaalslagje denk ik Ze was daarna meteen een stuk vrolijker
  zondag 1 november 2009 @ 12:16:44 #298
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74273204
Vicky, ik vind dat je gewoon moet blijven komen hoor

Ik heb net een stukje gelezen in die topics... maar ben er maar mee gestopt.

Twinkly, van harte gefeliciteerd en welkom hier!!

Seb, een 3e tand en naar de kapper. Cool zeg!!
Make love, not war ☮
pi_74273257
Oh Vicky, die angstige blikken heeft Ko ook een tijd gehad, alsof hij echt bang was voor de wereld. Zo moeilijk vond ik dat. Dus ik begrijp wat je bedoelt.

Lekker is dat als ze goed uitgeslapen zijn, dan zijn ze zoveel vrolijker.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 1 november 2009 @ 13:05:30 #300
100412 mefke79
komt goed!
pi_74274513
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je hier niet van je af zou mogen schrijven. En ik vind het dus juist jammer als de mama's met problemen daardoor minder zouden schrijven, voel me dan zelf ook ineens bezwaard om nog wat te vragen of te melden.
Stiemie, hopelijk geldt de fokwet niet en slaapt ze nog! Karin, hopelijk komt er snel verbetering bij Lars. En Vicky, wordt er eigenlijk nog door een arts verder gekeken naar wat er met Tess kan zijn of moet ze hier 'gewoon' overheen groeien?
Voor jullie allemaal:

Driekus was gewoon warm door het huilen, mijn man heeft vanacht bij elk flesje nog even gecontroleerd en niets aan de hand. Tja, snotverkouden, maar hij lijkt er weinig last van te hebben. Meneer had vanacht een inhaalslagje met drinken, 11 uur, 4 uur en 7 uur. Dus toen ik om 10.15 wakker werd van lekkage (zoogcompressen kunnen ook verschuiven...) snapte ik maar niet dat Driekus nog niet wakker was, tot hij vertelde dat die om 7 uur nog gedronken had. Nou had ie gister overdag wat minder gedronken en dus heeft ie het fijn ingehaald 's nachts.
Driekus wordt groot! Ik vind het echt geen kleine baby meer, geen pasgeborene zeg maar. Morgen ook alweer 5 weken, de tijd gaat soms zo snel. En hij kan lachen, echt breeduit. Krijg het alleen niet op de foto
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')